Aihe: Sex Pistols:Never mind the bollocks
1
Sergei Fallinen
16.04.2005 18:15:19
Kiitos kun muistutit näin jälkeenpäin. Prkl, jäi katsomatta.
Anza
10.05.2005 08:55:13

Itse lainasin kyseisen dokumentin dvd:nä kirjastosta ja pakko sanoa että kovaa kamaa! Hienoa oli se että mukana oli myös vanhoja pätkiä. Ja mielenkiintoista nähä millasia jätkiä noi Pistolsit on nykyää.
Hey, Ho Let's Go!!!
rheinone
10.05.2005 09:11:31
Itse lainasin kyseisen dokumentin dvd:nä kirjastosta ja pakko sanoa että kovaa kamaa! Hienoa oli se että mukana oli myös vanhoja pätkiä. Ja mielenkiintoista nähä millasia jätkiä noi Pistolsit on nykyää.

Erittäin mielenkiintoista! Saamari kun ei tullu katsottua. Millä nimellä toi DVD löytyi kirjastosta?
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
-Jonny Starr-
10.05.2005 12:55:58
Erittäin mielenkiintoista! Saamari kun ei tullu katsottua. Millä nimellä toi DVD löytyi kirjastosta?

Samaa kyselisin.. tai myydäänkö sitä missään ?
"Time's never wasted, when you're wasted all the time"
Antsa
11.05.2005 12:25:31

Lahden kirjastosta löytyy tälläinen: Never mind the bollocks : here's the Sex Pistols. Sarja: Classical albums.
master drieger
11.05.2005 16:16:23
Nevermind The Sex Pistols......
rheinone
11.05.2005 16:23:15
Nevermind The Sex Pistols......

Just siks toi on mielenkiintoinen dokkari: On kiva tietää miten kupla bygattiin ja miten se puhkesi.

PS. master drieger, heitin kommentin sivullesi.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
J_Mantyla
11.05.2005 23:38:56
Perhana, toi doku pitää kaivaa jostain esiin
Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön
Anza
12.05.2005 10:25:49 (muokattu 12.05.2005 10:32:02)

No se on just toi Never Mind The Bollocks... Se kuuluu siihen Classic Albums sarjaa. Oon nähny DVD:n myös jossain musakaupoissa.
Hey, Ho Let's Go!!!
UNDU
12.05.2005 10:34:12 (muokattu 12.05.2005 10:48:06)
No se on just toi Never Mind The Bollocks... Se kuuluu siihen Classic Albums sarjaa. Oon nähny DVD:n myös jossain musakaupoissa.

löytyy cdon:sta hinta 17,95

http://www.cdon.com/images/static/? … ge/pjpeg&servicename=nn4it_cdon

ooho, ei tullu ku toi pelkkä kansikuva, no mut löytyy silti käykää kattoo, löytyy muitakin Pistolsien DVD:tä
two wheels and a leatherseat
blondi_rock-basisti
12.05.2005 22:51:02
Sid Vicious, tyyppi joka saa jokaisen basistin tuntemaan itsensä hyväksi siihen verrattuna... Jos minulle tulee "en mä osaa soittaa mitään" -depis, ajattelen että ainakin olen parempi kin Sid Vicious.

Mainittiinko dokkarissa myös, että keikoilla Sidin basson vahvistin oli pois päältä, koska se oli niin huono? Mutta kun Sid oli kaiken lisäksi tyhmä, niin se ei edes tajunnut sitä vaan senkun soitti. Tämä saattaa kyllä olla pelkkää urbaanilegendaa. Sex Pistolsissa musiikki ei kuitenkaan ollut pääasia vaan asenne. Ja uuden musiikkityylin synty.
el Bastardo
12.05.2005 22:56:41 (muokattu 12.05.2005 22:56:54)
Sid Vicious, tyyppi joka saa jokaisen basistin tuntemaan itsensä hyväksi siihen verrattuna... Jos minulle tulee "en mä osaa soittaa mitään" -depis, ajattelen että ainakin olen parempi kin Sid Vicious.

Heh, mä oon aina käyttänyt tuota samaa metodia jos ei oo soitto jostain syystä luistanut. :D
Jani The Rock
13.05.2005 10:26:34

Kumma kun nämä Sex Pistols -aiheiset topicit menee aina tohon samaan lässytykseen Sidistä. "Sidi oli niin paska ja näin paska ja oikein iso paska". Varmaan olikin täysin paska basisti, mutta eiköhän sen oo kaikki tajunneet. Mutta Sex Pistolsissa olikin kyse jostain muusta kuin muusikontaidoista. Vai meinaatteko, että Pistolsista olis tullut seuraava Rolling Stones, jos Glen Matlock olis jäänyt bändiin?

Niin vaan mäkin aloin soittamaan bassoa Sidin ansiosta. Ja se ei johtunut julmasta groovesta tai ultrataitavasta släppäyksestä. Tulipa maailmaan yksi paska basisti lisää.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
hanuristi
13.05.2005 11:41:21
Damn, missasin tuon!
"kuolet vielä joku päivä nauruun ja viimeiset sanas on 'saksalainen nahkahomokoira'."-Juugeli.
Ai göö?
mustakaapu_3
13.05.2005 19:10:40
Sex Pistolsissa musiikki ei kuitenkaan ollut pääasia vaan asenne. Ja uuden musiikkityylin synty.

Totta, punkhan on melkeinpä enemmän asenne kuin musiikkityyli. Varsinaisesti sex pistols ei kyllä luonut mitään uutta musiikillisesti, esim. dead boys ja new york dolls tekivät samanlaista musaa jo pari vuotta aikaisemmin. Itse laskisin enemmänkin sex pistolsien ansioksi/häpeäksi punkin saattamisen suuren yleisön eteen...
"-"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)