Roitto 17.04.2005 18:35:34 (muokattu 17.04.2005 18:58:42) | |
---|
Niin eli yllä olevan ongelman kanssa olen painiskellut. Meneekö mikään rikki jos teen niin? Vai pitäisikö sittenkin pistää samaan linjaan kitaran kanssa? Ja miten se fx-loop käytännössä toimii? Nyt pois maitosi selästä ja juo hevosesi!! |
Dumb 17.04.2005 19:03:22 | |
---|
Voi sen särön sinne luuppiin laittaa, mutta se on sitten eri asia, että soundaako se yhtään hyvältä. Särö on vähän niitä efektejä, joita juuri kukaan ei laita luuppiin juurikin tuon soundin takia. |
Spez 17.04.2005 19:03:57 | |
---|
fx-looppihan mahdollistaa efektien yms. Liittämisen etuasteen ja pääteasteen väliin. Voinen sanoa ettei särö toimi kyllä hyvin etuasteen jälkeen, miksei sitä voisi laittaa kitaran ja etuasteen väliin, niinkuin yleensä? "Istun taikka kävelen, perse laskee sävelen" - Basistiystäväni. |
HeavyMachinery 18.04.2005 10:27:34 | |
---|
Toimii itse asiassa aika perkeleen hyvinkin putkinuppien kanssa. Mulla oli vanha jmp-1 aikaan tapana boostata päätettä enemmän ruvelle laittamalla futsi looppiin. niinja g-majoria on kans tullu käytettyä boostina(siis sen sitä boost toimintoa) loopissa. *Ihan suoranaista särösoundi sillä ei kovin kaksista saa , mutta trankkujen kanssa kyllä hauskoja lo-fi soundeja. Väärinkäyttö on aina paikallaan kun haluaa häröillä. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Ei kai siinä muuta ongelmaa ole kuin muiden efektien järjestys. jos kaikki efektit ovat loopissa niin miksei särökin voisi olla. Särö vain ketjuun normaalille paikalleen. Jos särö on loopissa niin samalla tietysti menettää sen etuastetta yliohjaavan vaikutuksen. Loput ovatkin sitten makuasioita. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |