Aihe: audacity
1
jokujokunen
16.04.2005 17:17:15
asensin kyseisen ohjelman ja siihen plugins kansioon ne dll:t siitä gsuitepaketista vaan miksi kitaran ääni ei kuulu soitettaessa kaiuttimista.ohjelma nauhoittaa ja ääni kuuluu kun kuuntelee nauhoitusta.
fmcruelty
16.04.2005 17:44:05
En o ko. softaa käyttäny, mut vaikuttaas siltä et monitorointi ei oo päällä. Siispä kytke päälle...
Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti.
krushing
16.04.2005 18:15:45

Vähän epäilen ettei Audacityssä mitään livemonitorointia olekkaan. Sehän on kuitenkin vaan audioeditori johon on sitten myöhemmin lisätty toi VST-tuki erillisen koodimötikän avustuksella. En nyt varmaksi mee sanomaan, mutta veikkaisin että se toimii niinkuin pitääkin...
Mase
16.04.2005 21:19:18
Audacitystä löytyy File -> Preferences -valikosta kohta "play other tracks while recording new one". Olisko tuosta mitään apua? Mulla ei nyt oo mitään soittimia tässä, mutta testasin piuhalla ja ainakin verkkohurina(peukalo plugin plussaan) kuuluu kaiuttimista kun kohta on rastittu.
Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut.
jokujokunen
17.04.2005 10:06:26
Audacitystä löytyy File -> Preferences -valikosta kohta "play other tracks while recording new one". Olisko tuosta mitään apua? Mulla ei nyt oo mitään soittimia tässä, mutta testasin piuhalla ja ainakin verkkohurina(peukalo plugin plussaan) kuuluu kaiuttimista kun kohta on rastittu.

kiitos oli apua. vaan millä ohjelmalla saan sen viiveen pois kun ääni tulee vähän niinkuin jälkijunassa vai saako sen.
Fortune
18.04.2005 10:58:44
kiitos oli apua. vaan millä ohjelmalla saan sen viiveen pois kun ääni tulee vähän niinkuin jälkijunassa vai saako sen.

Äänikortille ASIO-ajurit, jos löytyy, se auttoi minulla ainakin latenssin pienentämiseen.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Mase
18.04.2005 17:32:54
saako tuolla ohjelmalla muuten mitään mittaria esille mistä näkis äänitystason? Meinaan vaan että mulla meni arvailuksi kun ei löytäny oikein sitä, piti sitte kokeilla että missä hyvä mutta helpompihan se olis mittareista kattoa...

Audacityssähän on yläreunassa mittarit nauhoitus- ja playback-tasoille... Eikö ne riitä?
Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut.
toyopet
19.04.2005 12:28:14
saako tuolla ohjelmalla muuten mitään mittaria esille mistä näkis äänitystason? Meinaan vaan että mulla meni arvailuksi kun ei löytäny oikein sitä, piti sitte kokeilla että missä hyvä mutta helpompihan se olis mittareista kattoa...
Mikäs versio sinulla on Audacitystä? Siinä 1.0 versiossa ei ole mittareita mutta uudemmassa on. Mutta taas vanhassa ne VST:t pelaa ilman sitä ihmeen muunninta mutta uudessa ei.
Ja joissain äänikortin nauhureissa on mittarit itsessään tai siis siinä mikserissä vai miksi sitä kutsutaan. ÄÄnenvoimakkuussäätimissä.
Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa.
AoA
19.04.2005 15:58:42
okke, mulla oli varmaan se vanhempi versio siitä, ei siinä oo mitään mittareita...
-Anssi, Stiff Flavor
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)