Aihe: Midi vehkeiden ketjutus aiheinen ongelma
1 2 3
Leikari
19.04.2005 16:27:25
Nyt kävi mulle sit vahinko,koska mä olin omasta mielestäni taivuttanut rautalangasta hyvän esimerkin. Ei ollut mitään huumoria :-(

taisit vääntää rautakangesta kun en ymmärtänyt

;-P
joopa joo
Leikari
19.04.2005 16:32:37
Sori, tajunta on koetuksella näissä topiceissa

auttaisikohan joku tajunnanvirtalääke ;-)
joopa joo
Leikari
19.04.2005 16:39:18
noh thomannilta löytyy sivultaankin jo 2x2 midi mergeri hintaan 49e ja kahdeksan
midi vehjettä tuollaiseisilla maksaa paljon jo 6 (jo silloin jos pelkät outputit yhdistäisi lisäksi vehje ei ole räkki laite)

äläpäs nyt hätäile sen midi-mergenkään kanssa - minusta tuntuu, että se ei ole laite jonka nyt tarvitset

ennemminkin semmoinen "midijakaja" usb-midi-in/midi-out

tosissaan: käy ensin lainaamassa ja lue se midi-kirja jne. kuten neuvoin ja suunnittele itse systeemi siten, että ymmärrät miten homma toimii. Tämmöiset etäohjeet johtavat helposti vääriin diagnooseihin ja laitehankintakehoituksiin - sekös harmittaisi
joopa joo
JPQ
19.04.2005 16:42:36

Mä muistan tästä toisesta kuuluisasta keskustelusta että sun tietokonen oli joku kovin erikoinen. Ihan vakavasti suosittelisin hankkimaan käytetyn PC:n! Tämmönen 900 mHz pömpeli ku mulla tässä ,niin näitä saa jo varmaan ilmaiseksi. Ja tälläkin tekee ihmeitä...

Molemmat koneeni on erikoisia eli Amiga 1200,Pegasos2 ja PCeistä en oikein pidä ei ole tilojakaan oikein lisäksi jos olisikin tarttisi ehdottomasti kaksi näyttöä. (nykyinenkin tekee tiukkaa kahden koneen kanssa eli toisen kanssa max. resona joutuu ajamaan 800x600 tilaa) Ja auttaisikohan yhtään asiasssani että mun midi palassa on inin lisäksi thru jossa symboleista päätellen tieto kulkee kahteen suntaan?
Joten jos neljä synaa riittäisi ja tuota voisi toisena inputtina käyttää niin tarttisin vain kuusi tuollaista palaa siinä onkin ongelman ydin mitkä 4 synaa riittäisi noh Alesis S4+ on kuitenkin kaiken pohja joten sen ympärille pitäis miettiä... (noh tyyliin kaksi VAta,ja kaksi samplesynaa voisi olla sopiva)
Neljä Ruuvia
19.04.2005 17:13:58
Molemmat koneeni on erikoisia eli Amiga 1200,Pegasos2 ja PCeistä en oikein pidä ei ole tilojakaan oikein lisäksi jos olisikin tarttisi ehdottomasti kaksi näyttöä. (nykyinenkin tekee tiukkaa kahden koneen kanssa eli toisen kanssa max. resona joutuu ajamaan 800x600 tilaa) Ja auttaisikohan yhtään asiasssani että mun midi palassa on inin lisäksi thru jossa symboleista päätellen tieto kulkee kahteen suntaan?
Joten jos neljä synaa riittäisi ja tuota voisi toisena inputtina käyttää niin tarttisin vain kuusi tuollaista palaa siinä onkin ongelman ydin mitkä 4 synaa riittäisi noh Alesis S4+ on kuitenkin kaiken pohja joten sen ympärille pitäis miettiä... (noh tyyliin kaksi VAta,ja kaksi samplesynaa voisi olla sopiva)

Kiinnostais muuten specsit siitä sun Pegasos2:ta. On ollu vissiin aika tykki mylly joskus?
JPQ
19.04.2005 17:24:00

Kiinnostais muuten specsit siitä sun Pegasos2:ta. On ollu vissiin aika tykki mylly joskus?

Oukei tässä tulee ja onhan tämä vähän vaatimaton nopeimpiin nähden mutta powerpc ja kevyt käyttis hyvin sovelluksin auttaa. ja käyttis valintani on MorphOS.

No lisäkortit on Club3d Radeon7000 32mb (AGP),Creative (olikos Dell painos ei toimi) SB Live 5.1 ja Minulla G3/600Mhz (PowerPC) malli vaihdettavissa prossu kortilla
nykyinen toinen vaihtoehto on G4/1Ghz. mutta emon tiedot löytyy täältä:
www.pegasosppc.com
ja täältä voit ostaa :) jos suomesta haluat:
www.wasaware.fi ja sieltä löytyy hinnatkin ja speksit ehkä nopeammin näin:
www.wasaware.fi/hinnasto.html
Eli on edelleen tuotannossa ja on saksalainen bPlanin laatutuote.
Neljä Ruuvia
19.04.2005 17:29:15
Eli kun mä en oo mikään supernörtti ni toimiiko noissa sit linux softat? JA mä voisin siis vanhaa G4 Macciäni pyörittää tuolaa OS:llä.Tsori kaverit,on off topic ,tiiän.
samulijp
19.04.2005 17:42:33
Eli kun mä en oo mikään supernörtti ni toimiiko noissa sit linux softat? JA mä voisin siis vanhaa G4 Macciäni pyörittää tuolaa OS:llä.Tsori kaverit,on off topic ,tiiän.

Siis se ei ole linux eli ei toimi. Linux tosin pyörii tuossa purkissa myös.
Looking for Leslie.
Neljä Ruuvia
19.04.2005 18:48:39

Millä kiesuksen softilla tää kaveri sit äänittää???
JPQ
19.04.2005 18:52:43

Millä kiesuksen softilla tää kaveri sit äänittää???

No Classic Amigan SoundFXällä AmigaOS emulaation kanssa ja jos
moniraituria tarviin ProStationAudio vai miten se meni joka kuuluu
käyttiksen (MorphOS) superbundleen ilmais versiona.

MorphOS kaikkea muuta kuin Linux tosiaan ensinnäkin ei ilmainen
lisäksi mulle parempi ja MorphOS toiminee ehkä vielä joskus myös
Maceissä ja nyt alkuperäis asiaan takaisin:
Onko näiden maahantuojia tiedossa:
Midi Solutions
Philip Rees
Haen niiden M8 ja 9m nimisiä laitteita lähinnä.
Neljä Ruuvia
19.04.2005 18:56:52
No Classic Amigan SoundFXällä AmigaOS emulaation kanssa ja jos
moniraituria tarviin ProStationAudio vai miten se meni joka kuuluu
käyttiksen (MorphOS) superbundleen ilmais versiona.

MorphOS kaikkea muuta kuin Linux tosiaan ensinnäkin ei ilmainen
lisäksi mulle parempi ja MorphOS toiminee ehkä vielä joskus myös
Maceissä ja nyt alkuperäis asiaan takaisin:
Onko näiden maahantuojia tiedossa:
Midi Solutions
Philip Rees
Haen niiden M8 ja 9m nimisiä laitteita lähinnä.

Sä duunaat jotain tosi hämärää tudgimusbrojegtia koska
et suostu käyttämään mitään muuta yhdistelmää.
JPQ
19.04.2005 19:20:34

Sä duunaat jotain tosi hämärää tudgimusbrojegtia koska
et suostu käyttämään mitään muuta yhdistelmää.

no tutkin jos leikillään sanotaan sitä miten hyvin ihminen voi nauttia
tietokoneista vielä nykyäänkin jos muistaa perus säännöt:
1) jos ostat tietokoneet älä osta pctä ja jos ostat
älä pistä windowsia.

ja tutkimus tulokset viittaavat että hermorohmaudusten määrä laskee
tällä metodilla max. 1-2 päivä jos normaalisti niitä tulisi 15kpl
päivässä ja ne olisivat isompia.
samulijp
19.04.2005 19:31:24
On se noinkin. Sun kantsis ostaa Atari ja duuna sillä. Löytys palikkaa ja softaa paremmin ja luultavasti parempia.
Looking for Leslie.
Neljä Ruuvia
19.04.2005 19:35:06
On se noinkin. Sun kantsis ostaa Atari ja duuna sillä. Löytys palikkaa ja softaa paremmin ja luultavasti parempia.

Niin muuten kantsiskin mut sil on toudella paha nauhotella audioo,ainaki ennen oli. Voi olla nykyään jo rupee löytyyn softaa.
Neljä Ruuvia
19.04.2005 23:06:15
Slsx music tms. mikä se soitinlaineen osasto onkin myy tai on myynyt
philip reesin tuotteita.

PS. amigan softat ihan tarpeeksi hyviä (eräät tyykkää jopa atarin
softia enempi niistä ja Amigalle saa sentään jotain tukea ja uutta
rrautaa,softaa yms. joten ei kiitos) ja mulla ei ole tietoa miten muka
atari ratkoisi pulmani jos perustelisitte.

Atariin saa vanhalla Unitor 3 (?) :lla 4in 4 out vai oliko kolme. Muisti pettää siitä on kauan.
Ihan oikein sä noudatat sun periaatteitas. Me ollaan COB:laiset vaan niin kamahulluja paitsi mä jolla ei vielä oo Motifia:-)
JPQ
20.04.2005 00:02:32

Atariin saa vanhalla Unitor 3 (?) :lla 4in 4 out vai oliko kolme. Muisti pettää siitä on kauan.
Ihan oikein sä noudatat sun periaatteitas. Me ollaan COB:laiset vaan niin kamahulluja paitsi mä jolla ei vielä oo Motifia:-)

Aivan niin pidän koska jokaisen pitäisi käyttää sitä mistä pitää ja toiseksi uudet PC / Mac sekvenserit menee yli kaalin enkä tykkää yleensä skineistä. Enkä tarkoita nyt skinheadejä.
M.i.k.key
20.04.2005 04:02:47
Meikä diggaa... en tajua enää mutta diggaan
Mä lopetan nää hommat!
Titares
20.04.2005 08:45:00 (muokattu 20.04.2005 08:47:23)
MIDI MERGE:
http://www.philrees.co.uk/products/mergebox.htm
http://www.midiman.com/index.php?do … ducts.list&ID=usbmidiinterfaces

Saakos näitä muuten jostain Suomesta, kun ensimmäinen ei ole suostunut reagoimaan mitenkään valmiisiin sähköpostitilauksiini?!
JPQ
20.04.2005 09:49:27

MIDI MERGE:
http://www.philrees.co.uk/products/mergebox.htm
http://www.midiman.com/index.php?do … ducts.list&ID=usbmidiinterfaces

Saakos näitä muuten jostain Suomesta, kun ensimmäinen ei ole suostunut reagoimaan mitenkään valmiisiin sähköpostitilauksiini?!

SOitan varmaan tänään ekaa myyneelle taholle ja Midi solutions
nimisellä firmalla on myös räkkiin laite 8 inputilla ja 1 lähdöllä
esimerkiksi.(mallimerkintä m8) Tosin sen suomi saatavuudesta en ole
pienintäkään merkkiä löytänyt eli tarkempaa tietoa yritän jakaa
kielitaitoni puiteissa heti kun sitä on.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)