SammyH 15.04.2005 22:39:57 | |
---|
Satuin joskus lukemaan Into-Luthmanin luetteloa ja törmäsin B.C Richin aukealla kyseisen henkilön signature-malliin. Tuon alapuolella mainittiin, että kaveri on keksinyt jonkun semmoisen "No Holds Barreds"- soittotekniikan ja nyt on pidemmän aikaa mennyt sormi suuhun, kun olen asiaa miettinyt. Mitähän tuolla mahdetaan tarkoittaa? Olen kyllä joskus Static-x:ää kuullut, eikä siinä mielestäni ollut mitään erikoista tai erikoisen kuuloista. Älä itke, ei sulla iso pää ole. Ota keksi! |
Torniojaws 16.04.2005 01:54:27 (muokattu 16.04.2005 01:54:40) | |
---|
"No Holds Barreds"- tekniikan Viittaisiko tuo naikkosten ikään... So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
Black Star 16.04.2005 15:52:25 | |
---|
Dimebag Darrell in memoriam.
"I shake my fists at skies above! Pastilli? |
Roitto 16.04.2005 16:27:19 | |
---|
Kai se tarkottaa jotain tyyliin ettei kaveri käytä Barreja. Nyt pois maitosi selästä ja juo hevosesi!! |
Ostinaatio 16.04.2005 16:49:17 | |
---|
Se on tietysti "no holds barred" ja viittaa tappelemisen kautta siihen, että kaikki otteet ovat sallittuja. Kai se sit vois tarkottaa soittamisessa yksinkertaisesti sitä, että kaikki on sallittua tj. "Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein |
biibob 16.04.2005 16:54:59 | |
---|
Paskemman näköistä kitaraa saa muuten hakea. En ottas tota b.c richin trip eiseniä edes ilmaiseksi. Veisi vaan huoneesta tilaa ja rahaakaan tuosta tuskin niin paljoa saisi. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
SammyH 16.04.2005 22:42:33 | |
---|
Paskemman näköistä kitaraa saa muuten hakea. En ottas tota b.c richin trip eiseniä edes ilmaiseksi. Veisi vaan huoneesta tilaa ja rahaakaan tuosta tuskin niin paljoa saisi. Komppaan tuota. Värikin oli aika "yököttävä". Yksi kaveri yritti huuto.netissä tuollaista onnettomasti myydä. Minäkään en ottaisi tuollaista vaikka maksettaisiin :P Älä itke, ei sulla iso pää ole. Ota keksi! |
Komppaan tuota. Värikin oli aika "yököttävä". Yksi kaveri yritti huuto.netissä tuollaista onnettomasti myydä. Minäkään en ottaisi tuollaista vaikka maksettaisiin :P kyllä ottaisin maksusta ja kyllä sen joku tyhmä ostais. Ja kyllä, väri ja muoto on vähän mitä on. Ei mitkään ruhtinaalliset. Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
Da Make 16.04.2005 23:22:35 | |
---|
Joka helkkarin kerta kun selailen tuota ym. luetteloa niin olen samaa pähkäillyt... no jotain täyttä susi soittamista se tarkoittaa. |
Pande 16.04.2005 23:34:24 | |
---|
no jotain täyttä susi soittamista se tarkoittaa. Oliskohan se jotain tällästä (lähes pelkkä arvaus): "Start with scale fingerings with 3 notes on each string and wail them upwards with as few right hand attacks as possible." (Guitar Rigin "No Holds barred lead" -presetin kuvauksesta) When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Da Make 17.04.2005 00:10:38 | |
---|
Oliskohan se jotain tällästä (lähes pelkkä arvaus): "Start with scale fingerings with 3 notes on each string and wail them upwards with as few right hand attacks as possible." (Guitar Rigin "No Holds barred lead" -presetin kuvauksesta) Kuulostaa legatolta minulle. Ei se sitä ole keksinyt, jos olen itse vedellyt tuollaista ennen kun koko Static-X tai Industrial metallia tunnettiinkaan... |
Pande 17.04.2005 00:18:44 (muokattu 17.04.2005 00:19:01) | |
---|
Kuulostaa legatolta minulle. Ei se sitä ole keksinyt, jos olen itse vedellyt tuollaista ennen kun koko Static-X tai Industrial metallia tunnettiinkaan... Aivan, samaa minäkin ajattelin kun tuon luin :) Tiedä sitten jätetäänkö tossa jotain kertomatta, ja miten toi nimi "no holds barred" liittyy mitenkään mihinkään? No, oli miten oli niin näin on. When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Torniojaws 17.04.2005 01:30:17 | |
---|
Static-X tai Industrial metallia tunnettiinkaan... Enpä nyt noita kahta oikein yhdistäisi. Static-X julkaisi ensilevyn tuossa 1998 kun taas ensimmäiset industrial metal/heavy-poppoot oli jo 20 vuotta aiemmin. So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |