Aihe: Kuinka moni treidaa?
1 2 3 4
jannu
07.04.2003 22:24:01

muut aidot harvinaisuudet siihen päälle (kuten tämä: http://www.geocities.com/siamesegod/golddisk.html)

Voitit kuitenkin ton siitä Soundin Joulukuun 2001 vuosiarvonnasta... ;)
enhän minä mitään soittimista ymmärrä...
köysikaulanympärilläkiristyy
08.04.2003 00:44:00
Myyttekö noita videoita vai harrastatteko ainoastaan vaihtokauppaa?
Älkää kysykö mistä johtuu väkivalta! Älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelma!
propaganda
08.04.2003 14:42:56
Myyttekö noita videoita vai harrastatteko ainoastaan vaihtokauppaa?

Vaidahn, en myy, mutta itse olen tullut ostaneeksi jotain välil
James Mc Brown
08.04.2003 15:49:16

yritin kylläkin ostaa sen siltä voittajalta mutta se ei siitä luopunut. joten jouduin kääntymään levy yhtiön puoleen! niitä on suomessa 2 kappaletta. toinen sillä voittajalla ja toinen mulla.....

Paljon latasit tiskiin?
If it's weak, either ignore it or kill it. Anything else honours it
Heavy Metal Machine
08.04.2003 16:12:21
sain halvalla "oma kustanne hintaan". 180 euroa.
jos myisin sen ebayssä niin saisin melkein kymmenen kertaisen voiton. mutta en myy!
Salaud
08.04.2003 17:34:00
Kun nyt treidaaminen tuli puheeksi, niin voisin tässä samalla kysellä löytyykö täältä Dream Theater -bootsien kerääjiä. Mulla olisi +25kpl DT -keikkoja, jos kiinnostaa vaihdella nii ottakee yhteyttä. : salaud@herzeleid.net

Ei muuta, jatkakaa...
James Mc Brown
08.04.2003 18:29:04

jos myisin sen ebayssä niin saisin melkein kymmenen kertaisen voiton. mutta en myy!

Varsin hyvä sijoitus siis.
If it's weak, either ignore it or kill it. Anything else honours it
jannu
08.04.2003 22:11:58

Piruvie... Onnekas olet, mies.
geeta shredda
08.04.2003 22:25:39
saako netistä mistään imuutettua saapasjalkoja? mp3:sina siis. kitarasankarimatsku voisi olla kiinnostavaa
jannu
08.04.2003 22:28:07
saako netistä mistään imuutettua saapasjalkoja? mp3:sina siis. kitarasankarimatsku voisi olla kiinnostavaa

Hyvällä tuurilla ja jos osaa etsiä löytyy jotain varmasti ftp-osoitteita, käyttiksiä ja salasanoja. Kazaata kannattaa kokeilla myös.
Flash
09.04.2003 08:53:50

Harrastin aikoinaan aika paljonkin erään artistin nauhojen/videoiden/cdr-levyjen treidausta, mutta nykyään on jäänyt vähemmälle. Ei ole vissiin enää tarpeeksi aikaa tai jotain... Myöskin suurin intohimo ko. artistia kohtaan on hiukan laimennut vuosien myötä, mutta kyllä noita vanhoja nauhoja aina joskus fiiliksissään kuuntelee.
Rust Never Sleeps
herb
09.04.2003 11:00:51
Jaksatteko te kuunnella sellaisia räkäsuhinabootleggeja? Entä katsoa sellaisia yhdellä kameralla keskirivistöstä kuvattuja bootlegvideoita? Vai onko se keräilyn hohto siinä, että vain omistaa? Kyllä minullekkin laatu kelpaa, mutta useimmiten bootlegit ovat kaikkea muuta.
Call me Alowishus Devadander Abercrombie
wellu
09.04.2003 12:31:30

Jaksatteko te kuunnella sellaisia räkäsuhinabootleggeja? Entä katsoa sellaisia yhdellä kameralla keskirivistöstä kuvattuja bootlegvideoita? Vai onko se keräilyn hohto siinä, että vain omistaa? Kyllä minullekkin laatu kelpaa, mutta useimmiten bootlegit ovat kaikkea muuta.

bootleggien laadussa on paljon vaihtelua,osassa on kerrassaan loistava äänenlaatu (sounboard)kun taas joissain se on täysin kuuneluun kelpaamaton(nauhoitettu yleisön joukosta,jolloin keikkaa kuullee taustalta,mutta päälimmäisenä on ihmisten puhe/mölinä)itse omistan erään keikan, jonka olen kuunellut ainoastaan yhden kerran johtuen käsittämättömän huonosta äänenlaadusta.
Lyrics.Wasted time between solos.
Marlowe
09.04.2003 13:35:54

Laatu ennen kaikkea. En itsekään näe sanottavammin mitään arvoa suttuisella bootleg-levyllä, jossa yleisön pauhu kuuluu musiikkia voimakkaampana tai bändi soittaa miten sattuu.

Sikoja on tullut ostettua säkissä ja vieläpä kohtalaisen tyyriiseen hintaan, mutta onneksi kohdalle on osunut loistaviakin bootlegeja kuten the Beatlesin "Live in Japan", joka sisältää pari keikkaa vuodelta 1966 (tosin nämä nousevan auringon maassa heitetyt tiesin kohtalaisen hyväksi jo etukäteen, osittain jo senkin takia etteivät japanilaiset läsnäolijoiden mukaan möykänneet puoliksikaan niin paljon kuin länsimaiset fanikollegansa).
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
shcircus
14.04.2003 17:15:43
shcircus
14.04.2003 17:16:59
http://tool.teartech.com/

The main purpose of this hub is to share all the live Tool
audio and video for free so that the bastards on Ebay
who are making money off of Tool's music will slowly fade
away and die a horrible miserable death..... so if you're on
Ebay and you spot people selling Tool bootlegs.. send
something to the poor people bidding and tell them about
the Hub. Don't let your peers get ripped off, specially
when one of your favorite band's isn't making a penny off
of it..
Heavy Metal Machine
14.04.2003 18:19:22

The main purpose of this hub is to share all the live Tool
audio and video for free so that the bastards on Ebay
who are making money off of Tool's music will slowly fade
away and die a horrible miserable death..... so if you're on
Ebay and you spot people selling Tool bootlegs.. send
something to the poor people bidding and tell them about
the Hub. Don't let your peers get ripped off, specially
when one of your favorite band's isn't making a penny off
of it..

niin mitä tosta?
saturnzreturn
14.04.2003 22:31:21

en todellakaan tiedä.... ehkä jotain 2000 euroa + kaikki muut aidot harvinaisuudet siihen päälle (kuten tämä: http://www.geocities.com/siamesegod/golddisk.html)

vittu et keräily on mukavaa puuhaa!

siis onko toi sun seinällä vai muka?
saturnzreturn
14.04.2003 22:43:04
no joo en oo kyllä treidausta koskaan harrastanu mutta kyllä toi keräilytouhu kyti mussakin ennen intheerneetin kukoistusta. silloin pumpkinsin Mellon Collie And The Infinite Sadnessin aikaan odotin aina kun kuuta nousevaa kun yks kaverin isoveli sai uusia sp:n livejä c-kasetteina ja niitä pidettiin ku kipeetä pillua.....yks kohokohta oli kun jimmy potkittiin bändistä ja uus rumpali tuli heittään ensimmäisen keikan ni kaverilla oli se nauhalla kun oli viikko kulunu siitä keikasta :)

ai niin oon muuten ihmetelly seuraavaa asiaa pitemmän aikaa: samoina aikoina kävin levykaupoissa useasti etsien pumpkinsien sinkkuja. ainoastaan kerran olen nähnyt bullet with the butterfly wingsin sinkun myytävänä ja tälloin ostin sen. luin sitten vuosien päästä vanhasta soundista että "...smashing pumpkins julkaisee bullet with the butterfly wingsistä sinkun ja jos gorganin lupaukset pitää niin sinkkua painetaan vain rajoitettu erä eikä sitä sen jälkeen saa...." siis totta vai tarua? jos totta niin omistan siis puoliharvinaisuuden:) toinen taitaa olla toi interview disc & fully illustrated book limited edition. ei mikään harvinaisuus mutta olen kuullut että hinta on ainakin tuplakertoimella. no joo meni ihan off topic.........
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)