charvette 15.04.2005 15:45:47 | |
---|
AMD Sempron 3000+, riittääkö tehoa Sonar- työskentelyyn eli lähinnä säveltämiseen ja käytössä softasynyjä/samplereita. Ko. prossulla saa konepaketteja kohtuuhintaan.. |
lion 15.04.2005 17:07:18 | |
---|
AMD Sempron 3000+, riittääkö tehoa Sonar- työskentelyyn eli lähinnä säveltämiseen ja käytössä softasynyjä/samplereita. Ko. prossulla saa konepaketteja kohtuuhintaan.. Kun katsoo ja vertailee prossujen hintoja, niin ainakin itse olen tullut siihen tulokseen ettei sen prossun ostamisessa niin paljoa kannata säästää, ei ne hintaerot niin huikeita ole. Pikemminkin kannattaa hankkia vaan se musakone ja unohtaa se 500e näytönohjain jolla pyörii hl2:n täysillä resoilla. Imho en ostais sitä halvinta prossua musakäyttöön. - Li'oN Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston. |
Ukko 15.04.2005 18:09:49 | |
---|
Mulla on Athlon 2400 prossu, emo via 133A piireillä, 520 megaa rammia, nopeat ide kovot ja Egosysin waveterminal 192L äänikortti ja käytän sonaria. Kyllä sillä pyörii audiot ja softasynat/samplerit. Tietysti siinä vaiheessa kun alkaa projektin koko kasvaa niin toivois lisää tehoja. Mutta vino pino audioraitoja, samplerin käytössä esim. 500 megaa kamaa ja muutama softasyna pyörii mennen tullen. |
charvette 15.04.2005 21:14:54 | |
---|
Kiitos vastauksista. Tavoite on itsellä vain se sävellyspuoli ja ennekaikkea ikäänkuin normaalin bändin/orkesterin emulointi tms. ja lopussa miksaus. En haaveile mistään makuuhuone-studio-cd elämää suuremmasta lopputuloksesta vaan siitä, että kun esim. oma samplekirjasto on jo vuosien varrella kasvanut - sen hyödyntämisestä isompina soittimina (kuin alkuaikojen esim. akait) kuten nykyiset softapohjaiset samplerit tai synat. |
dewil 15.04.2005 22:02:05 | |
---|
Joo kyl tota hitaammillakin koneilla on tullut miksattua aikamoisia pläjäyksiä. Satsaa muistiin. Enämpi, parempi. Don´t Clone The Beat. Own The Beat. |
charvette 19.04.2005 11:22:15 | |
---|
Mitä noin suunnilleen vastaa tämä Sempron 3000+ Intel-maailmassa (celeron 2.6, 2.8 ..)? |
Mitä noin suunnilleen vastaa tämä Sempron 3000+ Intel-maailmassa (celeron 2.6, 2.8 ..)? Ei ne ole lineaarisesti verrannollisia. Alunperinhän tuo xxxx+ merkintä otettiin käyttöön, jotta saatiin verrattavuus perus-Athlonin kellotaajuuksiin. Mut veikkaisin et vastais suurinpiirtein kolmen gigan Celeronia. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein |