Aimo 17.04.2005 13:48:28 | |
---|
Kaikkien fillien äiti, rektumtakatum, kantautuu korviin hyvin usein. Mutta missä kappaleessa on kaikkein paras rektumtakatum-filli? Oma vastaukseni on Kingston Wallin Could it be so? Oiskohan se ennen jotakin sooloa, kun siinä tulee tauko ja sitten "rek-tum-rek-tum-tarla-tum". Kyseessä on toki hienoinen sovellus tästä klassikkofillistä, mutta samaa tavaraa se on. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
moderndrummer88 17.04.2005 14:02:40 | |
---|
Kaikkien fillien äiti, rektumtakatum, kantautuu korviin hyvin usein. Mutta missä kappaleessa on kaikkein paras rektumtakatum-filli? Oma vastaukseni on Kingston Wallin Could it be so? Oiskohan se ennen jotakin sooloa, kun siinä tulee tauko ja sitten "rek-tum-rek-tum-tarla-tum". Kyseessä on toki hienoinen sovellus tästä klassikkofillistä, mutta samaa tavaraa se on. jaah ihan hyvä, useitenhan ko. filliä taitaa gunnareiden rumpalit sorum ja adler(?) käyttää, vars. november rain laskin monesti siinä biisissä on se filli niin niitä oli n 30! mainstream=painstream |
Groovi 17.04.2005 14:20:02 | |
---|
jaah ihan hyvä, useitenhan ko. filliä taitaa gunnareiden rumpalit sorum ja adler(?) käyttää, vars. november rain laskin monesti siinä biisissä on se filli niin niitä oli n 30! tais olla muistaakseni niin että herra Rose oli halunnut sitä filliä käytettävän kokoajan. |
moderndrummer88 17.04.2005 14:21:49 | |
---|
tais olla muistaakseni niin että herra Rose oli halunnut sitä filliä käytettävän kokoajan. heh! no mitäpä ei axl:n vuoksi tehtäisi! mainstream=painstream |
heh! no mitäpä ei axl:n vuoksi tehtäisi! niin, siinä onki melkoinen miespuoleinen diiva. Noh, ehkäpä Sorumilla oli mielessään kuitenkin biisin tekijän kunnioittaminen, eikä se että kyseessä olis juuri axeli. Joka tapauksessa, on aika tehokkaan kuuloinen vaikka sitä toistetaan vähintään kotitarpeiksi asti. |
Alpha 17.04.2005 14:54:58 | |
---|
Scorppareiden slovareissahan näitä kanssa on ihan kiitettävästi. |
miän vain 17.04.2005 19:44:16 | |
---|
Absoluuttinen Nollapiste: Muovi antaa periksi. Koko levyllä noin 80% filleistä on juuri noita. |
lateq 17.04.2005 23:09:29 | |
---|
Absoluuttinen Nollapiste: Muovi antaa periksi. Koko levyllä noin 80% filleistä on juuri noita. Höh, ihme homma ettei oo ees pistäny korvaan tommonen seikka, mutta noita taka-tum fillejä kyllä löytyy senkin edestä. ` |
HeavyMachinery 18.04.2005 12:25:12 | |
---|
Itse suosin enemmän näitä tur-ku-tam-pe-re-turrrr-ku-tam-pe-re fillejä. Minä tiedän - siis pelkään ! |
jussiohman 18.04.2005 12:27:49 | |
---|
Selittäkää mulle mikä on rektum-takatum filli. |
Alpha 18.04.2005 12:35:19 (muokattu 18.04.2005 12:36:13) | |
---|
Selittäkää mulle mikä on rektum-takatum filli. Virppa-tomi1-Virppa-tomi1-tomi2... EDIT:Tai Virppa-Tomi-Virppa-Virppa-Tomi... Tai... |
moderndrummer88 18.04.2005 12:39:24 (muokattu 18.04.2005 12:40:01) | |
---|
Virppa-tomi1-Virppa-tomi1-tomi2... Tai... tai niin että lyö tuon ensmäisen virvelin iskun flamina, kuulostaa hyvältä. taitaapa se sorumikin sillei aika paljon vetää..? mainstream=painstream |
Alpha 18.04.2005 12:43:25 | |
---|
tai niin että lyö tuon ensmäisen virvelin iskun flamina... Nyt joku saa sitten selittää, notta mikä on flami. |
ddrum54 18.04.2005 12:48:09 | |
---|
Nyt joku saa sitten selittää, notta mikä on flami. Se on semmonen, kun molemmat kädet mäjäyttää _melkein_ yhtäaikaa. Etuisku mielellään ghostina, tai sitten ei... 2`n 4 |
moderndrummer88 18.04.2005 12:53:31 (muokattu 18.04.2005 12:55:09) | |
---|
Se on semmonen, kun molemmat kädet mäjäyttää _melkein_ yhtäaikaa. Etuisku mielellään ghostina, tai sitten ei... eli näin trä-tum-täkä-tum ________I ______flami TUOSSA tulee se trä siitä flamista____ kuuluu semmonen pärähdys.. merkitään näin rL E: tulipas mahottoman selkeää tuubaa ja eikö kerenny joku sen vielä viksusti selittämän... mainstream=painstream |
Alpha 18.04.2005 12:56:47 | |
---|
Se on semmonen, kun molemmat kädet mäjäyttää _melkein_ yhtäaikaa. Etuisku mielellään ghostina, tai sitten ei... No niin. Eihän tuollainen sovi rektum-filliin, vaan siihen tulee lyödä ihan single isku virppaan. Tai sitten kolme single iskua... *huitoo ilmaan ja miettii miltä kuulostaa* |
moderndrummer88 18.04.2005 13:01:09 | |
---|
No niin. Eihän tuollainen sovi rektum-filliin, vaan siihen tulee lyödä ihan single isku virppaan. Tai sitten kolme single iskua... *huitoo ilmaan ja miettii miltä kuulostaa* huidoppa niin sormillas pöydänkulmaan että lyöt tavallaan oikean ja vasemman sormen yhtäaikaa pöytään mutta oikea noin tulee noin sentin alempana eli himpun verran aikasemmin niin tajuat homman jujun mainstream=painstream |
jussiohman 18.04.2005 13:16:00 | |
---|
Eikun joo! Kyllähän minä rektumin tiesin. Ei vaan sytyttänyt heti. Itse soitan rektum-takatumin ruff - iskulla aloittaen. Eli ensimmäistä virvelin iskua ennakoi kaksi 32 - osa ghost nuottia. Virvelin pomppua hyväksikäyttäen, toki. Eli jotenkin: rrRektum-takatum. Ja vielä niin, että taka-tum - iskut eivät tule molemmat etutomiin vaan ensimäinen etutomiin ja viimeinen lattiatomiin. Tai viimeinen basariin. Näitä olen joskus soitellut. Nollapisteen Kotiinpaluu, jotenkin alkaa muuten täydellisellä ja pelkistetyllä klisé rektum-takatumilla. Loistavaa. |
Aimo 18.04.2005 16:33:54 | |
---|
Eikun joo! Kyllähän minä rektumin tiesin. Ei vaan sytyttänyt heti. Itse soitan rektum-takatumin ruff - iskulla aloittaen. Eli ensimmäistä virvelin iskua ennakoi kaksi 32 - osa ghost nuottia. Virvelin pomppua hyväksikäyttäen, toki. Eli jotenkin: rrRektum-takatum. Ja vielä niin, että taka-tum - iskut eivät tule molemmat etutomiin vaan ensimäinen etutomiin ja viimeinen lattiatomiin. Tai viimeinen basariin. Näitä olen joskus soitellut. Itsekin käytän ehkä ruffia eniten, tai flamia, mutta en ainakaan tee ensimmäistä iskua yhdellä kädellä. Ja mielestäni oikeaoppinen tyyli on: virveli-pikkutomi-virveli-virveli-lattiatomi. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
Jaska 18.04.2005 16:44:27 (muokattu 18.04.2005 16:44:50) | |
---|
siis taka -kohtahan pitää tulla virveliin ja se tum tomiin.. ja rek:n R tulee ruffina, tai kahdella press rollilla eli niin ku yllä selitetään |