PlasmaDemon 08.04.2003 15:01:23 | |
---|
Täs on mun illalla nopeasti tehty lyriikan paska!! Lukekaa ja arwostelkaa. Tää ei sit pakosti olisi mitään heviä,et vinkiks vaan! Turhaa Miksi häpeät itseäsi Minä nousen esille Miksi et käsitä kohtaloasi Minä nousen selville vesille Sinä shoppaile kaupoissa Minä en Sinä kuljet elämäsi hammasraudoissa Minä en Sinä olet työ elämästä poissa Minä en Tämä kaikki on turhaa Kukaan ei valitusta kuuntele Kaikki on vain itsesäälin murhaa Älä asennettasi muuntele Kuka jaksaa raataa? Et käy koulua kunnolla Tätä kaikkea Vietätkö edes joulua tunnolla Tätä iloa Pidät vaan elämäsi hunningolla Tätä tuskaa vain Sinä shoppaile kaupoissa Minä en Sinä kuljet elämäsi hammasraudoissa Minä en Sinä olet työ elämästä poissa Minä en Älä katsele laiskottelua Älä palvo turhuutta Vaan käytä tarpeellisuutta Et tarvitse muuta Sinä shoppaile kaupoissa Minä en Sinä kuljet elämäsi hammasraudoissa Minä en Sinä olet työ elämästä poissa Minä en Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |
Nimismies 08.04.2003 16:44:23 | |
---|
Hittolainen. En saa tästä oikein otetta. Voi johtua mielentilastani, ehkä palaan asiaan myöhemmin. Muna ja kana makailivat sängyssä ja polttelivat tupakkaa. Kana totesi: "Tulipahan nyt tämäkin asia selvitettyä". |
PlasmaDemon 08.04.2003 18:22:53 | |
---|
Hittolainen. En saa tästä oikein otetta. Voi johtua mielentilastani, ehkä palaan asiaan myöhemmin. Joo eihän tätä niin primmattuna oo tehtykää! Kunhanny huvikseni väänsin... Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
Juu kyllä sä tuostakin toimivan kappaleen saat, mut sun kannattaa vielä tuuskata sitä! Vähän siis viimeistellä :)! Tai no kyllä ymmärrät! "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
PlasmaDemon 09.04.2003 19:59:59 | |
---|
Juu kyllä sä tuostakin toimivan kappaleen saat, mut sun kannattaa vielä tuuskata sitä! Vähän siis viimeistellä :)! Tai no kyllä ymmärrät! juu,kyl mä ymmärrän. Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
Haipuma 10.04.2003 09:22:39 | |
---|
Minulle tuli mieleen sellainen Viikatteen tyyli, paitsi ehkä kertosäe. Rauhallista tunnustelua. Hyvä, hyvä. Riekaleet, riekaleet, te kiusaajat! |