luolamies 07.04.2005 13:27:55 | |
---|
Elikkäs kysyisin vähän kokemuksia Ibanezin S-sarjasta ja Tokain ALS eli Les Paul malleista.. Levytukusta jos ostaisin Iban niin saisin siitä kyllä hyvin alennusta (iskällä suhteita) :).. Mutta minun mielestä Les Paul on paljon hienompi, mutta siinä ei ole kampea, mutta kertokaa kumpi olisi kannatavampi ostos.. |
Pluto 07.04.2005 13:33:00 | |
---|
Täysin eri kitara, vaikea verrata. Dillon, you son of a bitch! |
McNulty 07.04.2005 13:34:17 | |
---|
Elikkäs kysyisin vähän kokemuksia Ibanezin S-sarjasta ja Tokain ALS eli Les Paul malleista.. Levytukusta jos ostaisin Iban niin saisin siitä kyllä hyvin alennusta (iskällä suhteita) :).. Mutta minun mielestä Les Paul on paljon hienompi, mutta siinä ei ole kampea, mutta kertokaa kumpi olisi kannatavampi ostos.. vähän outo vertailu kun on kaksi TÄYSIN erilaista soitinta. S-sarjaisissa Iboissa on ohut body, mielestäni jopa liian ohut. Muuten vallan mainio peli soittaa. Niitä valmistetaan Japanissa sekä halvempia S-sarjasia koreassa/kiinassa/indonesiassa tai jossain. ALS taasen on Tokain korea-osastoa, Les Paul kopio... ei mielestäni mitään erikoisen hyviä pelejä. Ne Japsi-Tokait ovatkin sitten asia erikseen. Paras on kun testaat kummatkin soittimet ja otat sen mikä sopii siun lapaseen parhaiten. Sen mikä tuntuu omalta heti kun otat sen kouraan. Ulkonäön pitäisi olla toissijaista, samoin kuin valmistusmaan, mutta sanoisin Ibanezin olevan hieman laadukkaampi tässä tapauksessa. Itse menisin S-sarjaisella etiäpäin. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Strutsi 07.04.2005 16:21:40 | |
---|
Annan ääneni Ibanezille, mutta kokeile ensin. "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Velli 07.04.2005 16:34:14 | |
---|
Mutta älä nyt sitten ainakaan niihin Korea-mallisiin kitaroihin sotkeudu kummankaan valmistajan osalta. Pitäydy vaan niissä japseissa. |
LaXu 07.04.2005 17:25:30 | |
---|
Ibanezilla on nykyään ihan asiallisia korealaisia kepukoitakin. Sen sijaan täällä Suomessa myytäviä korealaisia Tokaita en suosittele..eivät ole mielestäni kovin hyvistä materiaaleista kyhättyjä. Japanilaiset mallit on sitten ihan eri luokkaa. |
McNulty 07.04.2005 17:28:30 | |
---|
Ibanezilla on nykyään ihan asiallisia korealaisia kepukoitakin. Sen sijaan täällä Suomessa myytäviä korealaisia Tokaita en suosittele..eivät ole mielestäni kovin hyvistä materiaaleista kyhättyjä. Japanilaiset mallit on sitten ihan eri luokkaa. Komppaan... tai sie komppaat miun aikaisempaa :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Bald Anus 15.04.2005 23:25:43 (muokattu 15.04.2005 23:26:32) | |
---|
Elikkäs kysyisin vähän kokemuksia Ibanezin S-sarjasta ja Tokain ALS eli Les Paul malleista.. Levytukusta jos ostaisin Iban niin saisin siitä kyllä hyvin alennusta (iskällä suhteita) :).. Mutta minun mielestä Les Paul on paljon hienompi, mutta siinä ei ole kampea, mutta kertokaa kumpi olisi kannatavampi ostos.. Älä ekana kato kitaran ulkonäköä, kato mikkien kuntoa, onko kaula suora, ja kuuntele saundia, hyvä mies!! Kannattaa ostaa Ibanez. |
Öyvind 16.04.2005 00:01:03 (muokattu 16.04.2005 00:03:21) | |
---|
Älä ekana kato kitaran ulkonäköä, kato mikkien kuntoa, onko kaula suora, ja kuuntele saundia, hyvä mies!! Kannattaa ostaa Ibanez. No kyllä minä ny ainakii soittasin mieluummin sillä kitaralla, joka näyttää hyvältä ja joka tuntuu vähän paskalta kädessä kuin sillä vitun hyväntuntuisella mutta perkeleen rumalla kitaralla. Ja jos ekaa kitaraa on ostamassa ni ei varmasti kannata mitään mikkejä ruveta kuuntelemaan kun ei todennäköisesti ymmärrä niitten päälle. En minäkään ymmärrä vaikka jotain viisi vuotta on tullut soiteltua. Ja se kampi on miusta ehkä se turhin laite kitarassa. Ei tässä muuta. e. Nii eli osta se kumpi on mielestäsi parempi vaihtoehto sinulle ja sitten kun olet varma soittoharrastuksen jatkuvuudesta, osta uusi kitara jos himottaa semmone. |
fox 16.04.2005 01:59:08 | |
---|
No kyllä minä ny ainakii soittasin mieluummin sillä kitaralla, joka näyttää hyvältä ja joka tuntuu vähän paskalta kädessä kuin sillä vitun hyväntuntuisella mutta perkeleen rumalla kitaralla.. Aivan aivan, soittimen päätarkoitushan lienee se ulkonäkö? Toki jos harrastus jääkin sille asteelle että peilin edessä otetaan poseerausta ja kitara on seinällä näyttelyesineenä... =) Kokeile, ja se joka sanoo vienolla äänellä että "osta minut" niin sen sitten ostat. Muuten noita kahta ei voi verrata, mikä on jo moneen kertaan tässä sanottu... |
Rapido 16.04.2005 10:28:09 | |
---|
No kyllä minä ny ainakii soittasin mieluummin sillä kitaralla, joka näyttää hyvältä ja joka tuntuu vähän paskalta kädessä kuin sillä vitun hyväntuntuisella mutta perkeleen rumalla kitaralla. Tämä lause kiteyttää melko hyvin nykyisen kitaroinnin suunnan. Which is down... E-Doorisen tiluttaminen ei ole vastoin monien parempaa käsitystä sen sivistyneempää kuin A-Harmonisen mollin tiluttaminen. -Minä itse |
Öyvind 16.04.2005 10:54:16 | |
---|
Niinno, te olette varmaan eri mieltä, mutta kyllä minua ainakin hienon näköinen kitara innostaa soittamaan enemmän. |
Hohhoijaa 16.04.2005 11:06:30 | |
---|
Niinno, te olette varmaan eri mieltä, mutta kyllä minua ainakin hienon näköinen kitara innostaa soittamaan enemmän. Totta tämäkin. |
Niinno, te olette varmaan eri mieltä, mutta kyllä minua ainakin hienon näköinen kitara innostaa soittamaan enemmän. Ei mulle ulkonäkö ole kitaraa arvioidessa todellakaan mappi-ö:hön joutuva asia, mutta kyllä sitä luulisi jokaisen laittavan soitettavuuden ulkonäön edelle. Edit:Kirj.virh E-Doorisen tiluttaminen ei ole vastoin monien parempaa käsitystä sen sivistyneempää kuin A-Harmonisen mollin tiluttaminen. -Minä itse |
Kapane 16.04.2005 16:11:29 | |
---|
Kyllä se ulkonäkö on aivan yhtä tärkeä elementti minulle kuin soitettavuus. Itse en ikinä ostaisi stratoa, koska kyseessä on törkeän näköinen kitara minusta. Vaikka stratoja on mahtava soittaa... Vaikka päällä olisi helvetin hyvin istuva, lämmin ja mukava vaatekerrasto ei sitä silti tunne oloaan kotoisaksi, jos se on vaimon kukkamekko. |
J.Hollström 16.04.2005 17:04:37 | |
---|
Itse en ikinä ostaisi stratoa, koska kyseessä on törkeän näköinen kitara minusta. Niin, joku tykkää ja toinen ei. Mutta aika rankasti sanottu, on kuitenkin legendaarisin kitaran design, ikinä. Kauneus on katsoja silmässä. Minulla ainakin silmä lepää esim. tässä: http://www.pmblues.com/product_pics/584c.jpg Rock'n'roll forever man... |
aniks 16.04.2005 17:15:09 | |
---|
I can't stand rap....people who can't sing do rap....you can sing rebellion as well as talk it....Hitler would have been in a rap band...
-- John Entwistle
MTV Week In Rock 1989 |