jsep 16.04.2005 18:04:38 | |
---|
Settilista oli mun mielestä tällanen: No quarter Shine it all around Black dog Freedom fries Darkness darkness That's the way Tin pan valley Takamba Gallows pole When the leevee breaks Encoret: Babe, I'm gonna leave you Joku outo biisi, mikälie :) Tietääkö kukaan mikä? Whole lotta love (alko Seventh son tms. blues virityksellä) Keikka oli jees, mutta ei läheskään niin hyvä kun vuonna 2002 Finlandia-talolla. Jotenkin tuntu, että kaveria ei tällä kertaa oikein kiinnostanut. Plant ei juurikaan tarinoinut, mutta myönnettävä on, että ammattilaisen asenteella veti homman läpi. Kestoa oli keikalla aika tarkkaan 1,5 tuntia. |
Bassolow 16.04.2005 18:43:54 | |
---|
Olikos lämppäriä? |
Perzzza 16.04.2005 20:58:45 | |
---|
Oli lämppäri, aika mukiinmenevä suomalainen yhtye. Soitti sellaista menevähköä rock/popjuttua. Olisi kiva tietää sen lämppärin nimi. Anyone? |
Iso D 17.04.2005 03:54:20 | |
---|
Mein Gott! Tre:n keikalta juuri tulin ja vetohan oli aivan mahtava. Plantin ääni oli yllättävän kovassa kunnossa. Ja bändi oli loistava. Huomaa todellakin tuosta Plantista, että maailman areenoja on kohta 40 vuotta tullut kierreltyä. Miehen lavakarisma kun loisti ainakin Tammelan torille asti. Kaikki maneerinsa mies veti läpi suu virneessä. Vaikuttaa siltä, että kusi ei ole noussut hänellä päähän vaan itseensä suhtautuminen on terveellä tasolla. Illan kohokohtia olivat Black Dog, When the Levee Breaks, Babe I'm gonna leave you ja (tietenkin) Whole Lotta Love. Myös uusi materiaali oli erittäin mielenkiintoisen kuuloista. Vedestä nousee kasvi! |
Nefert1ti 17.04.2005 12:09:25 | |
---|
Olisi kiva tietää sen lämppärin nimi. Anyone? Sansa taisi nimeltään olla, jollen ihan väärin muista. |
Perzzza 17.04.2005 12:53:13 | |
---|
|
Stain 17.04.2005 13:13:28 | |
---|
Paljonko oli liput? Come on people now
smile on your brother everybody get together
try to love one another right now |
Flash 17.04.2005 13:39:51 | |
---|
Jees, tyylikäs keikka oli! There Is A Light That Never Goes Out |
Eqi 17.04.2005 13:41:46 | |
---|
Jes mansessa oltiin paikalla. Hyvä oli veto. Ei harmittanut yhtään maksaa 35€ :) Ei se tee sinusta muusikkoa että omistat soittimia ! |
fzadov 17.04.2005 18:26:37 | |
---|
Jäähallilla olin ja aika mahtava keikka se kyllä oli. Parhaiten mieleen jäi That's The Way ja Babe I'm Gonna Leave You. Whole Lotta Loveen oli odotukset aika korkeella, joten se ei sitten kuulostanutkaan niin ihmeelliseltä. Ihan hyvä, että se soolo jätettiin pois WLL:stä, ei sitä kukaan osaa soittaa kuten Page :P joo'o |
hommailija 19.04.2005 18:51:54 | |
---|
Ihan hyvä, että se soolo jätettiin pois WLL:stä, ei sitä kukaan osaa soittaa kuten Page :P Paitsi Jukka Tolonen. Yksi kaveri oli tuolla jäähallin keikalla ja hänen mukaansa keikka oli täysin paska. Rahat menivät kuulemma hukkaan. Ei hän kuitenkaan osannut kertoa tarkemmin mikä siinä oli niin paskaa. Joten kysynkin nyt teiltä, mikä siinä keikassa nyt niin paskaa oli? Itse en ollut paikalla, tuntuu vaan oudolta että tuollainen legenda legendaarisine biiseineen olisi täysin paska. Tää mun kaveri on muutenkin vähän omituinen, mutta silti kiinnostaisi kuulla jotain perusteluja, jos täällä on joku muukin jonka mielestä se oli ihan paska. |
Masai-mies 19.04.2005 21:25:56 | |
---|
Yksi kaveri oli tuolla jäähallin keikalla ja hänen mukaansa keikka oli täysin paska. Rahat menivät kuulemma hukkaan. Ei hän kuitenkaan osannut kertoa tarkemmin mikä siinä oli niin paskaa. Joten kysynkin nyt teiltä, mikä siinä keikassa nyt niin paskaa oli? Itse en ollut paikalla, tuntuu vaan oudolta että tuollainen legenda legendaarisine biiseineen olisi täysin paska. Tää mun kaveri on muutenkin vähän omituinen, mutta silti kiinnostaisi kuulla jotain perusteluja, jos täällä on joku muukin jonka mielestä se oli ihan paska. Ehkä hän oli yksi niistä junteista jotka huusivat encoren aikana Led Zep! Se ei ollut Lede konsertti eikä missään muotoa yrittänykään olla ja se ehkä häiritsi niitä jotka eivät olleet sellaiseen varautuneet. Itse tykkään herran nykyisestä tuotannosta kympillä! |
Encoret: Babe, I'm gonna leave you Joku outo biisi, mikälie :) Tietääkö kukaan mikä?
Saatto olla The Enchanter. Löytyy uudelta levyltä. Joitain ehkä saattoi noiden Zeppelin-biisien uudelleensovittaminen häiritä. Tiedä sitä sitten. Ihteä nekin tosin miellytti.
Vedestä nousee kasvi! |