vanttera 23.03.2005 02:30:44 | |
---|
Mulla kaikki ok, paitsi että joudun käymään töissä, dokaamassa ja soittamassa, ei kerkee pelaan. ;) 47, maksut ok, jne. Taidan olla ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
Guitarist in the Night 23.03.2005 10:26:07 | |
---|
Mulla on account jäädytetty jo kaks kertaa. Oon siis kolme kertaa yhteensä täyttänyt ne jutut sieltä account managementista. Vähän jännittää, että jos Blizzard vaikka jotenkin onnistuu laskuttamaan kolme kertaa ekasta kuukaudesta tämmösen häröilyn takia. Jollekin on kuulemma käynytkin niin. Hevi on ihan hyvää. |
Zed 23.03.2005 13:19:49 | |
---|
Sama ongelma näyttää langettaneen kirouksensa ylleni tänäkin päivänä. Konkreettisesti en ole vielä päässyt pelin toimimattomuutta kokemaan, mutta Account management kertoi maksun jääneen perimättä tälläkin kertaa. Kerropas Valttu mikä on korttisi vanhenemiskuukausi. Itselläni kortti vanhenee 04/05, joten heilahti mieleen hienoinen mahdollisuus, että ongelmat johtuvat siitä. Kiroilemisiin, perkele. Sano naudalle jyrkkä "Ei!". Taurenia ei tueta. |
Valttu 24.03.2005 08:31:07 | |
---|
Sama ongelma näyttää langettaneen kirouksensa ylleni tänäkin päivänä. Konkreettisesti en ole vielä päässyt pelin toimimattomuutta kokemaan, mutta Account management kertoi maksun jääneen perimättä tälläkin kertaa. Kerropas Valttu mikä on korttisi vanhenemiskuukausi. Itselläni kortti vanhenee 04/05, joten heilahti mieleen hienoinen mahdollisuus, että ongelmat johtuvat siitä. Kiroilemisiin, perkele. Korttini vanhenee vasta 10/07. Saattaa sulla kyllä johtua tuosta mutta eihän vielä oli 04/05. ..jahas kävin vilkasee account managementista niin taas oli acco jäässä, mitä helvettiä se blizzu oikeen sekoilee? Syötän kyllä taas uudestaan nuo jutut tonne muuta alkaa pikku hiljaa pelottamaan jos ne ottaakii sit sen maksun 3 kertaa. |
Bilharzia 25.03.2005 09:54:28 | |
---|
Täälläpä ikävä määrä murheita maksusta. Peliaikakortti ei oo pöllömpi maksutapa näin jälkikäteen katottuna, pian pitäis olla uus erä Suomessaki. Uusi patch tänään, downloadasin ja on 60 megaa. parisen tuntia pitäis ootella servujen avautumista. Tänään poksahtaa level 55 rogulla. Harmi vaan että oon lopen kyllästyny koko hahmoluokkaan. Noin 20% Al'Akirin hordesta on roguja että arvatkaa mitkä mahdollisuudet mulla on päästä lvl 50+ instanssiin. Mulla on tauren shamaani, ja tuntuu aika hyvältä pelata. Ei oo hetkeäkään tylsää ku pitää tankata, hiilata, buffata ja ressata. Sitten juoda välillä kanssa. Virkistävää pelata semmosella mikä ei nojaa niin helvetisti reagentteihin ku rogu. Ens työkseni vedän virtuaalikaatokännit ja harrastan raptorijuoppoutta www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Zed 25.03.2005 10:52:56 | |
---|
Onnistuihan tuo maksu viimeinkin. Tämä kuukausi juoksutetaankin sitten örkki-shamaania. Sano naudalle jyrkkä "Ei!". Taurenia ei tueta. |
hene 25.03.2005 13:52:15 | |
---|
Jee, nyt on uusi patchikin ladattu. Tuolla taitaa olla vieläkin joku huolto menossa, kun listalla ei näy mitään servereitä. Prkl kun tekisi mieli vääntää kääpiön kanssa, kun sain juuri lemmikinkin :) Taikuri käveli rannalla, mutta kukaan ei kaivannut häntä. |
Valttu 25.03.2005 14:41:13 | |
---|
Jee, nyt on uusi patchikin ladattu. Tuolla taitaa olla vieläkin joku huolto menossa, kun listalla ei näy mitään servereitä. Prkl kun tekisi mieli vääntää kääpiön kanssa, kun sain juuri lemmikinkin :) Juu, vieläkään ei näy servuja ja huollon piti loppua jo pari tuntia sitten. |
Bilharzia 28.03.2005 03:33:05 | |
---|
Azuregos on maassa Al'Akirilla. Tultiin kai jälkijunassa joihinkin muihin servuihin verrattuna mutta syynä oli järjettömät taistelut alliancen ja horden kanssa. Eilen East Dragon, mikä on suurimpia allikiltoja koitti kaataa sen. Me hordet oltiin sitten eräällä saarella kokoontuneena. Liityin East Dragonin eliminaatio-grouppiin. Hyökättiin kimppuun ja tapettiin niitä armottomasti, koittivat vielä irkin kautta tehdä sovintoa horden kanssa. Ei onnistunut. Taistelut jatku aika kauan. Rytmi muuttu tälläseks: Alliance yrittää kaataa. Alliance kuolee loharille. Horde yrittää. Alliance hyökkää horden kimppuun. Lauantaina ei tullu yhtään mitään koko hommasta. Horde kaatoi Azuregoksen tänään. Alliance jäi näppejä nuoleen. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Snowblind 14.04.2005 16:35:48 | |
---|
Ah, ihanata! Tuli juuri playeronesta sellaista spostia että peliaikakortti on pistetty vyörymään postissa tännepäin! Eli todennäköisesti huomenna mättämään! "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Guitarist in the Night 14.04.2005 21:08:02 | |
---|
Ah, ihanata! Tuli juuri playeronesta sellaista spostia että peliaikakortti on pistetty vyörymään postissa tännepäin! Eli todennäköisesti huomenna mättämään! Äijä nosti tän. Tuu Bloodscalpille. Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 14.04.2005 23:58:23 | |
---|
Äijä nosti tän. Tuu Bloodscalpille. Nii nostin. Mut oon menossa stormreaverille kyl. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Guitarist in the Night 15.04.2005 02:35:51 | |
---|
Nii nostin. Mut oon menossa stormreaverille kyl. Höh. Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 15.04.2005 09:34:24 | |
---|
Höh. Nuni, postin pakettiseuranta kertoi että "15.04.2005, klo 08:57 Saapunut toimipaikkaan" Pitääkin hyppytunnilla hakea postista tuo. Eipä tarvitse enää miettiä mitä tänä viikonloppuna tekisi. Paitsi stam1naa pitäisi käydä kattelemassa.. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Snowblind 15.04.2005 17:20:40 (muokattu 16.04.2005 00:51:32) | |
---|
Noni, stormreaverilla seikkailee nyt örkkiwarlock nimeltä Tharr. Tulkaa moikkaamaan jos joku siellä pelaa :d EDIT: Huu, lvl13 kohta.. Eiköhän tässä vielä siihen tavoitteeseen (lvl20 parissa päivässä) päästä. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Ed_Guy 16.04.2005 16:22:25 | |
---|
hmm... Onkos WoW vienyt paljonkin soittoaikaanne? Itse en uskalla hankkia tätä peliä juuri sen takia, koska treenaaminen jäisi varmasti pois... Soittokavereita etsitään! Kajaanista tai läheltä. Itse soitan kitaraa. Olen huono. Kiinnostaako? |
hmm... Onkos WoW vienyt paljonkin soittoaikaanne? Itse en uskalla hankkia tätä peliä juuri sen takia, koska treenaaminen jäisi varmasti pois... Se vie kaiken ajan kaikelta. Mutta mitäpä siitä kun ei mitään olekaan. Lvl15 nyt.. On se hassua miten parissa päivässä sahaa lähes yhtä paljon leveleitä kuin koko betan aikana kerkesi saada. Jos viimeistään huomenna koittaisi sinne kahteenkymmeneen päästä. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Öyvind 16.04.2005 23:15:54 | |
---|
Enpä kyllä ite lähtis maksamaan mitään jostain nettipelistä, mutta varmaan kyseessä hieno peli, kokemusta löytyy saman puljun Diablo kakkosesta ja Starcraftista. Mutta sinänsä tuo pelioikeusmaksu on kyllä ihan hyvä juttu, karsii varmaan aika paljon kaikennäköistä peeloilua. |
Guitarist in the Night 16.04.2005 23:17:30 | |
---|
hmm... Onkos WoW vienyt paljonkin soittoaikaanne? Itse en uskalla hankkia tätä peliä juuri sen takia, koska treenaaminen jäisi varmasti pois... Vie se soittoaikaa, mutta ei paljon, sanoisin. Kyllä sitä joka päivä tulee sellainen olo, että on pakko välillä koskee kitaraankin. Silloin ensimmäisinä WoW-päivinä oli kyl vähän eri meininki. Ei tainnut tulla paljoa nukuttuakaan. Hevi on ihan hyvää. |
Zed 17.04.2005 01:59:33 | |
---|
hmm... Onkos WoW vienyt paljonkin soittoaikaanne? Lähes kaiken, mutta paskanko väliä. R on huono i. |