Aihe: World Of Warcraft
1 2 3 4 530 31 32 33 3479 80 81 82 83
Snowblind
17.04.2005 03:30:29

Ei tainnut tulla paljoa nukuttuakaan.

Mutta pakko sitä välillä on, meinaa silmät valua itsekseen kiinni.
Eli kaksi päivää pelailtu ja hahmo levelill 17.
Huomenna sitten sinne 20:een..

Käytiin yhden 46lvl kaverin ja 20lvl kaverin kanssa tyhjentämässä wailing caverns, aika kivaa kamaa sieltä kyllä tuli..
Ja meinasin voittaa silloisella lvl16 (warlock siis) ukkelilla lvl20 warriorinki duelissa, manat loppui vaan kesken eikä lemmikkiäkään ollut. Muuten ois voitto tullut.
Mutta nyt nukkumaan..
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942
Bilharzia
17.04.2005 14:08:37
www.thefucksociety.com tai www.thefriendsociety.com
Zed
17.04.2005 19:47:24 (muokattu 17.04.2005 19:49:50)

Ja meinasin voittaa silloisella lvl16 (warlock siis) ukkelilla lvl20 warriorinki duelissa, manat loppui vaan kesken eikä lemmikkiäkään ollut. Muuten ois voitto tullut.
Mutta nyt nukkumaan..

Näitähän sattuu. Shamaanilla olen onnistunut mukavasti niittämään viisikin leveliä isompia vastuksia. Ennätys on tähän mennessä 41-rogue oltuani itse levelillä 35. Loppujen lopuksi taito ja strategiat (ja joskus onnikin) ratkaisevat enemmän kuin vähäiset levelierot.

Hyökkään erittäin harvoin kenenkään kimppuun, mutta kun itse joutuu hyökkäyksen kohteeksi ja kykenee puolustautumaan, on voittofiilis erittäin palkitseva.
R on huono i.
Guitarist in the Night
17.04.2005 20:28:43
Loppujen lopuksi taito ja strategiat (ja joskus onnikin) ratkaisevat enemmän kuin vähäiset levelierot.

Joo, ja pienemmillä tasoilla tasoerot on merkittävämpiä kuin suuremmilla tasoilla. On paljon epätodennäköisempää, että lvl 1 hahmo voittaa lvl 5 hahmon, kuin että lvl 56 hahmo voittais lvl 60 hahmon.
Hevi on ihan hyvää.
Snowblind
17.04.2005 21:07:48

Loppujen lopuksi taito ja strategiat (ja joskus onnikin) ratkaisevat enemmän kuin vähäiset levelierot.

Näinhän se on. Vähän tuli tuosta melkein voitetusta warrioristakin sellainen kuva että melko räveltäjä oli kun ei tehnyt paljon mitään.
Ja nyt taas servut matalana.. Juuri kun olisin päässyt levelille 19.
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942
Snowblind
17.04.2005 21:09:57

Guitarist in the Night
17.04.2005 21:15:14
Mitä ihmettä joku kuningas tekee jossain kellarissa(?)?

Samaa ihmettelin minäkin, heh.
Hevi on ihan hyvää.
Valttu
17.04.2005 22:04:18

Joo, warriorit kaatuu mun priestillakin ihan mukavasti, riippuu tietty jos on hyvä warru ja johon ei fear tehoa ni sit on vaikeeta mut muuten kyllä. Ennätys taitaa olla, olinkohan nyt 53 vai 54lvl ja päihitin duelissa 60 warrun. Mulla oli muuten sama ongelma low levusena kun muuten olisi pärjännyt dueleissa mutta manat pääsivät pahus loppumaan aina kesken ja se siitä sitten. Nyt lvl56 ja pystyn periaatteessa muut hoitelemaan paitsi shammut, joilta tulee turpaan armotta.
hene
18.04.2005 00:05:23
Noni, stormreaverilla seikkailee nyt örkkiwarlock nimeltä Tharr.
Tulkaa moikkaamaan jos joku siellä pelaa :d

Moikkaan jos satutaan törmäämään, mutta tapaamisesta tuskin tulee kovin iloista. Duergar -kääpiöni ei oikein pidä örkeistä ;)

Onko muilla ollut ongelmia kortilla maksamisen kanssa? Olen yrittänyt ostaa aikaa visa electronilla jo ainakin 10 kertaa, mutta joka kerta account on taas jäässä päivän tai parin päästä. Ilmeisesti Blizzard ei saa otettua rahaa tililtäni. Ihan mukavaa sinänsä, olen saanut pelata ilmaiseksi, mutta huhu kiertää että tätä konstia hyödyntävät accountit saisivat bannia. Toivottavasti tuosta tulee jonkinlainen varoitus ensin. Eihän se minun vika ole jos Blizzard ei osaa periä rahojaan :P

Aion kyllä pian siirtyä game cardien ostamiseen, jos tuo electronilla maksaminen ei ota onnistuakseen.
Taikuri käveli rannalla, mutta kukaan ei kaivannut häntä.
Snowblind
18.04.2005 02:05:18

Moikkaan jos satutaan törmäämään, mutta tapaamisesta tuskin tulee kovin iloista. Duergar -kääpiöni ei oikein pidä örkeistä ;)

No tapetaan sitten toisiamme =)

Nyt olen itseni levelille 20 hakannut.. Kolme päivää siihen meni.
Oli aika kivat raidit alliancella tänään crossroadsille. Hirveä lauma pahiksia ryntäsi sinne ja tappoi about kaikki, mutta silti saatiin ne ajettua hitoille sieltä.
hene
18.04.2005 03:10:48 (muokattu 18.04.2005 03:12:43)
Nyt olen itseni levelille 20 hakannut..

Perhana. Oma stormreaver-hahmoni on vasta 13 levelillä. Alotin sillä pelaamisen kun warsong-serveri sekoili :D Nyt se on jotenkin toiminut ja olen pelannut warsongilla olevalla orc warlockilla. 30 level tuli täyteen pari päivää sitten.

EDIT: tosiaan, on tuo pelaaminen jäänyt aika vähäiseksi kun pelkään sitä bannia.
Taikuri käveli rannalla, mutta kukaan ei kaivannut häntä.
Valttu
18.04.2005 10:09:17
Onko muilla ollut ongelmia kortilla maksamisen kanssa? Olen yrittänyt ostaa aikaa visa electronilla jo ainakin 10 kertaa, mutta joka kerta account on taas jäässä päivän tai parin päästä. Ilmeisesti Blizzard ei saa otettua rahaa tililtäni. Ihan mukavaa sinänsä, olen saanut pelata ilmaiseksi, mutta huhu kiertää että tätä konstia hyödyntävät accountit saisivat bannia. Toivottavasti tuosta tulee jonkinlainen varoitus ensin. Eihän se minun vika ole jos Blizzard ei osaa periä rahojaan :P

Aion kyllä pian siirtyä game cardien ostamiseen, jos tuo electronilla maksaminen ei ota onnistuakseen.

On ollut ongelmia, ihan sama juttu kun yritin maksaa electronilla niin rahaa ei oltu otettu ja acco jäässä joka toinen päivä. Nyt game card ja pelittää hienosti. Kai Blizzardilla nyt sen verran on järkeä että ilmoittaa ekana jos aikoo bannia kaikki electronilla maksavat.
Snowblind
19.04.2005 01:23:12

Stormreaverilla Lylz perusti killan AlAkir is Down yhtenä masentavana viikonloppuna ku serveri oli paskana, alliancella ollaan. jos semmosta tulee vastaan niin tiedätte että oon mukana.

Eli stormillakin pelailet vai?
Tapetaan toisiamme kun tavataan.

Pelattu on 4 päivää ja leveli on 22. Huomenna 23.
Aika nopeeseen tahtiin näitä tulee kun ei tarvi nähtävyyksiä katsella vaan voi keskittyä expaamiseen ja questeiden mättämiseen.
Bilharzia
21.04.2005 00:14:44
Ja huomenna implementoidaan honor-peliin. Olis vaan voinu sanoo sitä pvp-systeemiks kun se kannustaa känkkäämistä.
www.thefucksociety.com tai www.thefriendsociety.com
Snowblind
21.04.2005 02:54:40

Ja huomenna implementoidaan honor-peliin. Olis vaan voinu sanoo sitä pvp-systeemiks kun se kannustaa känkkäämistä.

Hieman jännittää pystyykö enää sooloilemaan questeja ollenkaan kun koko ajan joku kuitenkin kimpussa.
Tuohon vastapainoksi pitäisi melkein sellainen pistää että tarpeeksi itseään vähempilevelisten tappamisesta vaan lähtee honoria pois.
Zed
21.04.2005 11:48:56

Pessimismin ja kauhun värittämillä tunteilla honor-järjestelmää täälläkin odotellaan; odotettavissa sekasorto ja kaaos. Katsotaan nyt saako Blizzard edes muutosta vielä aikaan. Edellinenkin isompi päivitys viivästyi parilla viikolla.
R on huono i.
Guitarist in the Night
21.04.2005 12:11:51
Aika jees panssareita ja aseita on tarjolla kunniakkaille vihollisentappajille. Ratsut oli kans komeita. Käykää kattoos www.wow-europe.com.

Kyllähän tuo systeemi varmaan tulee häiritsemään hahmon tason nostamista, mut onneksi on yks lvl 60 druidi, ni sil voi lähtee killan kanssa gankkaileen alluja. Warlock on lvl 36.
Hevi on ihan hyvää.
vanttera
21.04.2005 17:25:25 (muokattu 21.04.2005 17:37:17)
Lopetin levelillä 59, meni hermot. High lvl instancet ihan hanurista, ja kovia kamoja ei oikein muualta sitten saakaan. On yritetty, muttei vissiin riittävästi kuitenkaan, tai sitten mulla on vaan paska säkä. Lisäksi se tunne mikä mua tässä pelissä viehättää, hengailu ja lukemattomat kuriositeetit, niiden tuoma riemu yms, on kadonnut. Meni semmoseksi väkisinvääntämiseksi, poistin pelin kovolta. Emmää hahmoani uskaltanut poistaa, olis voinut olla kohtalokasta...Että katotaan josko jossain vaiheessa (luultavasti tänään ;I) asentais uudestaan.
Taidan olla ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa.
Valttu
21.04.2005 19:27:28
Lopetin levelillä 59, meni hermot. High lvl instancet ihan hanurista, ja kovia kamoja ei oikein muualta sitten saakaan. On yritetty, muttei vissiin riittävästi kuitenkaan, tai sitten mulla on vaan paska säkä. Lisäksi se tunne mikä mua tässä pelissä viehättää, hengailu ja lukemattomat kuriositeetit, niiden tuoma riemu yms, on kadonnut. Meni semmoseksi väkisinvääntämiseksi, poistin pelin kovolta. Emmää hahmoani uskaltanut poistaa, olis voinut olla kohtalokasta...Että katotaan josko jossain vaiheessa (luultavasti tänään ;I) asentais uudestaan.

Älä nyt hulluja puhu, nyt se peli takas koneelle ja huomen honor --> tappaa alluja ym. mukavaa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)