ironmaiden666 15.04.2003 09:38:17 | |
---|
Eli olen tässä miettinyt ostaa jotain "halpis" -kitaraa lähinnä keikoille ja varakitaraksi. Onko kellään kokemuksia Thomanin kautta tiltuista kitaroista? Oliko hirveä säätäminen, jne.. Olne miettinyt ostavani jonkun Epiphonen halpuutensa takia. Kokemuksia? |
Juunsku 15.04.2003 11:22:32 | |
---|
Muutamat kaverit ovat ostaneet sieltä Harley Benttonit, täytyy sanoa että ne oli yllättävän hyviä hintaansa nähden. Toinen osti Les Paul mallin jossa oli aivan vitun hyvä soundi toinen osti V-mallin jossa oli menevät soundit. |
redondo 15.04.2003 13:00:43 | |
---|
Eivät ole ollenkaan niin huonoja kuin yleisesti väitetään. Oma bentoni oli yllättävänkin hyvä. Pitää vireen, ihan hyvä soundi ja tatsi. |
Lonesome 15.04.2003 13:13:48 | |
---|
Epiphone-skitta ei tietysti muuksi muutu, tilasi sen T-kaupasta tai muualta. Paitsi, että yksilöitähän nekin kaikki ovat ja Thomannilla tekevät valinnan/arvonnan puolestasi. Lupaavat virallisesti tarkistaa/säätää joka kepin ennen lähetystä, mutta kun asiaa tarkemmin kysyin, niin käytännössä se voi olla mahdotonta, koska päivässä saattaa lähteä satoja kitaroita. Siis rehellinen vastaus. Siitä plussaa heille, vaikka kyllähän painettuun sanaan pitäisi voida luottaa. Thomannin omat Harley Bentonit on sitten oma lukunsa, koska niitä ei muualta saa. Halpaa kyllä on. Tilasin tele-mallisen HB:n hintaan 105e. Se oli mukana tulleen lappusen mukaan tsekattu lähetyspäivänä ja tuntuu ihan ok tilassa olevan. Easy Action! Kitaran viimeistely on kyllä yllättänyt positiivisesti. Kaula on siistimpi, kuin eräissäkin kokeilemissani Squierin Telecastereissa. Nauhat ei törrötä tms. Kytkimet ei vielä ainakaan ole lähteneet käsiin Akustisena soi aika hyvin ja sähkön kanssa tunnistettavat tele-soundit molemmilla mikeillä. Virityskoneiston laatu on halpis-luokkaa välttävä. Toisaalta olen saanut sen käsityksen näillä alueilla, että n. 500e:n Epeihinkin koneistot vaihdetaan itsestään selvyytenä, joten hinta/laatu-suhde lienee tässäkin tyydyttävä. Omalla vastuulla tilamaan ja saat ennalta arvaamattomia elämyksiä. Yamahan malleja kannattaa myös harkista, jos T-kaupasta meinaat tilata. Ovat siellä suhteessa halvempia ja ihan laadukasta kamaa hintaansa nähden. Epeistä ei ole kokemusta. |
A. Järvinen 15.04.2003 15:29:58 | |
---|
Noista epin virittimistä. Ne joissa on vihreät nupit (mm. G-400) on aika heikot, ei kestä roudausta. Uutena kyllä pelitti. Taas sitten nämä virittimet, mitkä löytyy muunmuassa Les Paul customista ovat kelpo virittimet. |
Von_tune 15.04.2003 18:14:07 | |
---|
kerran tilasin bc richin sieltä, ja parin kuukauden päästä myin pois, vain ostaakseni seuraavana päivänä kanista hieman paremman pertin, mutta joo, se t:n kitara oli todella huono. Juuso Juntunen |
laitan ny tänne ku en viitsi alottaa uutta ketjua. Tilasin thomannilta kitaran 12.4.05 ja oon saanu tilausvahvistukset ja ne mutta en vielä viestiä että paketti olisi lähtenyt. Olen kyllä lukenut että saattaa kestää joku puol vuotta mutta onko 3 päivän matkaanlähtemis aika pitkä kun sähköpostissa luki että kestää pari päivää. |
carlos 15.04.2005 18:37:56 | |
---|
laitan ny tänne ku en viitsi alottaa uutta ketjua. Tilasin thomannilta kitaran 12.4.05 ja oon saanu tilausvahvistukset ja ne mutta en vielä viestiä että paketti olisi lähtenyt. Olen kyllä lukenut että saattaa kestää joku puol vuotta mutta onko 3 päivän matkaanlähtemis aika pitkä kun sähköpostissa luki että kestää pari päivää. Pari päivää on aika suhteellinen käsite. En nyt rupeis vielä mitään hätiköimään, jos 3 päivän jälkeen ei oo paketti vielä matkaan lähtenyt.. I can't hide but I can run for miles |
Joees 15.04.2005 18:54:41 | |
---|
laitan ny tänne ku en viitsi alottaa uutta ketjua. Tilasin thomannilta kitaran 12.4.05 ja oon saanu tilausvahvistukset ja ne mutta en vielä viestiä että paketti olisi lähtenyt. Olen kyllä lukenut että saattaa kestää joku puol vuotta mutta onko 3 päivän matkaanlähtemis aika pitkä kun sähköpostissa luki että kestää pari päivää. En mäkään ole sieltä aina saanut mitään matkaanlähtemisviestiä. Tilausvahvistukset yms ovat tulleet ja sen jälkeen ei mitään. Paketti kotipostissa jonkin ajan kuluttua. Groooove is in heart! |
overtake 15.04.2005 18:56:39 | |
---|
Pistä mailia ja kysy, jos vaivaa. www.stonetabs.tk |
k1mm0 15.04.2005 18:59:52 (muokattu 15.04.2005 19:01:35) | |
---|
Samalla lailla Thomannin kitarat ovat yksilöitä siinä missä Suomestakin saatavat, T-kaupasta tilatessa niitä ei vain pääse testaamaan. Vaihto kyllä onnistuu, jos kappale on täysi susi, mutta vaikeampaahan se tietty on kuin Suomen kautta tilatessa. Omassa Explorerissa ilmeni pari vikaa, kitara heitti Saksassa lenkin ja palasi takaisin täydellisesti säädettynä ja lakkanaarmut kadonneena ja vieläpä Earvanan satulan kera. Ei siellä yleinen kitaroiden laatu ole sen huonompi kuin täälläkään. Haittana vain juurikin tuo hankala takuuhuolto/kitaranvaihdatus. Ja Epiphoneista minulla ei ole juuri muuta kuin hyvää sanottavaa tuon oman Les Paulini perusteella. Edit: Oho, topic olikin aika vanha. No, eipä tässä varmaan muutenkaan mitään pointtia ollut, kunhan jorisin. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
-Fender- 15.04.2005 19:14:18 | |
---|
ei tää ny hirveen vanha ole. Kirjotin edellisen joku tunti sitte |
Migo 15.04.2005 19:53:03 | |
---|
laitan ny tänne ku en viitsi alottaa uutta ketjua. Tilasin thomannilta kitaran 12.4.05 ja oon saanu tilausvahvistukset ja ne mutta en vielä viestiä että paketti olisi lähtenyt. Olen kyllä lukenut että saattaa kestää joku puol vuotta mutta onko 3 päivän matkaanlähtemis aika pitkä kun sähköpostissa luki että kestää pari päivää. Ei mitään hätää vielä. Itse tilasin lokakuussa tuolta kitaran tomituksessa piti mennä kuukausi. No kitara tuli loppujenlopuksi tammikuun alussa. Se vähän riippuu heidän varasto tilanteesta ja miten tavarantoimittaja niitä kamoja lähettelee ja onko niilläkään valmiina. Tuosta heidän kitaran pintapuolisesta tarkastuksesta, niin en usko että kovin montaa kitaraa tarkastelevat. Ainakin tuo omani oli sen näköisessä paketissa, että ei kyllä Thomanilla siihen oltu koskettu. Mutta kaiken kaikkiaan kaikki meni ihan hyvin ja näin. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
k1mm0 15.04.2005 20:23:32 | |
---|
ei tää ny hirveen vanha ole. Kirjotin edellisen joku tunti sitte No joo, mutta vastailin tuossa oikeastaan ketjun aloittajalle, aloituksesta vaan näyttäisi olevan tasan kaksi vuotta... Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
J.RA 15.04.2005 20:47:59 | |
---|
Tosta Thomanin takuusta.. Palautin laneyn putkinupin kahden tunnin käytön jälkeen takaisin kun hävisi äänet. On ollut jo kohta kuukauden matkalla. Ne lupailivat T:n päästä että kuluvan kuun lopussa saan uuden tavaran tilalle. Saa nähdä kuinka käy.. Ei auta kuin odottaa... ja toivoa.. -Sellasta se vaan on- |
k1mm0 15.04.2005 21:36:30 | |
---|
Tosta Thomanin takuusta.. Palautin laneyn putkinupin kahden tunnin käytön jälkeen takaisin kun hävisi äänet. On ollut jo kohta kuukauden matkalla. Ne lupailivat T:n päästä että kuluvan kuun lopussa saan uuden tavaran tilalle. Saa nähdä kuinka käy.. Ei auta kuin odottaa... ja toivoa.. Kyllä sieltä uutta tulee, maltat vain. Kesti minullakin kaksi kuukautta tuon kitaran kanssa, joulukiireiden aikaan sen sinne lähetin. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
HenrikPori 23.08.2005 11:11:30 | |
---|
Pitäisikö alkaa huolestua kun on kulunut viikko siitä kun tilasin eikä tilauskäsittelyn vahvistusmailia ole vielä tullut? Varmistin kyllä vielä spostilla että sitä kitaraa jonka tilasin on niillä varastossa.l Run For The Audioscrobbler |
BenGlenton 23.08.2005 12:34:56 | |
---|
Kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa soittaa sinne suomenkieliseen asiakaspalveluun jos ongelmia alkaa ilmetä tilauksissa tai palautuksissa. Itse olen saanut hommat selvitetyksi pienellä puhelulla aina silloin, jos on ollut epäselvyyksiä/epätietoisuutta. www.supremecourtband.fi |
jarmos 23.08.2005 13:37:16 | |
---|
Kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa soittaa sinne suomenkieliseen asiakaspalveluun jos ongelmia alkaa ilmetä tilauksissa tai palautuksissa. Itse olen saanut hommat selvitetyksi pienellä puhelulla aina silloin, jos on ollut epäselvyyksiä/epätietoisuutta. Jep, ja jos ei halua ongelmia niin soittaa sen tilauksen ja samalla saa varmistuksen onko kamaa saatavana. Olen soittamalla tehnyt toistakymmentä tilausta eikä kertaakaan ole ollut mitään epäselvää. Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
Niq 23.08.2005 13:57:06 | |
---|
Minä kirjoitin tilauksen lisätietoihin pyynnön, että ottavat välittömästi yhteyttä jos jotain tilaamaani tavaraa ei löydy varastosta. Ja heti tilauspäivänä tuli sähköpostilla ilmoitus että tilaamaani kitaraa ei ole välittömästi saatavilla, joten vaihdoin sen, soittamalla thomannille, sellaiseen jonka saa heti. Eli kannattaa siis mainita jos kitaran haluaa heti. "I have a cunning plan" -Baldrick |