kilroy 18.04.2005 17:02:43 | |
---|
NYT SATTU AIVAN JÄRJETÖN ZÄKÄ!! Olin tänää töissä nimeltä mainitsemattomassa paikassa.. Menin työmaalle aamulla ja isäntää ei näkyny missää..polttelin siinä tupakkaa ja kohta isäntä tuli jostai takapihalta.. -huomenta,sanoi isäntä -huomenta huomenta,minä siihen.. -en kuullu ku tulit olin tuolla pihan perällä liiterissä mättelemässä mahonkia.. Hmmmm..MAHONKIA!!..Hmmmm..?? EI SAA***A!! KITARA!! *ajattelin*.. :p no,hetken iha noista putkitöistä juteltuamme, joihin olin taloon tullut.. uskalsin kysästä et minkäslaista mahonkia siul siel liiteris oikee on.. -Lähetää kattomaa,sano isäntä -mennää vaa!! ;) V***U!! oli nii paljo lankkuu ja lautaa ja levyä et OKSAT POIS!! kyseine talo oli rakennettu joskus 60-70 luvulla ja siel on esim sisäkatot mahonkia..ni niistä hommista oli jääny jälelle mahonkia sillo joskus.. oli n.25mm paksuu,300mm leveetä.. n.50mm paxuu, 300mm leveetä ja 7metrii pitkää.. kaiken näköstä palikkaa.. ja TIIKKIÄKII oli mut en sit tiiä minkälaista se ois kitaranrakennusmateriaalina..?? kysyin sit et ku oon aatellu kitaran rakentamista ni josko myisit miulle vaik 1metrin pätkän..?? -Eiiii..saatha sie ilmasex sen verra ku tarviit.. I L M A S E X! ! ! ! ! ! ! HÄ?!? :) excuse me?! Noh sanoin että KIITOS! ! ! ! ja ilmotan huomenna paljo tarviin.. :) WOOOHOOO.. jos SAIS sen 7m*50mm*300mm lankun..ni ois iha jees!! ;) vai pyydänkö enemmän jos ilmasex saan..?? ja tosiaa pitäs olla kuiviakii ku ovat olleet 70 luvulta asti talon välikatolla ja sit jossai vaiheessa siirretty sinne liiterii!!?? Normaalia parempi maanantai päivä..?? vai mitä?? Kommentteja..?? putket kuuluu taloihin ja maan alle ei vahvistimiin... |
SirElwood 18.04.2005 17:13:27 | |
---|
NYT SATTU AIVAN JÄRJETÖN ZÄKÄ!! Ota pois niin paljon kun jaksat kantaa ja omatunto antaa myöden... :) Vaikka ei kelpais kitaran rakentamiseen, ni voihan siitä tehdä vaikka mitä muuta... |
P2 18.04.2005 17:29:58 | |
---|
Joo, niin paljon vaan ku kehtaat ja saat mahtumaan kuivaan paikkaan. Ja jos ei mahdu, ni anna mulle, kyllä mulla on käyttöä. :) Laatukitaran nauhanpäitä ei tarvitse viilata tehtaalta lähdön jälkeen.
Jos pitää, kyseessä ei ole laatukitara. -SoulMan |
päänahka 18.04.2005 17:35:14 | |
---|
Joo, niin paljon vaan ku kehtaat ja saat mahtumaan kuivaan paikkaan. Ja jos ei mahdu, ni anna mulle, kyllä mulla on käyttöä. :) Mä keksin kyllä kans. Soolot on perseestä. |
Teijo K. 18.04.2005 17:37:03 | |
---|
Mä keksin kyllä kans. Ja mie. :I |
Juzzu 18.04.2005 18:38:50 | |
---|
Ja mie. :I Minäkin! "I love the smell of napalm in the morning" -Captain Kilgore |
Penasol 18.04.2005 18:42:17 | |
---|
Minäää! "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Minäää! kai minäkin sitten, kun muutkin Määä mää! pastilli? Do not belive me!! |
Kitaravirtuaali 18.04.2005 19:30:56 | |
---|
Kelpais minullekin. Tosin "appiukolla" olisi nyt nimenomaan kitarakäyttöön tarkoitettu loimuvaahteralankku, jota soitinrakentajakaverinsa ei halunnutkaan. Irtoaisi halvalla jos ilmaiseksi. |
Juzzu 18.04.2005 19:37:19 | |
---|
Kelpais minullekin. Tosin "appiukolla" olisi nyt nimenomaan kitarakäyttöön tarkoitettu loimuvaahteralankku, jota soitinrakentajakaverinsa ei halunnutkaan. Irtoaisi halvalla jos ilmaiseksi. onks se jo sulle menossa? Vai pitäisköhän mun kysellä appiukoltasi josko laittas pulikan tänne Jyväskylän suuntaan? Taidankin laittaa viestiä...? :o) "I love the smell of napalm in the morning" -Captain Kilgore |
Kitaravirtuaali 18.04.2005 21:28:48 | |
---|
onks se jo sulle menossa? Vai pitäisköhän mun kysellä appiukoltasi josko laittas pulikan tänne Jyväskylän suuntaan? Taidankin laittaa viestiä...? :o) Tottahan minä sen itselleni rohmuan :) |