Aihe: Kumpi bändikäyttöön Randall RG100SC/G2 vai RG75/G2
1 2 3
Milkop
16.04.2005 17:44:38

Paljonkos muuten maksoit jouluna tuosta? Jos kysyä saa?? Olikos heillä sillon vielä kuinka paljon varastossa tuota 75:Sta??

399e se oli silloin, kai joku joulutarjous. Niitä oli tullut silloin uusi lasti, joten voihan niitä vielä olla jäljellä. Soita vaikka liikkeeseen ja kysy. Tai pistä postia.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
VÄKIPÄÄ
16.04.2005 17:47:06
Mulla on RG100 nuppi ja siinä riittää kyllä mökää yllin kyllin, että kai se 75:kin riittänee. Paskat, osta satanen, ei jää heti pieneksi!
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above Mad at God"
Migo
16.04.2005 17:56:27
399e se oli silloin, kai joku joulutarjous. Niitä oli tullut silloin uusi lasti, joten voihan niitä vielä olla jäljellä. Soita vaikka liikkeeseen ja kysy. Tai pistä postia.
Sain niiltä tarjouksen kun vähän mailissa tinkasin hinnaksi lupasivat 360e. Hieman edullisemmin. Nyt tämä vahvarin osto on taas lähtöpisteessä kun on kolme vaihtoehtoa mitä voisi ostaa. Yksi on tuo 75 ja toisaalta kun ajattelen niin 100 voisi olla parempi nyt sitten kävin myös kokeilemassa tuota H&K warp7 ja tykästyin siihenkin... Randallin 75 houkuttelisi halpuudessaan mutta petynkö ekojen reenien jälkeen kun ei hönkääkään sen mitä piti... Mitään noista vahvareista kun en ole pääässyt testaamaan treeni olosuhteissa.
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
Migo
16.04.2005 19:21:58
Onkos täällä porukkaa ketkä on soitellut/omistanut tuon Randallin ja h&g warp7?? Noitten kahden väliltä pitäisi nyt valita. Kumpi on järkevämpi ostos? Randalli olisi combona ja warp7 nuppi+kaappi yhdistelmä.
Progressiveland
16.04.2005 19:31:15

Tuosta rg100:Sta kun on se vanhempi malli niin onko siinä mitään muuta eroa tuohon G2 kun kaiuttimet?? Tuossa katselin, että olisi pari käytettyä myynnissä..Kannattaisko ostaa vanhempi vai tuo uusi?? Vaan eipä taida eroja paljon löytyä`?

vanhassa on tosin seventy 80 kajarit.. g2:voicing shift kliinissa,contourr ottaa molempiin säröihin,säröissä oli middleen jotain säätöä olisko ollu kirkkautta lisää. ite pidän enemmän vanhasta mallista,on synkempi ja munakkaampi,g2 voi tosin olla hieman monipuolisempi säädöistä johtuen.. mutta vanhaan olen tyytyväinen,ainut minka voisin ottaa olis ton contourin molempiin säröihin ja säädettävän line outin.. seuraavana cyclone tai warhead x2 jos saa viel silloin ku on rahaa tarpeeksi! kahta en vaihda: toinen on pitkä tukka ja toinen on randall!
kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene
VÄKIPÄÄ
16.04.2005 19:42:55
Onkos täällä porukkaa ketkä on soitellut/omistanut tuon Randallin ja h&g warp7?? Noitten kahden väliltä pitäisi nyt valita. Kumpi on järkevämpi ostos? Randalli olisi combona ja warp7 nuppi+kaappi yhdistelmä.

Mulla on Randall ja meidän kitaristilla on Warp7! Älä Warppia osta, se on lelu! Randall vie voiton 10-0!
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above Mad at God"
kege
16.04.2005 20:14:17
Ton randallin RG100SC/G2 combon saa thomannilta 453e, ne tilaa sen vaikkei ookkaan just nyt varastossa.
Migo
16.04.2005 20:15:41 (muokattu 16.04.2005 22:12:47)
Ei mitn.
Migo
16.04.2005 20:17:33 (muokattu 16.04.2005 20:18:26)
Ton randallin RG100SC/G2 combon saa thomannilta 453e, ne tilaa sen vaikkei ookkaan just nyt varastossa.
Tiedetään tuon kautta sen saisi mutta odottelemaan joutuisi. Saksan maahantuojalla noita toisaalta on, että melko nopeasti varmaan toimitus onnistuisi. Mutta kysyn näin, että pistänkä 100euroa lisää ja ostan thomanilta tuon vai säästänkö ja ostan käytettynä vanhemman mallisen.??
Migo
16.04.2005 22:11:23 (muokattu 16.04.2005 22:12:12)
Joo taidanpa laittaa tuon randallin 100 maanantaina tilaukseen. Käytettynä noita olí 2kpl huuto.net:ssä mutta kummatkin olivat sitä vanhempaa mallia. Toinen maksoi jotain 350euroa, mutta satanen lisää niin saan thomanilta jo uuden ja uudemman version vahvistimesta. Tuo warppi ei ehkä sittenkään ole käyttööni.. saisihan sen nuppi+kaappi yhdistelmänä mutta kuitenkin tuo combo on suht helppo liikuttaa paikasta a paikkaan b. Teenkö viisaan valinnan kun jätän tuon warpin ostamatta?? Toisaalta siinäkin oli ihan hyvät soundit mutta jotenkin tuo randalli vetää enempi.
Nikke
17.04.2005 05:26:18
Kannattaako sitä luottaa muiden sanaan täällä. Mene itse kokeilemaan niin kuulet kumpi on parempi.
No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin
Migo
17.04.2005 13:00:10
Kannattaako sitä luottaa muiden sanaan täällä. Mene itse kokeilemaan niin kuulet kumpi on parempi.
Joo ei kun ostan aina sen mukaan mitä muut ihmiset tykkää. Tottakai olen itse noita käynyt testaamassa. Ainut ongelma vaan aina on kun ei pääse kokeilemaan kovilla volyymeilla. Mutta kyllä tuo randalli vakuutti parhaiten.
Migo
17.04.2005 14:30:50
Hieman tähän asiaan liittyen. Elikkä hommaan tuon vahvistimen Thomanilta niin miten se maksu hoituu? Siis kaksi vaihtoehtoa tilisiirto ja luottokortti. Kumpaa olette käyttäneet ja miten tuo tilisiirto toimii?? Vai onko helpompaa maksaa kortilla?? Kumpi on nopeampi ja helpompi?
Niskamies
17.04.2005 14:32:50
Hieman tähän asiaan liittyen. Elikkä hommaan tuon vahvistimen Thomanilta niin miten se maksu hoituu? Siis kaksi vaihtoehtoa tilisiirto ja luottokortti. Kumpaa olette käyttäneet ja miten tuo tilisiirto toimii?? Vai onko helpompaa maksaa kortilla?? Kumpi on nopeampi ja helpompi?

Mä olen maksanut postiennakolla ja kortilla, kummatkin toimivia ratkaisuja. Tykkään postiennakosta, sitä suosittelen.
Meitsi on meshissä.
Migo
17.04.2005 14:37:50
Mä olen maksanut postiennakolla ja kortilla, kummatkin toimivia ratkaisuja. Tykkään postiennakosta, sitä suosittelen.
Joo mutta tuo postiennakko ei toimi tuon vahvistimen kanssa, kun se tulee lavarahtina kotiovelle. Eli vaihtoehtoina kortti tai tilisiirto. Oiskohan se kortti helpompi? Onko turvallista maksaa kortilla??
Progressiveland
17.04.2005 15:03:23

helvetti kun noita isompia jyriä ei saa oikeen..tai no saksasta,ovatt ilmeisesti lopettaneet cyclonen ja warheadin tekemisen,warhead ymmärretävästä syystä mutta miksi cyclone???????toiv saa rahaa kokoon niin että ehtii tilata ennen ku saksanmaalta loppuu.. -näin off topiccina-
kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene
Migo
17.04.2005 15:49:16
helvetti kun noita isompia jyriä ei saa oikeen..tai no saksasta,ovatt ilmeisesti lopettaneet cyclonen ja warheadin tekemisen,warhead ymmärretävästä syystä mutta miksi cyclone???????toiv saa rahaa kokoon niin että ehtii tilata ennen ku saksanmaalta loppuu.. -näin off topiccina-
No itselle kävi vähän samanlainen juttu tuon rg:n kanssa kun olin sitä hankkimassa niin kuulin, että on loppu tehtaalta asti. No pari päivää sitten lähetin mailia thomanille ja he sanoivat, että ilmeisesti Saksan maahantuoja on rohmunnut kaikki itselleen. No nyt sitten kokeillaan jospa sitä kautta saataisiin.. Mites muuten tuo tilisiirto?? Kun thomanin sivuilla luki, että pitäisi joku vahvistus tehdä sen jälkeen kun on tilisiirron tehnyt??? Jos jollain kokemuksia tuosta tilisiirrosta niin ne olisivat erittäin tervetulleita.
Migo
17.04.2005 18:17:08
Hohoi. Onkos kukaan käynyt/ tietääkö, että onko tuolla aofsoudissa vielä noita rg75:sia?? Näin lähiaikoina??
Crackis
18.04.2005 15:06:43
Jos et ole vielä tuota vahvistinta ostanu niin pieni varotuksen sana ensin. Alotettiin tässä taas pitkästä aikaa ihan treenaamaan jotain uutta ja siispä basistikin raahasi itsensä paikalle. Siinä pakollisten kitaran virittelyjen jälkeen alettiin kattoa tasoja balanssiin ja PRKL! Toisen kitaristin RG75 (vanha malli) jäi jalkoihin armottomasti. Volat alko olla klo 15.00 sekä särökanavassa että masterin puolelta, mutta kun ei kuulu niin ei kuulu. Tollaset äänenpaineet on jo muutenkin yli sen mitä yksi 12" elementti pystyy ulos puskemaan, eli mikittämiseksi meni.

Tämä siis sellasella varauksella, että musiikkityylinä on metalli, rumpalin soittotatsi on verrattavissa halonhakkuuseen ja basistilla on melko nätisti jyräävä särö päällä 24/7. Treenivolume on siis_KOVA_.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)