Aihe: Cool Edit Pro 2+Vst
1
treble
15.04.2005 20:17:39
Tukeeko Cool edit pro 2 vst plugineja? Jos tukee niin kuinka niitä saa siihen käyttöön?

G-suitea vaan meinasin kitaroihin laittaa.
CryptoFib
15.04.2005 21:27:12
Tukeeko Cool edit pro 2 vst plugineja? Jos tukee niin kuinka niitä saa siihen käyttöön?

G-suitea vaan meinasin kitaroihin laittaa.

Hmm. Epäilen suuresti. Ainaki koht. ronkeli se on. Taitaa olla dx-plugareiden perään se ohjelma. Ainaki oma auditionini.
trih
16.04.2005 19:30:30
Niin. Cep2:ssa on valikossa valmiina se dx. Itse en ainakaan saanut vst-plugaria laitettua. Eikös uusimmassa Auditionissa ole jo vst-mahikset?
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
myslique
17.04.2005 03:45:07

Niin. Cep2:ssa on valikossa valmiina se dx. Itse en ainakaan saanut vst-plugaria laitettua. Eikös uusimmassa Auditionissa ole jo vst-mahikset?

Mulla oli pitkän aikaa VST:t käytössä VST-adapterin CEP2:ssa. Audition tukee suoraan VST-plugareita, tosin jotkut kaatavat ohjelman heti kun niitä yrittää ladata :(. Toiset VST-plugarit taas saattavat kaataa Auditionin siinä vaiheessa kun yrittää mennä muuttamaan niiden parametreja.

VSTi-tukea ei ole sitten ollenkaan...
--- You must play better now.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)