Aihe: onkos näistä kokemuksia?
1
jwa
16.04.2005 22:01:24
http://www.thomann.de/thoiw3_the_box_pa12e_pabox_prodinfo.html#fpix

meikäläisen ongelma on siis, että mixerivahvarista saisi 4 ohmisena kaiken potkun irti ilman revittelyä (2x400w), mutta kaapit on tällä hetkellä 8 ohmiset..eli näin ollen esim em kaapit laskisivat impedanssin halutulle tasolle kytkemällä ne rinnan. eli onkos näistä THE BOX (mikä nimi se tuollainenkin on..) mihinkään? hinta ei päätä huimaa edes paria ostaessa - vaihtoehto eli uudet 4 ohmiset kaapit kustantavat minimissään 150 €/kpl eli budjettihan tässä on määräävä tekijä. harvinaista eikö totta?
"kaikki mikä ei tapa - vahvistaa"
Dj.Dumbass
16.04.2005 23:07:14
Aasi ja The Box -kaiutin kohtasivat tiellä. Aasi sanoi: "minä olen oikea hevonen!" ja siihen The Box -kaiutin sanoi: "Ja minä olen oikea, hyväsoundinen kaiutin!"
Molemmat päästivät röhönaurut ja jatkoivat matkaa.
Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...!
Vivo
17.04.2005 15:04:25 (muokattu 17.04.2005 15:07:44)
Leikitään nyt että saisit jollain ilveellä samanlaiset kaapit kun sulla nyt on, mutta 4 ohm versiona. Leikitään myäs että vahvistimesi tällöin antaa ulos kaksinkertaisen tehon. Teoriassa saat 3db enemmän ääntä ulos, mutta koska kaapit nyt käyvät lämpimämpinä niiden vastus kasvaa, josta seuraa ettei äänen voimakkuuden nousu ole edes noinkaan paljon. Odotettavissa siis < 3db äänenvoimakkuuden kasvu ja kuumempana käyvä vahvari...
www.speakerplans.com
_Mazi_
19.04.2005 14:13:24
Noita Boxeja näkee toreilla ja huuto.netissä aika paljon. Eipä siis taida miellyttää ostajia. Sieltä saa varmaan halvalla mutta laadusta en sano mitään... (itellä ei omakohtasta kokemusta)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)