Aihe: Dean Mach 5 ja (Deanin) Cadillac
1
Guitarfreak
09.04.2003 21:59:08
Eiköprklkukaatiedämistäämitää
Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat
Jani The Rock
10.04.2003 19:16:24

Ihastuin kans tuohon Cadillaciin joskus ja eräällä Helsingin reissulla menin sitten ihan testimielessä katsomaan. Vielä viiden metrin päästä se näytti ihan hyvältä, mutta lähempää katsoen huomasi heti ettei viimeistely ollut juuri mistään kotoisin. Mikinkehyksetkin oli asennettu vinoon yms. Otelautakin oli rutikuiva. Tsekkasin pari muutakin Deania siinä eivätkä ne juuri parempia olleet. Pitäis vissiin olla USA custom -malli, että siitä olis muuksikin kuin koristeeksi. Aika negatiivinen vastaus tästä nyt tuli, mutta kun ei oikein voi kehuakaan.
"Heisiraappaappa"! -Frederik
LaXu
10.04.2003 19:52:18
Ihastuin kans tuohon Cadillaciin joskus ja eräällä Helsingin reissulla menin sitten ihan testimielessä katsomaan. Vielä viiden metrin päästä se näytti ihan hyvältä, mutta lähempää katsoen huomasi heti ettei viimeistely ollut juuri mistään kotoisin. Mikinkehyksetkin oli asennettu vinoon yms. Otelautakin oli rutikuiva. Tsekkasin pari muutakin Deania siinä eivätkä ne juuri parempia olleet. Pitäis vissiin olla USA custom -malli, että siitä olis muuksikin kuin koristeeksi. Aika negatiivinen vastaus tästä nyt tuli, mutta kun ei oikein voi kehuakaan.

Meikäläisellä ei ole kokemusta oikeastaan kuin Deanin EVO mallistosta, eikä yhtään huonoa ole sattunut käteen. Kaikki jotka olen nähnyt ja joita olen kokeillut ovat olleet aika moitteettomia.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
VÄKIPÄÄ
11.04.2003 21:37:54
Jos mach 5:sen muoto kiehtoo niin kannattaa tutustua myös Jacksonin Roswell Rhoad:siin! Aika samallainen muotoilu ja varmasti parempi laatu. Deanien viimeistely ei oikein ole mistään kotoisin. Kävin itse juuri tänään tarkistamassa Dean MLX:n ja aijon ostaa sen tilipäivänä. Ihan vaan sen muodon takia! Dimebag RULES! Aijon tosin kustomoida ko. kitaraa ankarasti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)