M-Juhana 12.04.2005 21:59:57 | |
---|
Jonkun verran oon ostellu cdonilta ja tyytyväinen oon ollut paitsi viimeisimpään kertaan, kun ennakkotilasin AC/DC:n Family Jewels -dvd:n. Mä oon ymmärtänyt että ennakkotilaus tarkoittaa sitä, että levy on postilaatikossa julkaisupäivänä, joskus jopa päivää aiemmin jos hyvin käy. Tuon dvd:n virallinen julkaisupäivä oli ke 30.3. ja paketti tuli pe 1.4. No okei, cdon ilmoittaa 5-7 päivän toimitusajan ja välissä oli vielä pääsiäispyhätkin, mutta kyllä otti aivoon odotella perjantaihin asti tuota "ennakkotilausta" tietäen, että samaa tuotetta on saanut jo muutaman päivän ajan kaupan hyllystä. Kaiken lisäksi tilausstatuksessani luki "Koko tilaus toimitettu 25.3.", joka oli pitkäperjantai. Vähän outoa. Muuten on tilaukset kyllä toimineet hienosti ja hinnat on kohtuullisia. Ei taida saada CDON lähettää ennen julkaisupäivää.......samoin on käynyt mulla ja lähti het ilmestymispäivänä liikkeelle......... NO REMORSE ! -Lemmy-
Ärlä # 008 |
Jackie 12.04.2005 22:17:56 | |
---|
Cdonin palvelu +10 luokkaa. Onneksi on vaihtanut pusseihin, ennen saattoi olla muutama rikkinäinen levykansi, mutta ei sillä niin väliä. Itse en enää muualta cd-levyjä ostakkaan. Cdonista cd:t ja vinyylit Keltaisesta Jäänsärkijästä. Näin se homma menee täälläsuunnassa. Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista! |
Invader 13.04.2005 00:28:05 | |
---|
Cdonin palvelu +10 luokkaa. Onneksi on vaihtanut pusseihin, ennen saattoi olla muutama rikkinäinen levykansi, mutta ei sillä niin väliä. Itselläni taas siihen aikaan kun ne pahviin ne levyt pakkasi ei ollut kertaakaan kannet hajalla, nyt kun ne tulevat kuplamuovikuoressa niin on ollut jo kahteen kertaan lyhyen ajan sisällä levyn kiinnikkeet lintassa kotelon sisällä. Tilasin tuossa reilu kuukausi sitten kolme levyä tuolta ja yksi on vieläkin tulematta. Alkaa kärsivällisyys jo loppumaan pikkuhiljaa, varsinkin kun levyn tiedoissa tilaushetkellä (ja vielä tälläkin hetkellä) lukee toimitusajaksi 5-7 päivää.. Tai sitten ei.. |
Spawn 13.04.2005 23:20:15 | |
---|
Tilasin tuossa reilu kuukausi sitten kolme levyä tuolta ja yksi on vieläkin tulematta. Alkaa kärsivällisyys jo loppumaan pikkuhiljaa, varsinkin kun levyn tiedoissa tilaushetkellä (ja vielä tälläkin hetkellä) lukee toimitusajaksi 5-7 päivää.. No parempi kehittää kärsivällisyyttä, sillä ei ole varastossa jos ei levy tullut vielä. Kyllä sieltä pitäisi mailia tulla jos eivät pysty toimittamaan. Luki tuo 5-7 päivää myös tilaamassani Edge of sanityssa, joten ei niihin kannata aina luottaa. |
Invader 13.04.2005 23:53:47 | |
---|
No parempi kehittää kärsivällisyyttä, sillä ei ole varastossa jos ei levy tullut vielä. Kyllä sieltä pitäisi mailia tulla jos eivät pysty toimittamaan. Luki tuo 5-7 päivää myös tilaamassani Edge of sanityssa, joten ei niihin kannata aina luottaa. Joo, tiedän ettei ne sitä levyä tyhjästäkään kykene taikomaan, mutta kyllä se silti risoo kun joutuu näinkin pitkään odottelemaan. Ja pahoittelumailia on tullut jo kolmeen kertaan. Tai sitten ei.. |
le grand noir 14.04.2005 11:13:36 | |
---|
Yleensä olen aika nopeasti saanut. Halpa yleensä, myös postikulut. "Desire is hunger is the fire I breathe." -Patti Smith |
carnation 14.04.2005 11:22:29 | |
---|
Onko teillä kokemuksia cdonin laskujen myöhästymisistä? Kuinka nopeasti eräpäivästä lähtien ne alkavat huomauttelemaan? Eräällä tutullani oli muistaakseni jonkun kuukauden päästä tullut huomautus mutta ei mitään korkoja tms. Hienoa cdonissa on se, että he luottavat asiakkaisiinsa liikaa ;) "Etsin itseäni, mmm." |
sepeli 14.04.2005 20:39:22 | |
---|
Onko teillä kokemuksia cdonin laskujen myöhästymisistä? Kuinka nopeasti eräpäivästä lähtien ne alkavat huomauttelemaan? Eräällä tutullani oli muistaakseni jonkun kuukauden päästä tullut huomautus mutta ei mitään korkoja tms. Hienoa cdonissa on se, että he luottavat asiakkaisiinsa liikaa ;) CDONilta tulleet laskut ovat omalla kohdallani melkein aina myöhässä maksun suhteen, joskus paljonkin. Mitään noottia sieltäpäin ei ole ikinä tullut. Kaikki laskut olen kuitenkin lopulta maksanut. Tilaan joka kuukausi jotain. sormi rectumissa tästä eteenpäin | IMIK #22 |
Iha vaa muuta aiheeseeen.... Jos ei löydy toivomaasi/etsimääsi levyä cdon:nista , tee näin... Kato netist,vaik amzon.com:ist minkä levyn haluut ja tilaa se ukinmusiikin kautta, saat myös harvinaisuuksii posti ennakol... Kaikki o tullu mitä tilaan... |
Torniojaws 16.04.2005 00:16:24 (muokattu 16.04.2005 00:26:26) | |
---|
Kohtuullinen kauppa on. Enemmän itse katson tarjouksia kuin niitä tavallisia. Itse toimitukset on kyllä huonoja tuossa firmassa, poikkeuksetta lähes puolet tilauksista tulee jälkilähetyksinä, paras tapaus oli tuo ei-niin-harvinainen Ulverin A Quick Fix of Melancholy EP - tilauksen saapumiseen meni tasan kuukausi tilauksesta. Se on mukavaa kuitenkin, että lasku tulee tilauksen mukana ja kotiin asti tulee paketti. Uudehkot levyt ovat kuitenkin usein kovahintaisia tuolla, lähes poikkeuksetta sen 18 euroa kun monista muista paikoista saan 13-16 eurolla uusia. 15.10.2004 lähtien 26 levyä ja 296,30 € So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
tjw 16.04.2005 00:31:58 | |
---|
Minullapa ei ole ollut ongelmia rikkoutuineiden kansien tai muunkaan kanssa ja kohtuu paljon on tullut tilailtua. Juuri pistin muuten Cannibal Corpsea ja Bela Fleckiä tulemaan Tähän on peruna haudattuna. Jo vuodesta 2005! |
Eddie 18.04.2005 20:58:33 (muokattu 18.04.2005 20:58:41) | |
---|
Toissaviikon sunnuntaina pistin tilauksen tulemaan eikä ole vielä kuulunut yhtään mitään. Kypsyttää, kypsyttää... |
gandar 18.04.2005 21:01:44 | |
---|
^ Katso tilausstatuksesi sivuilta, ovatko edes lähettäneet? Ceci n'est pas une signature |
saturnzreturn 18.04.2005 21:18:55 (muokattu 19.04.2005 13:20:46) | |
---|
mullon menny tohon puljuun hermot, liian usein tulos on seuraavan kaltainen: "valitettavasti tuote myöhästyy...odotellaan...kattellaan" sitten yli kuukauden päästä: "valitettavasti emme pysty toimittamaan tilaamanne tuotetta" näin on käynyt phish - bittersweet motel dvd:n kanssa, aavikon cd:t, moog cook book cd...ym. my wallet's fat and so is my head |
Eddie 18.04.2005 22:32:25 | |
---|
^ Katso tilausstatuksesi sivuilta, ovatko edes lähettäneet? Jo 14.4 ovat kuulemma pistäneet paketin liikkelle, mutta eipä ole vielä mitään kuulunuut. Olisi hirvee polte päästä vihdoinkin kuulemaan Cynicin Focusia... |
Angus 19.04.2005 12:55:41 | |
---|
mullon menny tohon puljuun hermot, liian usein tulos on seuraavan kaltainen: "valitettavasti tuote myöhästyy...odotellaan...kattellaan" sitten yli kuukauden päästä: "valitettavasti emme pysty toimittamaan tilaamanne tuotetta" näin on käynyt phis - bittersweet motel dvd:n kanssa, aavikon cd:t, moog cook book cd...ym. Jep, niin monta kertaa näin käynyt etten varmasti jaksa enää tuohon peliin lähteä mukaan. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
saturnzreturn 19.04.2005 19:19:32 | |
---|
Jep, niin monta kertaa näin käynyt etten varmasti jaksa enää tuohon peliin lähteä mukaan. mitäköhän järkee niitten on pitää noita tuotteita sitten edes katalookissa jos eivät ikuna niitä pysty toimittamaan, ainakin tuo phish-dvd on vieläkin siellä. my wallet's fat and so is my head |
Henkeen ja Vereen 20.04.2005 14:59:02 | |
---|
Pari kertaa olen tilannut ja ihan ajoissa ovat tulleet. Ainoa mikä ärsytti oli se että, tilaamassani Leonissa suomenkieliset tekstitykset korvautuvat välillä toisella kotimaisella. Voihan sitä toki katsoa ilman tekstitystäkin... I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
Toveri 03.05.2005 19:09:27 (muokattu 03.05.2005 19:15:06) | |
---|
Tilasin viikko sitten viisi levyä. Tänään tuli sähköposti. "Meidän on ilmoitettava että osa/osia tilauksestasi on myöhässä. Me emme ikävä kyllä voi antaa mitään tarkkaa toimituspäivämäärää, mutta lupaamme että tulet saamaan tilaamasi tuotteet niin nopeasti kuin mahdollista. Toimitusmyöhästyminen koskee seuraavaa/seuraavia tuotteita: Chimaira - Impossibility Of Reason Jimmy Eat World - Clarity 30 Seconds To Mars - 30 Seconds To Mars Adams Ryan - Love Is Hell Buckley Jeff - Grace Alla olevat tuotteet tilauksessa lähetetään tänään: Maksat vain yhden toimitumaksun riippumatta kuinka moneen osaan toimitus jakaantuu." Odotan saavani tyhjän paketin piakkoin. :D E: Ai niin, pilaan ilonne. Nettisivuilla kolmen levyn status on "pakkauksessa" tms. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
Torniojaws 03.05.2005 19:13:40 | |
---|
Odotan saavani tyhjän paketin piakkoin. :D Hoho So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |