Nimismies 07.04.2003 08:04:51 | |
---|
En tiedä miksi runosuoli avautuu aina öisin. Noo, tällä kertaa sieltä tuli tällaista. Kehys Helläkin ote voi satuttaa Jos se puristaa sydämestä Sinähän pidit sitä toista hellästi Ja silti repeydyin rikki Vasta aamulla huomasin Lasinsirun jalkapohjassani Kai se oli siitä rikkimenneestä kehyksestä Siitä, jossa pidin sinun kuvaasi Notta tällaista. Kommenttia, kiitos. Muna ja kana makailivat sängyssä ja polttelivat tupakkaa. Kana totesi: "Tulipahan nyt tämäkin asia selvitettyä". |
Circles 07.04.2003 09:54:33 | |
---|
Minä tykkäsin. Hallitset hyvin noiden metaforien käytön. Ensimmäinen kappale (?) oli hyvä, toinen oli aavistuksen heikompi. "Ne, jotka soittaa, ne tietää ". |
Minä tykkäsin. Hallitset hyvin noiden metaforien käytön. Ensimmäinen kappale (?) oli hyvä, toinen oli aavistuksen heikompi. Hehhoh. Itse tykkäsin enemmän toisesta säkeistöstä. Hyvä teksti joka tapauksessa. Etenkin koskettaa kun on kokemusta molempiin suuntiin. Friend of the devil is a friend of mine. |
Nimismies 07.04.2003 15:29:49 | |
---|
Tyttöystäväni kertoi tämän koskettaneen häntä. Pidän sitäkin hyvänä merkkinä. Kiitän kehuista. Muna ja kana makailivat sängyssä ja polttelivat tupakkaa. Kana totesi: "Tulipahan nyt tämäkin asia selvitettyä". |
face6 07.04.2003 17:23:20 | |
---|
Hyvältä kuulostaa... Toinen säkeistö oli mun mielestä parempi... //Siellä käy lehmä-, hevos- ja sikalaumoja laitumella. |
Renki 08.04.2003 19:36:55 | |
---|
Piti ihan vähän aikaa miettiä tuota ensimmäistä säettä, jotenkin oli hämy (hyvässä merkityksessä). Hyvä runo, herätti ikäviä muistoja. Kynä vie miestä, ei mies kynää. |