Aihe: Blackmoren stratot
1 2
Les Fender
15.04.2005 22:20:31 (muokattu 16.04.2005 10:01:47)
Kelpaisko kenellekkän tuollainen Richien customoima strato... Onhan ne tietysti vähän kuluneita, mut jos oikein halvalla sais;o)

http://www.geocities.com/SunsetStrip/Frontrow/2374/be376cc6.jpg
http://www.geocities.com/SunsetStrip/Frontrow/2374/1751e4ad.jpg
..Jos ei muut huoli niin voisin ottaa..
Les Fender
16.04.2005 08:36:05
Mää tarkootin nääs niinkun tota kolhu/kulutus osastoo, kai se ite on ne joutunu tekeen. Kyytiä ovat saaneet.
Nazareth
16.04.2005 10:26:42
Ei toimi nuo linkit.
yks kalja ja yks lapin kultaIMIK #27
sterbo
16.04.2005 11:02:09
Ei toimi nuo linkit

Ainakin minulla toimii.
"Syö burritoja"- [Royal Banzai].
Feggy
16.04.2005 11:37:36

Onko muuten tarkempaa tietoa miten noita on customoitu?
Less is more.
Juzzu
16.04.2005 11:42:47

Villi arvaukseni on että molemmissa on kaulat liimattu. Mutta tää tais ollakin aika triviaalia tietoa.
"Tosi-TV-sarjat. "Mitä on Juzzun Pyllyssä"-sarja, näkyy Juzzun anturilla!" -Juoppohurtta
"Mutta mun mielestä toi Juzzun sukuelimen koko olis saanut jäädä julkaisematta..." -Jannu
Les Fender
16.04.2005 11:55:32

No onhan siinä kuvateksti:o) Kukas sen meille äkkiä kiäntäis?? Onko kellään kokemusta/tietoo tosta Rolandin (se musta ihan tallan vieressä) systeemistä, RBn signature kitaraahan tehdään sellaisellakin.
Miikathebest
16.04.2005 11:55:54

Otelautaa on näköjään järsitty hieman enemmänkin, kun tulee jo vaahterat näkyviin.

Kyllä se ynkkäkeppi on kuitenkin hineempi.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
Juzzu
16.04.2005 12:16:44
Otelautaa on näköjään järsitty hieman enemmänkin, kun tulee jo vaahterat näkyviin.

Edelleen uskallan villinä arvauksena heittää että kitaran tuhansien nauhojen vaihtojen yhteydessä otelautaa on oikaistu/siistitty/korjattu hiomalla jolloin se on ohentunut - samalla näitä nauhojen välien uria on sitten jouduttu syventämään.

Milloinkohan kaularauta ponkaisee otelaudasta läpi... :o)
"I love the smell of napalm in the morning" -Captain Kilgore
McNulty
17.04.2005 00:39:05
vähän aiheen vierestä... eikös Ritchie ole irroittanut tuon keskimikin aina poies? Ainakin todella monessa kuvassa mitä minä olen nähnyt, keskimikkiä ei ole... true or false? =)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Hannu H.
17.04.2005 00:57:14

Kyl tuo geocities on maanmainio paikka... Kolmatta kertaa jo koitan ja taas on "kiintiö täys". Helvettiäkö ne sitten pitävät jotain nettisivupalvelua jos niillä sivuilla ei saa kukaan käydä?
"Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page-
biibob
17.04.2005 01:02:49
vähän aiheen vierestä... eikös Ritchie ole irroittanut tuon keskimikin aina poies? Ainakin todella monessa kuvassa mitä minä olen nähnyt, keskimikkiä ei ole... true or false? =)

tottahan tämä on. Haittasi kuulemma pickausta ja blackmore kun ei käyttänyt keskimikkiä, niin se oli sama heittää menemään.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
McNulty
17.04.2005 01:09:50
tottahan tämä on. Haittasi kuulemma pickausta ja blackmore kun ei käyttänyt keskimikkiä, niin se oli sama heittää menemään.

Miulla on vähän sama meininki... olen ruuvannut keskimikin niin alas kun saa noista charveleista. Edelleen ne kyllä ketuttaa siinä, pitää vissiin kohta tempasta ne siitä mäjelle. Aina osuu lepra tuohon keskimikin reunaan. KELE TANA TU!!!
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
biibob
17.04.2005 01:15:07
Miulla on vähän sama meininki... olen ruuvannut keskimikin niin alas kun saa noista charveleista. Edelleen ne kyllä ketuttaa siinä, pitää vissiin kohta tempasta ne siitä mäjelle. Aina osuu lepra tuohon keskimikin reunaan. KELE TANA TU!!!

Mäkin olen omasta halpis ibanez strato-kopiostani laskenut keskimikin aivan alas.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Joees
17.04.2005 01:27:24

Höh, mä en ole ikinä huomannut moista onkelmaa stratolla soittaessa. Tai sit mä en vaan osaa?
Groooove is in heart!
McNulty
17.04.2005 02:17:41
Höh, mä en ole ikinä huomannut moista onkelmaa stratolla soittaessa. Tai sit mä en vaan osaa?

Ei vaan sinä osaat... minä en :)
Pitää olla tällanen paskakäsi että pikkaa just siltä kohdalta missä keskimikki sijaitsee :) Eli nou hätä! Vika on lähetyksen täällä päässä :)
Les Fender
17.04.2005 06:43:01
Ei vaan sinä osaat... minä en :)
Pitää olla tällanen paskakäsi että pikkaa just siltä kohdalta missä keskimikki sijaitsee :) Eli nou hätä! Vika on lähetyksen täällä päässä :)

No eihän tuossa hätää eikä mitään!! "Edullinen" Fender custom shop tarjoaa RB:n signature series kitaraa jossa keskimikin kohdalla on kaunista tasaista pintaa...

http://www.fendercustomshop.com.au/images/0102400_md.jpg
Feggy
17.04.2005 07:42:10

Mulle ei tulis mieleenkään tuo....straton keskimikissä on hyvä, lämmin soundi ja käytän sitä usein. Myös väliasentoa keski- ja takamikin kanssa tulee toisinaan käytettyä.
Less is more.
Leper Messiah
17.04.2005 10:16:31
mikäs se muuten on se musta mötikkä siinä tallan takana??

ainakin alemmassa linkissä näkyi...
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)