mikkosah 16.04.2005 17:04:05 | |
---|
Kannattaako hankki selainen plugimallinen lähetin vai sellainen vyö/kitarahihnaan laitetaava malli? Onko eroja toimivuudessa? Let´s go through the wall!!!! |
toxic 16.04.2005 17:23:43 | |
---|
Kannattaako hankki selainen plugimallinen lähetin vai sellainen vyö/kitarahihnaan laitetaava malli? Onko eroja toimivuudessa? Minkälainen on plugimallinen lähetin? |
Kimmo72 16.04.2005 17:26:43 (muokattu 16.04.2005 17:34:53) | |
---|
Semmonen plugimallinen on mun mielestä parempi. Lähetin hihnaan ja selkään kiinni. Semmonen missä missä se antenni on siinä plugissa ei välttämättä joka kitaraan sovi esim. muutamissa ibanezeissä se piuhanreikä on hieman siellä kitaran sisällä joten sinne se ei vaan mahdu. Mulla itselläni on tommonen http://www.imuso.co.uk/images/Product/PA00220.jpgja hyvin toimii. Korjailua.. Siis ei plugimallista vaan semmonen piuhallinen lähetin hihnassa -tyyppinen. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Kimmo72 16.04.2005 17:30:13 (muokattu 16.04.2005 19:27:27) | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Joees 16.04.2005 18:50:32 | |
---|
Semmonen plugimallinen on mun mielestä parempi. Lähetin hihnaan ja selkään kiinni. Semmonen missä missä se antenni on siinä plugissa ei välttämättä joka kitaraan sovi esim. muutamissa ibanezeissä se piuhanreikä on hieman siellä kitaran sisällä joten sinne se ei vaan mahdu. Mulla itselläni on tommonen http://www.imuso.co.uk/images/Product/PA00220.jpg ja hyvin toimii. Korjailua.. Siis ei plugimallista vaan semmonen piuhallinen lähetin hihnassa -tyyppinen. Mitäs tuo sun systeemis maksoi? Olen miettinyt itelle myös tuollaista, helpottaisi liikkumista ihan kohtuudella. Groooove is in heart! |
Toimiiko tuollainen yhtä hyvin jos tekee niin, että laittaa kitarasta pedaaliin langattomana ja sitten pedaaleista vaffariin? En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Saher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
Joees 16.04.2005 18:56:35 | |
---|
Toimiiko tuollainen yhtä hyvin jos tekee niin, että laittaa kitarasta pedaaliin langattomana ja sitten pedaaleista vaffariin? Luulis toimivan ihan normaalisti. Eihän se mitenkään mihinkään voi vaikuttaa? Käyttäähän monet langatonta ja on monta pedaaliakin messissä. Groooove is in heart! |
Kimmo72 16.04.2005 19:03:49 | |
---|
Mitäs tuo sun systeemis maksoi? Olen miettinyt itelle myös tuollaista, helpottaisi liikkumista ihan kohtuudella. ~240 egee. Kyllähän se helpottaa joo, ei aina tarvi olla astumassa ja sotkeutumassa piuhoihin. Toimiiko tuollainen yhtä hyvin jos tekee niin, että laittaa kitarasta pedaaliin langattomana ja sitten pedaaleista vaffariin? Se toimii niinkuin normaali piuha. Paitsi että siitä puuttuu se piuha :) Eli siitä vastaanottimesta piuha pedaaliin ja siitä vaffariin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |