Juu, pointtihan ei nyt ole itse pyrkiä kuulostamaan samalta kuin steve vai. Lähinnä kartoittaa tuon vahvistimen soundikirjoa. Ja kyllä joo, minustakin se soundi lähtee todella pitkälti sormista ja siihen itse olen panostanutkin..aina kun oon paskat kamat omistanut ja nylonkielistä rämpännyt hyvän tovin :) Kannattaa käydä Carvinin kotisivuilla, siellä on Vain soittama ääninäyte, mutta siellä on myös paljon näytteitä kun ne testaa Carvinin kitaroita Legacyn läpi(ilman efektejä). Siinä huomaa että Legacyn soundi-kirjo on aika monipuolinen ja että tämä vahvistin pelittää hyvin vaikka millaisen kitaran kanssa(myös akustisen). "Let´s make some Jazz-noise!" |
zzy 16.04.2005 12:00:36 | |
---|
Kannattaa käydä Carvinin kotisivuilla, siellä on Vain soittama ääninäyte, mutta siellä on myös paljon näytteitä kun ne testaa Carvinin kitaroita Legacyn läpi(ilman efektejä). Siinä huomaa että Legacyn soundi-kirjo on aika monipuolinen ja että tämä vahvistin pelittää hyvin vaikka millaisen kitaran kanssa(myös akustisen). Tuossa jos luet ketjun kokonaan, niin aikasemmin mainitsinkin jo nuo kuunnelleeni :) Hitto, on tämä vaikeeta kun ei oikein osaa päättää minkä pömpelin ostaisi, pitäs varmaan ostaa kaksi nuppia ;) Legacy ja jcm800, mutta millään ei raaski kun on muutakin g.a.sia |
micetzhu 16.04.2005 12:23:54 (muokattu 16.04.2005 17:27:02) | |
---|
Hitto, on tämä vaikeeta kun ei oikein osaa päättää minkä pömpelin ostaisi, pitäs varmaan ostaa kaksi nuppia ;) Legacy ja jcm800, mutta millään ei raaski kun on muutakin g.a.sia Kävin muuten eilen keikalla suhteellisen isossa salissa ja minulla oli kaksi vahvistin vaihtoehtoa; oma Legacyni tai toisen bändin kitaristin jcm800. Siinä mitä vähän niitä vertailin niin kyllä ainakin minun korvaan Legacy kävi paremmin juuri sen takia koska siinä soundi on sellainen pehmeä ja kantava, sustainia löytyy vaikka ilman boostiakin, ja tehoakin riittää:) "Let´s make some Jazz-noise!" |
zzy 16.04.2005 18:12:59 | |
---|
Kävin muuten eilen keikalla suhteellisen isossa salissa ja minulla oli kaksi vahvistin vaihtoehtoa; oma Legacyni tai toisen bändin kitaristin jcm800. Siinä mitä vähän niitä vertailin niin kyllä ainakin minun korvaan Legacy kävi paremmin juuri sen takia koska siinä soundi on sellainen pehmeä ja kantava, sustainia löytyy vaikka ilman boostiakin, ja tehoakin riittää:) Totta, legasyssa on kyllä mahtava soundi. Mutta tässä pointtinani oli kysellä pömpelin monipuolisuutta, eli kaipaisin myös hiukan sitä jcm800 runtu-säröä ;) Lekasi iskee muuten ihan täydellisesti, mutta en oo siitä särön monipuolisuudesta niin varma |
Kimmo72 16.04.2005 19:26:20 | |
---|
Mä äänittelin keppananjuonnin ohessa eilen ääninäytteen mut nyt tää kone on vähä sitä vastaan :/ Koitan saada sen johonki mikseriin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Kimmo72 16.04.2005 22:56:08 (muokattu 17.04.2005 14:50:31) | |
---|
Huppista Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |