Aihe: Artistin mielestä huono levy?
1 2 3
man9
16.04.2005 15:58:43

Mun mielestä sillä levyllä on todella vahva biisimateriaali ja sellaisenaan se olis melkeinpä Metallican paras levykokonaisuus

Samaa mieltä - Metallican tyyli oli tässä vaiheessa menossa kovasti itseäni miellyttävään suuntaan. Kyllä oli pettymys suuri seuraavan levyn kuultuani... Justicella on just mahtavan tyly, ahdistava ja nihilistinen meininki.
http://lahettamo.org/blog/
Teme007
16.04.2005 16:12:52
tätä mä en tajua. hetfieldinki mielestä kyseinen levy on aivan liian ylipitkä ja muutenki huono. musta justice on metallican paras levy!

Vain basso puuttuu =0)

(se häirittee aikas lailla)
Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia.
konehes
16.04.2005 16:26:20
Toni Wirtanen sanoi joko Hiekan tai Heinola 10:n ilmestyessä, että uusi levy ei ole yhtä hyvä kuin AKKM. Oikeassa oli.
Musiikki on parhaimmillaankin paskaa.
Torniojaws
16.04.2005 16:28:23 (muokattu 16.04.2005 16:35:00)

Eihän se yksinkertaisesti kannata. Mutta, kyllä artistit usein kiertävät sen sanomalla heti, että kyseessä on levysopimuksentäyttölevy (= puolihutaisten tehty yleensä).

Mitä ...Justiceen tulee niin itse pidän kovasti levyn soundeista. Mukavan tiukka, "paljas" ja raaka.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
mr_b
16.04.2005 16:32:50

Beta Band arvosteli haastatteluissa debyyttiään vähemmän mairittelevalla tittelillä: "the worst album of the year". Ei nyt sentään, mutta ei se nyt kovin kaksinen ollut upeiden ep:den jälkeen. Seuraavilla kahdella levyllä homma pysyikin paljon paremmin hanskassa.
Marlon Brando, Pocahontas and me
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)