Aihe: Zildjian K Ride
1 2
totomiettinen
18.04.2005 17:20:21
Perhana, nuohan kuulosti hyvältä tuolla Zildjianin sivuilla, nuo A-Customit. Itse asiassa, parhaalta kuulosti oikeastaan A-Custom Ride.

Tässä on tosiaan aika kova kohina. Tai siis se "soi" aika voimakkaasti. Joskus tuntuu, että sointi voisi olla hiljemman kuuloista ja kapulan lyönnit saisivat kuulua voimakkaamminkin. Tässä suhteessa K-Ride miellyttää minun korvaani, yhdessä joidenkin Constantinople-ridejen kanssa.
White men can't jump
Niskamies
18.04.2005 18:45:08
Jep, taidanpa olla päätynyt siihen ping-versioon A-Customilta. Vaikuttaa parhaalta kompromissilta minulle.

Näistä varsinkin ride-pelteihin liittyvistä sounditermeistä pitäisi oikeastaan koota jonkunlainen kasauma, kun niitä tuntuu riittävän. On suhinaa, kohinaa, huutamista ja vaikka mitä. Sitten kun kattoo peltikataloogeja, löytyy ties mitä sizzle, ping, pang, warm ja sweet-rideä. Olikohan jossain sweet&sour-ridekin? No, mutta ainakin itselle olis paikallaan just noista soundia kuvaavista sanonnoista jonkunmoinen listaus, mikä tarkoittaa mitäkin.

Käy ihmeessä liikkeessä testaamassa eri vaihtoehdot. Jos hesassa asioit, niin DLX:llä on suuri valikoima Ziljdianeja. Suosittelen testaamaan ettei tule ikävää yllätystä. Ja jos hesassa käyt, niin käy kanssa Millbrookissa kattomassa josko Staggista olisi yllättäjäksi.

Mulla oli muuten kerran pang;) Hassu symbaali, en keksinyt käyttöä ja myin pois.
Meitsi on meshissä.
Nolte
18.04.2005 19:04:05
Käy ihmeessä liikkeessä testaamassa eri vaihtoehdot. Jos hesassa asioit, niin DLX:llä on suuri valikoima Ziljdianeja. Suosittelen testaamaan ettei tule ikävää yllätystä. Ja jos hesassa käyt, niin käy kanssa Millbrookissa kattomassa josko Staggista olisi yllättäjäksi.

Ilman muuta hyvä ajatus. On vaan esim. noihin musakauppoihin niin pitkä matka, mutta jos muuta menoa sattuu sinnepäin, niin...tottakai.

Mut nuo termit pitäisi saada paremmin haltuun. Eilen kun aloittelin tätä topikkia, niin yritin olla mahdollisimman informatiivinen kuin ikinä pystyin ja laitoin kaiken peliin. Ja mitä tapahtui: Kukaan ei tajunnu sanaakaan. :DD
Paloi hihat. Meinasi palaa virvelikin. No, asia selkis kärsivällisten peltimiesten toimesta lopulta.
Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa???
totomiettinen
18.04.2005 21:15:32
Jep, taidanpa olla päätynyt siihen ping-versioon A-Customilta. Vaikuttaa parhaalta kompromissilta minulle.

Juu, kannattaa ehdottomasti testata liikkeessä.
Pingillä ei sitten vaan hirveesti välttämättä jazzia paukutella, että kannattaa harkita tarkkaan.
White men can't jump
Nolte
21.04.2005 18:00:32
Köh köh, tuota. Pistänpä tähän vielä yhden pienen jatkokysymyksen: Onko Zildjianilla ollut aikaisemmin sellainen ride-malli kun K Medium? Nyt ei ainakaan löydy Zildjianin sivuilta moista. K Custom Medium kyllä, mutta ei K Mediumia. Joitain Konstantinopleja tais myös olla mediumina.
Nolte
22.04.2005 13:27:33
Eikö kukaan jaksa vastata? Kuukletin, mutten löytänyt oikein mitään varmaa. Jos joku tietäis - on se ennenkin tiennyt...en kiusaisi tästä sen enempää.
Simbe
22.04.2005 13:49:40 (muokattu 22.04.2005 13:51:43)
Perus K on maar "aina" ollut "medium", mitä nyt paino vähän vaihtelee. En tiedä onko siitä koskaan ollut oikein leimalla merkintää, nykyisissä ko. pelti tunnetaan vain "pelkkänä K:na". Onkohan K Jazz Ride sitten tästä ohuempi versio? Joltain Medium thiniltä kuulosti minun korvaani kaupassa.

Sitten crasheissa ei taas K Customissa löydy paksuusmerkintää. Session crashit taitavat nykyään olla sitä ohuempaa lajia. K Dark crasheissa taas paksuutta osoittavat leimat on.
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
Nolte
22.04.2005 16:21:25 (muokattu 22.04.2005 16:26:34)
Joo, sillä vaan kyselen, kun eräs piiiiiiiitkään jo soitellut tutuntuttu sanoo omistavansa just K Medium riden. Ja mie sitä ihmettelemään, kun ei sellasta mistään löydy. Ei sillä että ostaisin, kun kohisee liian herkästi makuuni, mutta muuten...

Ei ole ollut tilaisuutta udella asiaa suoraan hevoselta itseltään.

e: että pitää olla utelias
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)