treble 15.04.2005 20:17:39 | |
---|
Tukeeko Cool edit pro 2 vst plugineja? Jos tukee niin kuinka niitä saa siihen käyttöön? G-suitea vaan meinasin kitaroihin laittaa. |
CryptoFib 15.04.2005 21:27:12 | |
---|
Tukeeko Cool edit pro 2 vst plugineja? Jos tukee niin kuinka niitä saa siihen käyttöön? G-suitea vaan meinasin kitaroihin laittaa. Hmm. Epäilen suuresti. Ainaki koht. ronkeli se on. Taitaa olla dx-plugareiden perään se ohjelma. Ainaki oma auditionini. |
Hmm. Epäilen suuresti. Ainaki koht. ronkeli se on. Taitaa olla dx-plugareiden perään se ohjelma. Ainaki oma auditionini. Kannattaa nyt kuitenkin kokeilla jotakin VST -> DirectX -adapteria. Jotkut plugarit eivät toimi, mutta joskus voi onnistaa.. ---
You must play better now. |
trih 16.04.2005 19:30:30 | |
---|
Niin. Cep2:ssa on valikossa valmiina se dx. Itse en ainakaan saanut vst-plugaria laitettua. Eikös uusimmassa Auditionissa ole jo vst-mahikset? Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
myslique 17.04.2005 03:45:07 | |
---|
Niin. Cep2:ssa on valikossa valmiina se dx. Itse en ainakaan saanut vst-plugaria laitettua. Eikös uusimmassa Auditionissa ole jo vst-mahikset? Mulla oli pitkän aikaa VST:t käytössä VST-adapterin CEP2:ssa. Audition tukee suoraan VST-plugareita, tosin jotkut kaatavat ohjelman heti kun niitä yrittää ladata :(. Toiset VST-plugarit taas saattavat kaataa Auditionin siinä vaiheessa kun yrittää mennä muuttamaan niiden parametreja. VSTi-tukea ei ole sitten ollenkaan... ---
You must play better now. |