Aihe: Tukka
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Deadnight Sacrifice
07.04.2003 11:41:09
Aika pitkälle puolenselän ulottuva, tummanruskea heviletti...
Bassballs
07.04.2003 14:27:30

Pitkä ja kulunut "hippi"letti. Päätin kokeilla uutta hoitoainetta ja nyt hiukset näyttää terveiltä ja hyvinvoivilta. Tuntuukin hyvältä päässä.
Ongelman kimppuunkäymisen ongelma on juuri kimppuunkäyminen.
suburbia
07.04.2003 15:39:01
Pitkä ja kulunut "hippi"letti. Päätin kokeilla uutta hoitoainetta ja nyt hiukset näyttää terveiltä ja hyvinvoivilta. Tuntuukin hyvältä päässä.

ja kaikki pitkätukat hiuksiaan hoitamaan!
Bathory
08.04.2003 16:50:46

ja kaikki pitkätukat hiuksiaan hoitamaan!

Aivan! Jos mies hoitaa hiuksiaan, niin onko se niin helvetin noloa?! Sellainen mitä en enää sulata on mies joka meikkaa.. Vitun akkamaista! Tiedän tällaisenkin tapauksen.
Vilhelmus
08.04.2003 16:52:24

Aivan! Jos mies hoitaa hiuksiaan, niin onko se niin helvetin noloa?! Sellainen mitä en enää sulata on mies joka meikkaa.. Vitun akkamaista! Tiedän tällaisenkin tapauksen.

Jos mies meikkaa, niin onko se niin helvetin noloa?!
Born of black wind, fire and steel
noir
08.04.2003 16:56:50

Jos mies meikkaa, niin onko se niin helvetin noloa?!

Jos mies seurustelee naisen kanssa, niin onko se niin helvetin noloa?

Kyllä hiuksia hoitaa pitää, jos pitkä letti on. Lyhyissä hiuksissa se ei näy ollenkaan samallatavalla käyttääkö hoitoainetta vai ei.
Friend of the devil is a friend of mine.
Beowulf
11.04.2003 03:43:31
Aika välimallin jätkä olen...
I´ve been locked in a cage, created by myself...
Bassballs
11.04.2003 13:36:12

ei.jos mies käyttää hametta,ei sekään ole noloa.toi on vaan tollast "tosimiesten" uhoa,et ei voi tehdä mitään hivenenkään naisellista...

Ja tyttöjen pussaminen on homojen hommaa.
Wuf
11.04.2003 13:37:08
Suht' pitkät hiukset ovat.. Kukaan ei tosin ole koskaan tullut vittuilemaan asiasta tai käskenyt parturiin, mutta minäpä käytänkin hoitoainetta :D
-oskari--
11.04.2003 16:01:06
Jos joku haluu nähä aika räjähtäneen pään ni käykää kattoo www.oskari.rocks.it sieltä löytyy!!!=)
Pearl rulez!!!!
Jonte
11.04.2003 16:31:13
Minkälaisen kuontalon omaat?

Lyhyt. Kampa ei pysty jos on vähänkään pitempi. Prkl.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Bassballs
11.04.2003 16:49:25

Suht' pitkät hiukset ovat.. Kukaan ei tosin ole koskaan tullut vittuilemaan asiasta tai käskenyt parturiin, mutta minäpä käytänkin hoitoainetta :D

Jeah! Tosin siinä ei hoitoaineetkaan auta, kun kateelliset kaljupäät purkaa tunteitaan liikkuvien autojen ikkunoista. Sitä ei ole kyllä tapahtunut lähes vuoteen. Ehkä hiukset ovat ylittäneet sen kriittisen pituuden.
waldemarx
13.04.2003 13:52:15
just korvien päälle ylettyy.
time has come
mona69
18.04.2003 18:20:38 (muokattu 18.04.2003 18:21:24)

No joo... Kuulostaa ehkäpä itsekkäältä, mutta ennen mulla oli sellaiset, "enkelinsiipiin" (ne luut tuolla selässä...) ulottuvat pinkit/punaiset/mustat, takkuiset, mielestäni aika "siistit" (lue: coolit) hiukset...
Sitten menin typeryyksissäni laittamaan syksyllä rastat. En niistä sitten pitänyt, joten menin harjaamaan ne auki...
Lopputulos:...
Ei siinä muuten mitään, mutta mielestäni hieman liian lyhyet, ja se vituttaa kun ennen ne olivat tosi paksut ja nyt tuollaiset... *kiroaa* no ohuet!
Mutta, kasvatetaankasvatetaan...
Kyllä se siitä *tärisee hermostuneesti*
Värjäilen niitä punaisella vappuvärillä (aijai, taitaa olla eläintestattua... *häpeää kovasti*) ja nyt kun tulee tuo itse vappu, niin kattelen torilta vihreän vappuvärin ja värjään toisen puolen vihreällä ja toisen punaisella.
Jos vielä mustia raitoja saisi...

Olenkohan minäkin vammainen? *miettii kuumeisesti*
Btw, mun mielestä irokeesti on v*tun makee!
Laittaisin itsekkin, jos sellainen mulle vain sopisi...
-Everyone in a free society where the laws are unjust, has an obligation to break the law-
mona69
18.04.2003 18:25:29

Niin, ja vielä tuohon miehet-hameet-meikit keskusteluun.
Mun mielestä hameet sopii miehellekin mainiosti!
Sitäpaitsi, miksi naiset saavat pitää housuja _ja_ hameita, mutta miesten pitäisi pukeutua vain housuihin? :o
Meikitkin sopivat joillekin miehille tosi hyvin, kajali kaikille.
Tälläisillä ulkonäöllisillä sekoilla ei ole muuten mitään väliä, mutta kyllä pitkät ja takkuiset hiukset on miehillä kivannäköiset :) (uih, sorruin ehkä _hieman_ pinnalliseksi... anteeksi).
-Everyone in a free society where the laws are unjust, has an obligation to break the law-
Numbie
18.04.2003 21:32:25

Vaaleat tuonne olkapäitten alapuolelle, kiharat ovat myös.
http://www.lunatia.tk
Kaitsu85
18.04.2003 21:34:43
pitkä tulossa
Aimo
21.04.2003 10:57:10
Nyt on rastat.
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
se_julle
21.04.2003 11:38:02
Köh, olin hiusmallina muutama aika sitten niin nyt on ns. opaskoiralook... eli nenänpäähän ulottuvat etuhiukset ja muuten lyhyet sivuilta ja takaa. jotain kuulemma toffeenvärisiä raitoja tummalla pohjalla. Kasvatan nyt niinpaljon ku kykenen ja lakkiaisten jälkeen sitte kattelen taas mitä teen. Pitäis kai tehä nostalgia temppu ja värjätä vihreex ;)
Miten käy matka savulohen kanssa?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)