Ben_D 19.04.2005 13:21:04 | |
---|
Nää nyt tulee ensimmäisenä mieleen ja kaikki ovat vinyylijulkaisuja: - Children Of Bodom - Something Wild alkuperäisjulkaisu - Testament - Low, Gathering - Carcass - Swansong - Sodom - Marooned Live - Six Feet Under - Graveyard Classics, Warpath, Maximum Violence - Motörhead - Bastards Täytyy oikein tarkistaa tilanne kun pääsee kotiin. |
Pelsi 19.04.2005 13:32:55 | |
---|
Ei se laatu (siis nyt ei puhuta musiikista, vaan levyjen harvinaisuudesta), vaan määrä: Priestin ja Maidenin remastereiden kansista muodostuvat kuvat hyllyssä näyttävät hienoilta. Kalamies #3 >-)))> |
wrshredder 19.04.2005 13:58:32 (muokattu 19.04.2005 14:00:44) | |
---|
Täyden kympin levyt: Black Sabbath - Black Sabbath Bob Marley - Rastaman Vibration - Exodus Led Zeppelin - IV Black Label Society - 1919 Eternal Brahms - Hungarian Dances Nää on tärkeimmät.. "Syö pullia se kasvattaa ..." |
aikavaikea 19.04.2005 14:06:12 | |
---|
Nimenomaan tunnearvoltaan (toki myös soitannoltaan) rakkaimmat levyni ovat Marillionin kolme ekaa vinyyliä (ne kannet!). Piti ihan erikseen ne tilauttaa paikalliseen levykauppaan (ennen intterveppiä) ja sitten kaverin luona vetää ne c-kasetille, kun ei tuota vinyylipyöritintä silloin ollut (eikä ole nytkään). Niistä en luovu. Arvokkain ehkä keräysarvollisesti voisi olla Peitsamon tuplavinyyli. Tai CMX:n alkupään vinyylit ja cd-sinkut. Tai joku muu, en tiä. Ei ne myytävänä ole kuitenkaan. Hetken tuntui kyllä, että en mitään tuon kiven kirjoituksen jälkeen tänne kehtaa laittaa. Hyvin oli taas sanat laitettu. Ilo oli lukea, kiitos. Woke up this morning, my dog was dead,
Someone disliked him and shot him through the head.
Woke up this morning, my cat had died,
I know I'll miss her, sat down and cried.
Came home this evening, my hog was gone... |
Mechanizm 19.04.2005 14:25:41 | |
---|
Marillionin kolme ekaa vinyyliä (ne kannet!) Noita tuli pällistelty paljon jo nuorena jamppana. Voi kun jostain löytyisi julisteet noista kansista. Buttfucked in Neverland Ranch #82 |
aikavaikea 19.04.2005 14:32:15 | |
---|
Woke up this morning, my dog was dead,
Sunrise 19.04.2005 14:36:11 | |
---|
Creeping Death / Jump In The Fire EP, yes! Not only do I not know the answer, I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS |
kivi 19.04.2005 14:55:37 (muokattu 19.04.2005 14:59:59) | |
---|
Nimenomaan tunnearvoltaan (toki myös soitannoltaan) rakkaimmat levyni ovat Marillionin kolme ekaa vinyyliä (ne kannet!). Hah. Mun täytyy tunnustaa, että oon käyttänyt niitä luentoesimerkkeinä levyistä, jotka turmelee itsensä ristiriitaisilla viesteillään :-) Siis: ensin luetaan Fishin tekstit - hienoa ja todella komeata lyriikkaa; sitten kuunnellaan musiikki - mahtipontista huttua joka neutraloi biisien tekstien hienovaraisen jännitteen täysin, ja lopuksi katsellaan kansia - hienoa retussi-mainosgrafiikkaa ja kuitenkin kammottavaa ylityöstettyä sillisalaattia, jossa yksityiskohtien kautta selitetään joka ikinen biisi puhki rautalangasta vääntäen. Näin voi olla eri mieltä ;-) Älkää kuitenkaan suuttuko pahasti, vaikka tämän sanoinkin. Musta ne nyt vain on... niin... no heh... Hetken tuntui kyllä, että en mitään tuon kiven kirjoituksen jälkeen tänne kehtaa laittaa. Hyvin oli taas sanat laitettu. Ilo oli lukea, kiitos. Kiitos itsellesi. |
...And Justice For All 19.04.2005 14:57:05 | |
---|
Mulla ihan normaali-CD:inä tärkeitä ovat: Metallica: ...And Justice For All AC/DC: Ballbreaker Megadeth: Countdown To Extinction Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
aikavaikea 19.04.2005 15:00:58 | |
---|
Älkää kuitenkaan suuttuko pahasti, vaikka tämän sanoinkin. Musta ne nyt vain on... niin... no heh... No ei toki, itse asiassa muistin sinun joskus aiemminkin puhuneen noista kansista "ei niin ylistävään" sävyyn. Mä niin tykkään tollasista mahtipontisuudella ja häpeämättömällä itsevarmuudella tehdyistä kolosseista. Woke up this morning, my dog was dead,
Black Star 19.04.2005 15:18:44 | |
---|
Jos harvinaisuuksia (ainakin täällä suomen maalla) kattellaan niin: Alcatrazz - Live Sentence Yngwie Malmsteen - I Can´t Wait (Vain japseissa julkaistu), War to End All Wars (Japsijulkaisu jossa pari bonuspiisiä ja helevetin paksu ynkka-signaturepleku) + pari muuta japsiversiota Judas Priest - AoR (mahtava DVD mukana) Dimebag Darrell in memoriam.
"I shake my fists at skies above! Pastilli? |
lindo 19.04.2005 16:32:51 | |
---|
En tiedä onko tää mikään rakkain levy mutta aika harvinainen eli: Hanoi Rocksin ns. Venue EP Joka on todella paskimmasta päästä niitten tuotantoa. ;) I don't belive anything, if i don't see it first |
Mechanizm 19.04.2005 16:45:27 (muokattu 19.04.2005 17:40:14) | |
---|
Buttfucked in Neverland Ranch #82 |
ganesha 19.04.2005 19:32:59 | |
---|
Squarepusherin Port Rhombus-EP originaalivinyylinä vuodelta -96 (muistaakseni) - nimibiisi miekkosen paras ikinä. arvoa lähinnä siksi, ettei tuota 12-tuumaista taida kovin helposti enää mistään löytää... "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
kyuss 19.04.2005 21:14:05 | |
---|
Led Zeppelin 2 on paristakin syystä minulle korvaamaton levy: Ensinnäkin se oli ensimmäinen levyni mitä koskaan ostin. Siitä lähti cd -keräilyni. Toisesi se on maailman paras levy maailman parhaalta bändiltä. Tällä hetkellä metsästän lp:tä tästä mestariteoksesta. Vielä ei ole kohdalle tullut, mutta vielä jonain päivänä. Mulla löytyy, alkuperänen. |
kyuss 19.04.2005 21:15:46 | |
---|
Mulla löytyy, vieläpä alkuperäisenä. Noh, isänhän tuo on ... :) Oman hyllyn rakkaimpia levyjä ovat varmaankin kaikki Black Sabbathit, Hellacoptersien Cream of the Crap vol. 1 (joka olikin erään kesän soundtrakki!-), kaikki Qotsat, Mars Volta jne... |
kyuss 19.04.2005 21:17:07 | |
---|
Mulla löytyy, vieläpä alkuperäisenä. Noh, isänhän tuo on ... :) Oman hyllyn rakkaimpia levyjä ovat varmaankin kaikki Black Sabbathit, Hellacoptersien Cream of the Crap vol. 1 (joka olikin erään kesän soundtrakki!-), kaikki Qotsat, Mars Voltan De-loused, RHCP:n One Hot Minute jne... |
Kyl ne varmaan on äkkiä: London Calling It's Alive Love you Live Niin ja No sleep til' Hammersmith NO REMORSE ! -Lemmy-
Ärlä # 008 |
konehes 19.04.2005 21:31:48 | |
---|
Smashing Pumpkins - Siamese Dream Tähän levyyn liittyy niin paljon erilaisia tunnetiloja, että sitä on vaikea käsittää. Sen mukana olen rakastunut, vihannut, masentunut, halunnut tappaa itseni ja löytänyt syyn elää. Tämän levyn biisien kautta olen määrittänyt joskus hyvin pitkälle minuuttani. Ja mikä tärkeintä, sen vaikutuksesta olen alkanut tehdä toden teolla musiikkia. Se on vaikuttanut myös hyvin paljon kitaransoittooni. Se ei ole välttämättä bändin paras levy eikä sitä tule enää kovinkaan usein kuunneltua, mutta lukioikäistä taiteilijasieluani se todella kosketti silloin joskus. Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
Teijo K. 19.04.2005 21:43:06 | |
---|
Vinyylit kaikki. Olen karsinut huonot pois. Ja jotenkin sitä tuli aika tarkkaan ostettuakin, köyhänä. Tärkeimmät. Jaco Pastoriuksen soololevy Weather Reportin levyt Blueslevyt Sonny Boy Williamson erityisesti JA Gentle Giantin In a Glass House. Tämä on se, mistä viimeisenä luopuisin. Vaikka on kannetkin kovin rispaantuneet. |