Aihe: Tama Royal Star
1 2 3 4 5
Tama (Royal Star)
15.04.2005 19:15:22
nyt olen saanut sen toisen basarin... aika jännä, se on hieman hevimmän näköinen, kun entinen, ja siinä SARJANUMERO. onkohan tämä uudempi/ vanhempi, kuin mun entinen basari?
mikä ihmeen zildjian.....?
Niskamies
19.04.2005 07:01:49
Vaadimme kuvaa!
Meitsi on meshissä.
Tama (Royal Star)
19.04.2005 09:25:06
Vaadimme kuvaa!

badgesta?
mikä ihmeen zildjian.....? OSTETAAN: Iron cobra powerglide sinkku
Nitrodelay
19.04.2005 10:29:06

Tuli tuosta Imperialstarista kaksi todella legendaarista bassarisaundia mieleen: 1.Stewart Copeland ja Policen alkuaikojen tuotannon kiinteä bassari-potku.Soitti myöhemmin superstareilla, jossa saundi on pyöreämpi. 2.Earth, Wind & Firen kultakauden potkubassari. Sama homma, kiinteä ja potkiva saundi. Rumpalia en tähän muista. (Kaivakaa esim. Boogie Wonderlnd-biisi) Mulla on Imperialstarin bassari harjoitussetissä ja siinä on ihan karsee saundi kylmiltään, mutta kun sen mikittää, niin avot, johan potkii.
Tama (Royal Star)
19.04.2005 13:57:48 (muokattu 19.04.2005 14:19:06)
Tuplasetistä:)

joo. 29 päivä ois taas keikka, saatte livekuvia (edelliseltä kaikalta kuva käyttäjätiedoissa, kannuina swinkut) (MIKÄLI JOKU KILTTI IHMINEN MYY MINULLE SITÄ ENNEN IRON COBRA POWERGILDEN, muuten soittelen yhdellä basarilla:S ). mutta sen verran voin sanoa, että ovat komiat:)....

e: niin, jotkut ovat valitelleet, ettei näistä saa kunnon basari saundia ulos. ite sin kuitenkin todella mukavan saundin powerstroke III kalvoilla falamin kanssa.
hollmi-5
19.04.2005 19:13:19
Niin pitkään, kun ei paremmasta tiedä, niin Taman vanhojen settien bassarisoundikin menettelee ;-) Ehkä minä en vain osaa niihin sitä laittaa...

Muuten noista Imperialstareista. Vaikka moni endorseri seisoi kuvissa niiden kanssa, niin studioon niitä ei kuulema viety. Lämminsoundiset pannut vaikka ovatkin.
Mika Hollström
Tama (Royal Star)
19.04.2005 19:55:19 (muokattu 19.04.2005 19:55:59)
no, olen soitellut jammuilla, silingerlandeilla, pearleilla.... mutta kyllä omista se paras saundi lähtee:)

e: no on niitä nyysaundeja ja milleniumejakin tullut soiteltua, mutta niitä lienee turha mainita;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)