Shakermaker 08.04.2003 18:53:32 | |
---|
Minkälaisia laitteita (kitarat,vahvarit,efektit) tarvitaan/käytätte ns. "Brittipop soundiin"? |
AoA 08.04.2003 19:12:56 | |
---|
Minkälaisia laitteita (kitarat,vahvarit,efektit) tarvitaan/käytätte ns. "Brittipop soundiin"? jos hae jotain "oasis-soundia" niin se vähän riippuu mutta itse laittasin säröä aika niukasti ainakin ja semmonen terävähkö soundi muutenki. en mä vaan tiedä... Full Volume or Double Volume |
Juntunen 08.04.2003 19:34:12 | |
---|
Väännän särönuppia vähän auki, laitan tonea kitarasta vähän vähemmäksi ja pukkaan etumikin päälle. Siinäseo. |
brittipop soundi? Excuse moi, mutta laita nyt vähän selvennystä? Esimerkiksi Oasis on tunnettu rakkaudestaan ylituottamiseen ja sitäkautta käsittämättömään kirjoon kitarasoundeja joissa vielä miljoona päällekkäisäänitystä. Vervelläkään ei ole mitään tunnettua ominaissoundia, erilevyt erilaisia.. Smiths? Pulp? .. Mitä brittipop akselia haet? Radiohead? Manic street preachers? Cure? .. kaikilla mainituilla bändeillä n+ miljoona soundia.. ja hyviä bändejä, btw. a mystic can summon up maelstorms of fire, delete free will, or even stop time. |
placebo 09.04.2003 17:05:08 | |
---|
Telecasterin keppi lienee hyvä ensisijoitus matkalla Brittipop tähteyteen - Sitten imagon vuoksi vielä trendikäs orangen styrkkari ;) |
weelie 09.04.2003 17:07:43 | |
---|
|
Läpistö 09.04.2003 17:39:09 | |
---|
Minkälaisia laitteita (kitarat,vahvarit,efektit) tarvitaan/käytätte ns. "Brittipop soundiin"? Vaikee sanoo mut joo Oasis soundii vois käydä vaik vox ja sitten joku gibsoni tms. mitä Noel käyttää....tuolla muute (olikos se tonedepot tms.?) sivulla ei mainittu muistaakseni yhtään säröpedaalia hänen kohdallaan, mutta kyllä taitaa välissä joku tube screamer tai proco välissä pienellä boostilla olla... |
Imper 09.04.2003 20:34:50 (muokattu 09.04.2003 20:35:29) | |
---|
Pöh, kyllä minä ainakin hyvän Oasis-soundin saan ihan Les Paul + Marshall putkistyrkkari -combinaatiolla. Eikä brittirock-soundeissa mielestäni säröäkään ole pahemmin säästelty.. Tietenkin riippuu mitä nyt haetaan.. Vähän sama kun "millä kamoilla saa Suomi-Rock -soundin?" ^_^ Everyone is a per-son |