Keppi 05.04.2003 08:55:51 | |
---|
Joo, olishan ne voineet lopettaa viimeistään Youthanasiaan. Rust In Peace on semmosta kamaa että huhhuh. Hyvää shittiä. Rust In Peace on vanhempi levy, Youthanasia? Oon hieman samoilla linjoilla. Tykkäsin enempi siitä vanhasta"rönsyilevästä"Megadetheistä, jota ei radiossa paljon radiossa kuullu. Juuup! |
Scarified 05.04.2003 11:37:50 | |
---|
Ei ole jeesuksia ei=) Jeff Young muuten piti jossain alan lehdessä licki-palstaa...oisko ollu Guitar Player? Itse pidän Mustainea enempi biisin tekijänä, ku minään super kitaristina. Tokihan se soittaakkin osaa. Mun mielestä Megadeth meni loppuajasta vähän samalla tavalla huonompaan suuntaan, ku Metallica. Mustaakseni se ei ollut edes mikään likkipalsta, vaan äijä kertoi jostain muusikin ilmiöistä ja muusta paskasta... :) |
Herra Rapu 05.04.2003 12:09:45 | |
---|
Mustaakseni se ei ollut edes mikään likkipalsta, vaan äijä kertoi jostain muusikin ilmiöistä ja muusta paskasta... :) eii, oon mä ainakin yhden sweep-palstan nähnyt Youngilta. En muista vaan lehteä.
|
Keppi 05.04.2003 12:28:12 | |
---|
eii, oon mä ainakin yhden sweep-palstan nähnyt Youngilta. En muista vaan lehteä. Kyllä se mustakin piti ihan säännöllisesti sellasta palstaa, missä se näytti eri artistien riffejä ja kertoili niiden ideoista. En nyt muista tosiaankaan, mikä se lehti oli, mutt kuiteskin ihan joku näistä tunnetuista...alanlehdistä. Juuup! |
Arkka 05.04.2003 23:27:41 | |
---|
Henkkoht diggaan kyl noita uusiakin levyjä vaikka ne ehkä metallimielessä huonompia onkin. Tai siis pahintahan niissä on tylsät kevyet saundit ja onneton kevyt kaupallinen masterointi. Puukkoo kurkkuun! |
Uli Con Carne 07.04.2003 12:11:20 (muokattu 07.04.2003 12:14:50) | |
---|
Youngin kolumnit on ollu Guitar (for the practising musician)-lehdessä joskus kesällä 95 muistaakseni. Edit: siis ainaki tuo Rapuherran mainitsema sweep-juttu oli silloin joskus. "I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil |
Youngin kolumnit on ollu Guitar (for the practising musician)-lehdessä joskus kesällä 95 muistaakseni. Edit: siis ainaki tuo Rapuherran mainitsema sweep-juttu oli silloin joskus. Joo...kyllä se tais olla just toi lehti! Niitä kolumneja oli kyllä ihan säännöllisesti joka numerossa. Juuup! |
Dave1 10.04.2003 00:08:34 (muokattu 10.04.2003 00:09:30) | |
---|
Kyllähän tuo Daven käsi ihan oikeasti meni paskaksi. Syystä ei kai kukaan varmaksi ole osannut sanoa, mutta uudelleen huumeisiin sortuminen ja sitä seurannut ranteiden auki vetäminen ovat vahvasti olleet esillä. Parin ensimmäisellä sivulla Daven soittoa kommentoineen mielipiteeseen yhdyn itsekin: Se mies todellakin on jumala. Sääli, että tuo hajoaminenkin tuli sellaiseen saumaan kun bändi parin heikomman levyn jälkeen teki taas hyvää jälkeä palaamalla lähelle juuriaan The World Needs a Hero -albumilla. Vielä toivo silti elää. Toissapäivänä mies sanoi, että paluu ei ainakaan vielä ole ajankohtainen, mutta soittokyvystä voinee vetäistä jonkinmoiset johtopäätökset kun katsoo 'Dethin foorumilta minkälaiset pultit herra veti kun joku kävi kertomassa omia 'tietojaan' Daven tuoreista neuvotteluista kitara-asioiden tiimoilta. Jacksonia ei hylätä - perkele! :) |
battery 10.04.2003 01:11:30 | |
---|
jaksana lukee nuit teidän tekstei joten vastaan kylmästi... Kova äijjä toi Mustaine..ei siin käy kiistäminen Brian May soittaa kitaraa |
SirWilho 10.04.2003 15:04:49 | |
---|
Mun puolesta ois voinu jättää syntymättä... |
Deg 12.04.2003 16:18:23 | |
---|
Yksi parhaista musiikintekijöistä ikinä (jos nyt ei lasketa klassisen musan säveltäjävelhoja). Ja kaikki levyt iskee, ja jokainen vieläpä eri syystä. Eli Megadeth ei ikinä jäänyt polkemaan paikalleen, kuten useimmat 80-luvun bändit. hoho vaan sullekkin |
mathias 14.04.2003 20:25:52 | |
---|
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Majesty 14.04.2003 23:45:42 | |
---|
Friedman oli suurin syy mulle, miks diggasin Dethistä. Mutta olen kyllä aika epätavallinen fani, nimittäin aloitin kuuntelun Youthanasiasta, ja se on edelleenkin niitten kovin levy Countdownin kanssa IMHO. Kaikki muutkin laskee, mutta Rust In Peace ei koskaan oikein kolahtanut, enkä oikein tajunnut sen ylistämistä. Risk oli oikeestikin ihan OK levy kun siihen tottui, mutta World Needs A Hero oli IMHO vain heikko yritys saada vanhat fanit takaisin flopanneen "Mega-bändi" yrityksen jälkeen. Mustaine on hyvä kitaristi, vain vähän sieluton ja melodiaton. Friedman taas on jo aivan oma lukunsa, siinä on sielukas soittaja. The one that I get the most these days is, "Hey dude, did anyone ever tell you that you look like Tommy Lee." For which my stock response is, "Yeah, but I have better taste in women and a bigger penis." - Steve Vai - |
Keppi 15.04.2003 12:01:40 | |
---|
Mustaine on hyvä kitaristi, vain vähän sieluton ja melodiaton. Friedman taas on jo aivan oma lukunsa, siinä on sielukas soittaja. Se siitä kokonaissoundista niin mielenkiinoisen tekikin, ku oli kaks erityyppistä kitaristia. Love/Hate -asetelma. p.s. Mun mielestä Steve Vai näyttää muuten enempi Steven Tyleriltä...=) Juuup! |
kid ego 15.04.2003 12:42:18 | |
---|
... p.s. Mun mielestä Steve Vai näyttää muuten enempi Steven Tyleriltä...=) täh??!!?!? get the funk out! |
Keppi 15.04.2003 12:48:18 (muokattu 15.04.2003 12:50:59) | |
---|
Siis viittasin tohon Majesty -nimimerkin Allekirjoitus -tekstiin. Juuup! |
Turbo Terminaattori 15.04.2003 15:06:20 (muokattu 15.04.2003 15:07:07) | |
---|
Osaatteko sanoa minkälainen live-bändi megadeth oli, ku ajattelin ostaa tuon Rude Awakeningin. Onko tatsi kunnossa tuolla levyllä ? Rude Awakenissa Mustaine on vähän jumi. Ei paljoa tee ylimääräistä. Kannattaa yrittää homma jotain 80-luvun bootleggejä, niissä se äijä on niin kovassa aineessa että ei mitään järkee. Mutta ihan hyvä on tuo Rude Awakening. Se rumpali ja Al Pitrelli ovat enemmän esillä kuin Mustaine. |
Keppi 15.04.2003 16:34:24 | |
---|
Löysin netistä jonkun keikka version Good Morning/Black Friday -kipaleesta ja täytyy sanoo, ett melkoisen sekava oli=) Ei tainnu Davella olla ihan selvin päivä=) Juuup! |
Majesty 15.04.2003 17:21:26 | |
---|
Se siitä kokonaissoundista niin mielenkiinoisen tekikin, ku oli kaks erityyppistä kitaristia. Love/Hate -asetelma.
My thoughts exactly. Tulee hyvin esille esimerkiksi Victoryssa. Tyler...hoho.
The one that I get the most these days is, "Hey dude, did anyone ever tell you that you look like Tommy Lee." For which my stock response is, "Yeah, but I have better taste in women and a bigger penis." - Steve Vai - |
Arkka 16.04.2003 01:32:18 | |
---|
Friedmanilta on kyllä tullut kaikki opit pöllittyä ja virtuoosihan mies on, mutta että Mustaine sieluton?! Siis kyse on nyt sooloista vai? Puukkoo kurkkuun! |