Aihe: David Lee Rothin viimeiset käänteet..
1
Rajapatsas
14.04.2005 14:54:28

Satuin tuossa avaamaan Radio Suomen erään maakuntapainoksen ja mitä vielä: sieltä paahtaa kepeää swingiä itse Mr. Motormouth, eli the one and only David Lee Roth.

Ei siinä mitään! Hyvää satsia, jollaista mies teki jo Crazy from the heat -ep:llä vuonna -85. No aloin sitten asiaa penkaamaan ja kaveri kertoi, että taannoin samalla kanavalla oli soinut orkesteriversio Van Halenin debyytiltä löytävästä Ice cream manistä.

Kysymys kuuluukin: mitä helvettiä!! Viimeksi törmäsin uutiseen, jossa mies oli ryhtynyt ambulanssikuskiksi. No ei siinä mitään, sillä eihän tämän veikkosen ollessa kyseessä mikään enää varsinaisesti yllätä.

Onko kukaan näitä orkesteriversiota sattunut kuulemaan?
Silvio Dante
16.04.2005 13:42:04 (muokattu 16.04.2005 14:36:13)
http://www.metal-sludge.com/main/in … ts&func=viewpage&pageid=961

Kts. kysymys nro.2. Aika kummallinen yhtälö, Henry Rollins ja Diamond Dave. Mutta:

eihän tämän veikkosen ollessa kyseessä mikään enää varsinaisesti yllätä.

Tämän aiheen nähtyäni oli pakko kaivaa Skyscraper hyllystä ja laittaa se soimaan. TOIMII!!! Those were good times...
Pääasia että pizza kuuma ja herkullinen
Viceroy
16.04.2005 16:30:37

Tämän aiheen nähtyäni oli pakko kaivaa Skyscraper hyllystä ja laittaa se soimaan. TOIMII!!! Those were good times...

Kyllä. Ei millään pahalla Hagarin ja Cheronen aikaista Van Halenia kohtaan (paljon on helmiä sielläkin), mutta kyllä Diamond Dave vaan on.....no, timanttia.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)