MV 15.04.2005 23:10:26 | |
---|
Mä jaksoin kattoo ekan biisin. Sitä ennen kävin Anttilassa nauramassa Indxin levylle joka maksoi 2.99€. Ostin mieluummin samalla rahalla valkohai-dokumentin. Hoho...Tästä voisi antaa plussan. Piristi vähän paskamaista iltaa. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Joo, playbackinä vetivät, Eipähän tuolla Stokkan kellon päällä ole vielä yksikään bändi ennen soittanut. Pointsit siitä. siis mistä? :) |
Terminaattori 16.04.2005 01:33:08 | |
---|
Mä jaksoin kattoo ekan biisin. Sitä ennen kävin Anttilassa nauramassa Indxin levylle joka maksoi 2.99€. Ostin mieluummin samalla rahalla valkohai-dokumentin. Äläs nyt kuseta! Graniittitalossa se oli ainaki 1.99e! |
Shabby 16.04.2005 14:00:59 (muokattu 16.04.2005 14:02:10) | |
---|
Lippa kesti! Näyttikin jykevämmältä kuin muistin. Olivat sitten varuiksi pykänneet sinne "leikkikehän", hyvä niin ;) Playback tai ei, tuntematon bändi ei varmasti olisi tuollaista yleisömäärää saanut tuossa pysymään paikoillaan edes minuuttia. Paikan akustiikka kun oli hieman, öh, poukkoileva. Eli ne kuuluisat soundit, joita aloittelevilta bändeiltä nykyisin ensimmäisenä ainakin demoista arvostellaan, olivat jostain, jos ilmaisu sallitaan, takapuolen tienoilta. Hyvältähän tuollaiset väriläiskät Stockan lipalla näyttivät. Itse olin tosin niin kaukana, että oli vaikeuksia erottaa kitara bassosta. Viimeisen biisin aikana katselin, että onpas hauskannäköinen kitaristi, vai basisti, vai kitaristi, kun se punatakkinen hemmo, jolla oli punainen liina (?) päässä näytti ainakin kaukaa katsoen tosi hyvältä. Tämän siis huomasin vasta vikassa biisissä. Connykohan lie ollut? Päässäni oli koko päivän soinut Oriental Beat, joten olihan se lievä pettymys ettei mitään vanhaa soitettu. Mutta kyseessähän oli uuden levyn promoaminen, joten suotta tässä kitisen. Mr. Monroe oli oikeassa ainakin siinä, että Aleksi hiukka ruuhkaantui, kun raitsikoilla oli vaikeuksia päästä yleisön läpi. Epäilen kyllä, ettei keikka voinut kovin kauas sentään kuulua, mutta enpähän tuota osaa uhosta niin vakavasti ottanutkaan; kyllä rock´n´rolliin tietty liioitteleva uho kuuluu, ehdottomasti! 16th of July is coming... R U ready? |
Mimi 16.04.2005 14:44:18 | |
---|
Mä jaksoin kattoo ekan biisin. Sitä ennen kävin Anttilassa nauramassa Indxin levylle joka maksoi 2.99€. Ostin mieluummin samalla rahalla valkohai-dokumentin. Ai että ihan niin mielenkiintoista oli. Soittiko ne sitten pelkästään sitä uutta levyä? Bai tö wei, tuo indx maksaa täälläpäin 1.95... Ihan HUONO(kili)! Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
C.F.D.T 16.04.2005 17:48:17 | |
---|
Ai että ihan niin mielenkiintoista oli. Soittiko ne sitten pelkästään sitä uutta levyä? Bai tö wei, tuo indx maksaa täälläpäin 1.95... Soitti 5 biisiä, kaikki uutta! You make the earth move Talk to the hand Eternal optimist Better high Back in yer face.. kova juttu se oli sanotte mitä sanotte! "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
Jormaz 17.04.2005 00:56:43 | |
---|
Voi piru, Kaisaniemessä 2.99. Pitänee käydä maanantaina Graniitissa, pakko-ostos jos saa kahella eurolla. Noista saa oivia synttärilahjoja ja mikä ettei bileiden yllättäjiä! Jee jee jee! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
JuliusUK 17.04.2005 19:51:29 | |
---|
Niin, eihän se oikeastaan keikka ollut, vaan lähinnä mainos. Siinämielessä sen playbackin saattaa ymmärtää, soundcheckin kannalta olis saattanu olla vähän hankalaa :) Plöö |
M.i.k.key 17.04.2005 21:48:22 | |
---|
Bai tö wei, tuo indx maksaa täälläpäin 1.95... Näin myös tuohon hintaan, silti en ostanut... Niitä on tuhansia jossain kauppojen varastoissa... Mä lopetan nää hommat! |
waihen84 18.04.2005 05:10:26 | |
---|
Mitä playback tarkoittaa? |
Shabby 18.04.2005 17:14:20 | |
---|
Mitä playback tarkoittaa? Että musa tulee levyltä, ja bändi on vaan soittavinaan ja laulavinaan (rumpukapulat kandee sit varmaan dempata jollain vaahtomuovil tai jollain, lol!). 16th of July is coming... R U ready? |
waihen84 18.04.2005 18:37:35 | |
---|
Bah, onneks en mennyt...oli iltavuoro anyway... |
Shabby 18.04.2005 19:02:31 | |
---|
Bah, onneks en mennyt...oli iltavuoro anyway... Noh, sillä akustiikalla oli varmaan vain hyvä, jos se oli playback... Itse olin tosiaan niin kaukana etten meinannu kitaraa bassosta silmilläni erottaa, ja olen sentään basisiti itse. Paha siis mennä omaa mielipidettä aiheesta sanomaan. Joidenkin mielestä se oli playback, mutten tiedä onko asiasta ns. virallista totuutta missään. Hyvä show se sinänsä oli -ja nyt rokkipoliisit varmaan hirttää mut?- joten mitä väliä tuliko nauhalta vai soittivatko itse? Soundi oli jokatapauksessa karmea, koska kerrostalot tuppaa käyttäytymään kanjonimaisesti kovien äänien kanssa: kaikuu-kuu-u-u-u-uu. Eihän kukaan ammattibändi purkita videotakaan siten että otetaan äänet purkkiin samalla kuin kuva? Huijareita sitten, vai, köh? Tuo nyt vain oli spektaakkeli; kaikki varmaan jo tietää että jätkät osaa soittaa, joten onko siinä nyt jotain ongelmaa? Paitsi jos joku suunnitteli piraattiäänitystä... *evil grin*. 16th of July is coming... R U ready? |
Jormaz 18.04.2005 21:30:22 | |
---|
Nonnih, kävin Graniiitti-Anttilassa ja olihan siellä ainakin kolme kappaletta tuota Indxin klassikkolevyä hintaan 1,95€. Ostin yhden ja kassalla vielä pyytelin anteeksi ettei se itselle tule, ettei vaan olis tullut epäselvyyksiä. Kutsuispa nyt joku kaveri synttäreille, sais elämänsä lahjan. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
LNA 19.04.2005 08:49:00 | |
---|
Miksei vanhat sedät tajua, ettei kukaan osta niiden levyjä, vaikka ne kuinka rokkaisi. Suomessa ei ole tarpeeksi väkeä. Uudessa omakuvassani suuni on suurempi kuin Julia Robertsilla koskaan. Tsekidaut. |
Locrian 19.04.2005 13:35:49 | |
---|
V***N säälittävää nukketeatteria. Heihei Hanoi. Tyhmästä päästä kärsii koko hippi. |
U.Honey 26.04.2005 10:23:13 | |
---|
Noh, sillä akustiikalla oli varmaan vain hyvä, jos se oli playback... Tä? Eikös se ollut ulkoilmakeikka? My name is Baron, U.Honey Baron. |