pekkajau 15.04.2005 08:59:02 | |
---|
Mua jaksaa aina huvittaa Sertzo-sedän kanalayöpymisen ja risottokävelyn lisäksi tämä vanha juttu Jukka Virtasesta ja Ere Kokkosesta: Ere ja Jukka olivat yhtä aikaa hississä ja elettiin sitä aikaa kun kaikilla oli samettiset pikkutakit melkein pakollisia asusteita. Erellä ja Jukalla oli ollut presiis samanlaiset keltaiset samettiset takit päällä ja ja Jukka oli sanonut Erelle:"Hei! Katos Ere! Meillähän on melkein ihan samanlaiset! Johon Ere:"Niin! Mulla on vaan paljon pienempi ja ryppysempi!" Johon oli Jukka heittänyt:"Niin! Ja meillähän on muuten ihan samalaiset takitkin päällä!" Tis is ö teripöl dei! |
mack the knife 15.04.2005 09:07:45 | |
---|
Entäs tämä: Jukka Virtanen oli jossain kokkareilla, missä oli tunnettua porukkaa enemmälti. J huomasi professori Yrjö Littusen, ja meni tervehtimään. Professori ehti sanoa nimensä ensin, se oli varmaan Jukan tarkoituskin. Esittely meni: -"Littunen". -"Lirtanen"... *Jalu muuten mahtuu tyhjään Pringles-tuubiin...Kätevä keino yleisötilaisuuksissa. |
turhala 15.04.2005 12:17:42 | |
---|
Mies lämmitti saunaa ja kysyi naisvierailtaan tahtooks tytöt kylpee?? Ei tuomoselta joka ei ossaa ärrää sanoo ''Soitakaa jotain modernia, vaikka Kake Randelinin
tarja avaa hakas'' Juopunut nainen pohjoiskarjalassa 2005 tammikuussa |
Sertzo S 15.04.2005 15:02:08 (muokattu 15.04.2005 15:02:33) | |
---|
Mua jaksaa aina huvittaa Sertzo-sedän kanalayöpymisen ja risottokävelyn lisäksi tämä vanha juttu Jukka Virtasesta ja Ere Kokkosesta: Ere ja Jukka olivat yhtä aikaa hississä ja elettiin sitä aikaa kun kaikilla oli samettiset pikkutakit melkein pakollisia asusteita. Erellä ja Jukalla oli ollut presiis samanlaiset keltaiset samettiset takit päällä ja ja Jukka oli sanonut Erelle:"Hei! Katos Ere! Meillähän on melkein ihan samanlaiset! Johon Ere:"Niin! Mulla on vaan paljon pienempi ja ryppysempi!" Johon oli Jukka heittänyt:"Niin! Ja meillähän on muuten ihan samalaiset takitkin päällä!" Tää oli hyvä! Lienen muistaakseni kertonut m-netissä tuon mack:kin kertoman aiemmin. |
mack the knife 15.04.2005 15:04:40 | |
---|
Tää oli hyvä! Lienen muistaakseni kertonut m-netissä tuon mack:kin kertoman aiemmin. No pirskatti. En kyllä ole nähnyt. Anteeksi toisto, ei mulla yleensäkään ole hyviä vitsejä. En muista koskaan yhtään, oikeastaan Päätalomaisesti omista mokista kertominen toimii parhaiten. *Jalu muuten mahtuu tyhjään Pringles-tuubiin...Kätevä keino yleisötilaisuuksissa. |
Carde 15.04.2005 16:22:22 | |
---|
Perustava kokous voisi olla täällä Savonlinnassa 05.08.05, jolloin torihumppatapahtuma olisi tarkoitus pitää. Katsotaan, ketkä rohkenevat olla paikalla. Baron onkin jo muistaakseni varannut majoituksen paikallisesta hotellista. :) Tiedä vaikka yleisöäkin saisitte =). |
pekkajau 15.04.2005 19:29:21 | |
---|
Tiedä vaikka yleisöäkin saisitte =). No perkele! Järjestetään semmonen humpan "luontoilta" torille että varmasti! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 15.04.2005 21:05:47 | |
---|
No perkele! Järjestetään semmonen humpan "luontoilta" torille että varmasti! Mä en voi mitään mun vilkkaalle mielikuvitukselle. Kun väitämme, että meidän humppatoriesiintymisemme on protesti elitistiselle oopperajuhlalle ja jaamme tiedotteemme STT:lle, uskon että ylitämme uutiskynnyksen ja koko Suomen kansa saa seurata jammailuamme. VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Pidetään henkeä yllä siihen asti ja tapahtuman lähetessä 05.08.05 on pakollisten humppasävelmien lista sävellajeineen m-netissä kaikkien osallistujien ja muidenkin nähtävissä. Onnistuneen toritapapahtuman jälkeen sitten runsaat yleisön antamat euromäärät tuhotaan jaloihin juomiin sopivaksi katsomassamme ravintolassa. |
R.Syke 15.04.2005 21:43:40 (muokattu 15.04.2005 21:52:16) | |
---|
Pidetään henkeä yllä siihen asti ja tapahtuman lähetessä 05.08.05 on pakollisten humppasävelmien lista sävellajeineen m-netissä kaikkien osallistujien ja muidenkin nähtävissä. Onnistuneen toritapapahtuman jälkeen sitten runsaat yleisön antamat euromäärät tuhotaan jaloihin juomiin sopivaksi katsomassamme ravintolassa. -Pidetään mielessä ja katsotaan, jos lähtis esim. humppakitaran kanssa matkaan. -Haa. Entä, jos sataapi torilla? |
baron 15.04.2005 21:48:58 | |
---|
-Haa. Entä, jos sataapi torilla? Sähköiskuja??? VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
R.Syke 15.04.2005 21:55:08 (muokattu 15.04.2005 21:55:35) | |
---|
Sähköiskuja??? -No, siinä tapauksessa kunniakas humppakuolema Savonlinnan humppatorilla. Mahtavuutta. Ja Maakansa kirjoittaa... 'Kuusamo-humppa koitui kohtaloksi Savonlinnan torilla' ... ja jatkaa 'Toinen humputtaja otetiin jonosta tilalle' |
baron 15.04.2005 21:57:12 | |
---|
-No, siinä tapauksessa kunniakas humppakuolema Savonlinnan humppatorilla. Mahtavuutta. Ja Maakansa kirjoittaa... 'Kuusamo-humppa koitui kohtaloksi Savonlinnan torilla' ... ja jatkaa 'Toinen humputtaja otetiin jonosta tilalle' Plussat++++ VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä. |
Sertzo S 16.04.2005 06:51:54 (muokattu 16.04.2005 06:52:15) | |
---|
Mä luulen, että joudutaan vetään ns. raakana ilman sähköä, joten akustiset pelit vain mukaan. Pianoa tuskin silti kannattaa torille raahata. :) Sähkön käytöstä olisi sovittava etukäteen, joten voin tiedustella sitä asiaa etukäteen. Myös voisin tiedustella samaksi illaksi mahdollista saunan vuokrausta Savonlinnan Soutajien tiloista tuosta Kyrönniemeltä aivan linnan lähettyviltä, jossa voisi paistaa makkaraa ja juoda virvokkeita. Maksaa jonkin verran, mutta mikäpä ilo ei. Mahdolliset yöpymiset jokaisen olisi järjestettävä itse. Meidän mökille (23km Savonlinnasta) saattaa olla ehkä mahdollista parin autoilevan kaverin yöpyä, mutta se selviää myöhemmin onko tuohon aikaan ketään sukulaisia siellä ähisemässä. Tuo mahdollinen sade voi tuoda ongelmia. koska torilla ei ole mitään esiintymiseen tarkoitettua katetta tuohon aikaan uskoisin. Pidetään henkeä humpppatapahtumasta silti yllä! |
Sertzo S 16.04.2005 06:56:47 (muokattu 16.04.2005 06:57:29) | |
---|
Erikoismaksusta voidaan ns. kanalayöpymisiä myös mahdollisesti järkätä ;) |
Riksteri 16.04.2005 08:13:55 | |
---|
Savonlinnan torilla: Savonlinnan torilla, humppamiitti oriilla Täältä pesee humppaa aidoimmillaan Hirnuu hummat huttua, kyllä riittää juttua Seurahuoneen seinillekin turve pöllähtää Rantapaatin kannella, iloinen on sorina matkustajat miehet, naiset, kaikki pälpättää Silloin puhe vaikenee ja tuoppi unohtuu Missä lienee keskeytyksen syy? Humppa ääneen turskahtaa, laivan keula kohoaa Korvaan syöksyy humppakomppi kellanvärinen Aisakello, mäck and knife, Paroonikin with his wife Sertzon tahtipuikkoon kaikki tuijottaa "Jalat ylös gentlemen" huutaa ohjeen letkeän Poppamies ja pari kertaa basson laukaisee ”Viisainta kun jokainen nyt turpeen tunnustaa Humppaa sille joka venkoilee" Karkuun pääse kukaan ei - laulu raikaa "Hii-o-hei" Orkesteri aivot pesee korvin rohtunein Askeleet ja aatokset, mielipiteet, paatokset Kengänpohjat orkka myöskin sotkee yksin tein Mitään uhreille ei jää, saalis toiveet ylittää Pekkajau hohottelee kohti kurkkuaan: ”Miehet lyödään tainnoksiin mut naiset viedään pois! Lempimättä nyt en olla vois” Kumiseva basso soi, Poppamieskin aprikoi Kumppaninsa sanoja ja kohta murahtaa: ”Okay, niinpä tehdäänkin, saamme kelpo haaremin Viedään likat piiloluolaan Seurahuoneen taa” Silloin laivan loukosta herrasmiesten joukosta Hidalgo nyt esiin astuu sanoo Hidalgo: ”Senores! Meille tehkää mitä vain mut naiset säästäkää Muuten teistä kehno muisto jää!” Juice: Seuraa hetken hiljaisuus, ehdotus on outo, uus Haa, nyt naisten parvessakin syntyy kohinaa Vanhapiika muuan kas, viisikymmenvuotias Vaatii puheenvuoroa ja heti sen myös saa Silmät vihaa leimuten, humppajalkaa hyppien Hidalgolle kiukkuaan hän ryhtyy purkamaan: ”Mitäs herra suutaan soittelee ja hääräilee? Tehdään niin kuin rosvot määräilee!” It's a Jungle Out There |
Sertzo S 16.04.2005 08:20:55 (muokattu 16.04.2005 08:21:55) | |
---|
No joo, pientä hiomista sanojen/ tavujen osalta melodiaan olin ainakin havaisevinani, mutta muuten kutakuinkin jees. :) |
Martso 16.04.2005 09:52:20 | |
---|
Kyllä Riksterille lussa piti antaa hienosta meiningistä. "Hyvä Jumala! Auta etten kuulosta Eero Avenilta!" |
pekkajau 16.04.2005 12:58:28 | |
---|
Mä en voi mitään mun vilkkaalle mielikuvitukselle. Kirjoitin mitä kirjoitin! |
pekkajau 16.04.2005 13:08:03 (muokattu 16.04.2005 13:10:28) | |
---|
Mä en voi mitään mun vilkkaalle mielikuvitukselle. Joskus meinaa mielikuvitus karata käsistä! Eilen tuossa muutaman kaverin kanssa kehiteltiin uusi "sillä silmällä"- tyyppinen ohjelmaformaatti televisioon! Meidän versiossa vaan 5 umpiheteroa kyrmyniskaista jörrikkää stailaa yhtä homomiestä "edustuskuntoon". Jumalauta että nauratti ne visiot niin jotta meinas kylkiluut murtua. Laitettiin mm. Göranin kämppää remonttiin ja parturille sanottiin kiitos ei! Haettiin Göranille kaljaa lenkkiä kaupasta ja muokattiin sen ruokavalio kohdalleen! Myös hajustepuolell tehtiin täysi remontti eli etsittiin kaikista pahanhajusimmat partavedet (mennen) ja deotorantit Göranille ja kaikkea muuta mahdollista visiota mitä nyt muutama kalja hyvässä seurassa pistää liikkeelle! Kirjoitin mitä kirjoitin! |