Aihe: Hanoi Rocks-jossittelua
1 2 3 4 514 15 16 17 18 19 20 21
gogo
14.04.2005 18:42:44
Enkä kyllä oikeen tajua tota, että sanot Andyä bändin huonoimmaks soittajaks. Olis Hanoi Rocks aika munaton, jos siel Andyn tilalla olis vaikka joku "tiukka ammattilainen" Popedasta.

Joo, Andylla on kyllä ballseja (ajoittain liikaakin) mutta ei se siitä parempaa soittajaa tee. Kyllähän se selvinpäin ollessaan on ihan ok vieläkin, mutta ne tuhannet känniset epävireiset sessiot on kyllä hiukkasen verottaneet mainetta..
oksettaa.
gogo
15.04.2005 10:29:05
Mainittakoon nyt vielä, että Tavastialla tossa alkuvuodesta (28.1 torstai) Andy (kuten muukin bändi) oli aivan helvetin kovassa vedossa...

Ja toistakymmentä keikkaa nähneenä, kyllä niitä huonompiakin vetoja on toki ollut, mutta pääasillisesti on soitto toiminut hyvin.

Kyllä Andy nykyään on soittajana paljon paremmassa vireessä kuin suurimman osan '90-luvusta...

Joo, olin itsekkin katsomassa Tavastialla, se oli tosin perjantaina 29. päivä. Hyvin kulki, ja Hulkko oli vesilinjalla. Nythän ne on varmaan alkanut ymmärtään, ettei tätä toista tulemista ole enään varaa mokata dokaamisella. Makkonen on tietääkseni ollutkin vesilinjalla jo lähemmäs pari vuotta..
oksettaa.
Malakias
15.04.2005 10:44:22
ja Hulkko oli vesilinjalla. Nythän ne on varmaan alkanut ymmärtään, ettei tätä toista tulemista ole enään varaa mokata dokaamisella. Makkonen on tietääkseni ollutkin vesilinjalla jo lähemmäs pari vuotta..

Pitäähän ne pillerit saada nieltyä...
It's Never too Loud
gogo
15.04.2005 11:07:21
Hallelujah brother.
oksettaa.
Artist
15.04.2005 12:31:53
Joo, olin itsekkin katsomassa Tavastialla, se oli tosin perjantaina 29. päivä. Hyvin kulki, ja Hulkko oli vesilinjalla. Nythän ne on varmaan alkanut ymmärtään, ettei tätä toista tulemista ole enään varaa mokata dokaamisella. Makkonen on tietääkseni ollutkin vesilinjalla jo lähemmäs pari vuotta..

Olin myös tuon perjantain tsiigaamassa ja hyvin se silloinkin kulki, mutta en viitsinyt soittoa niin kommentoida, koska en itse ollut silloin rokkipoliisilinjalla. Tai edes vesilinjalla, toisin kuin torstaina. ;)

Mutta joo, eipä Andy nyt hirveän usein ole mulle mitään myötähäpeän tunnetta soitollaan aiheuttanut, toivottavasti ei tänäänkään.
I'm a never ever gonna be nothin' but a reggae rocker!
sirdickyj
15.04.2005 12:50:21
Mutta joo, eipä Andy nyt hirveän usein ole mulle mitään myötähäpeän tunnetta soitollaan aiheuttanut, toivottavasti ei tänäänkään.

Vetävät playbackinä. Eli jos ei levysoitto myötähävetä, niin ei sitten tämäkään.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Artist
15.04.2005 12:57:46 (muokattu 15.04.2005 13:02:35)
Vetävät playbackinä. Eli jos ei levysoitto myötähävetä, niin ei sitten tämäkään.

(poistin turhat)

Edit: Ei helvetti, anteeksi. Viittasitko playbackillä tuohon tämänpäiväiseen showcase keikkaan? Mikäli viittasit niin kirjoitukseni oli vähän turha, menen kyllä tsiigaamaan ja varmasti kuulen mikäli on playbackiä. :) Voin kyllä sitten kertoa oliko.
sirdickyj
15.04.2005 13:13:40 (muokattu 15.04.2005 13:16:13)
Hoho. Kyllä mä nyt playbackin livesoitosta erotan. Ihmetyttää sun asenne tässä jutussa, ei se ole sulta pois jos joku tykkää, vai onko?

Eihän tuo ollut mitään dissausta, siis ne vetävät playbackina siellä Stockan lipan päällä, eli ei kai se Andy siellä mitään myötähäpeää saa soitollaan aikaiseksi?

Voin mäkin tietysti tulla perusteettomasti dissaamaan sun suosikkibändejä, ihan vain siksi kun en tykkää mitä ne on mediassa sanonut tai miten ne pukeutuu, jne.

Olet muutenkin varmaan useimmissa Hanoi-threadeissa täällä antanut helvetin negatiivisen kuvan itsestäsi. Kritisoida toki saa, ja pitääkin, mutta jotain perusteita ja faktoja siinäkin pitäisi olla.

Itse suhtaudun kriittisesti suosikkibändeihinikin, ja toki tunnustan jos keikka on ollut huono, ja kyllä se muakin vituttaa, jos Andy laukoo idioottimaisuuksia haastatteluissa. Sun kijoitukset näissä threadeissä on ollut lähinnä vittuilua.

Toki on myös mahdollista, että ole ymmärtänyt kommenttisi väärin, koska näin tietokoneelta lukiessa se on aina mahdollista, ja pahoittelen jos on näin käynyt. Kirjoitettuna monesti teksti näyttää tylymmältä kuin on tarkoitus.

Jep, mulla on terävä kieli, joka sanoo asioita usein ennenkuin sanomiset on suodatettu yleisöystävällisempään muotoon. Hanoi Rocks se vaan oli meikäläisenkin suosikkibändi sillon -85 tienoilla ennenkun hajosivat, ja sittemmin seurailin tiukastikkin bändin ukkojen soolohommia jne. Mutta kun se koko touhu sitten meni täydellisen surkuhupaisaksi 7-päivää meiningiksi, Andy vetelemässä Joonas Hytösessä päin helvettiä ja kehumassa millon missäkin itseään soittajana, ja ukko on täysin pihalla eikä osaa soittaa yhtään, onhan tuolta tullut millon mitäkin mediapläjäystä missä se räpeltää. Eikä siinä muuten mitään, rock`n rollia voi hyvin vedelläkkin vähän sinne päin, mutta tämä pölvästi julista omaa erinomaisuuttaan joka paikassa.

Sitten tulee muistaa toinen asia; on kaikenmaailman yhteyksiä, joissa entiset Hanoi-jäsenet (lähinnä pääkaksikko kuitenkin) ovat kertomassa millaista maailmanvalloitus oli kun he sen tekivät. Muistuttaisin tuhannennen kerran, että he eivät tehneet yhtään mitään, mikä antaisi oikeuden jauhaa isosta menestyksestä. Esim. Havana Black pääsi maailmanvalloituksessaan huomattavasti pidemmälle, saati HIM, Amorphis, Rasmus ja muut, jotka Andyn mukaan "ei osaa ees soittaa". Yks sinkku menestyi hieman paremmin, ja sekin coverbiisi.

Jos sitä turpaa ei tuolla mediassa auottaisi niin lahjakkaasti vauhtipäissään, niin kriittisyyskin olisi vähäisempää meitsin taholta.

Silti, kelpo rokkibändihän tuo on, ei kuitenkaan yhtään mitään muuta. Eikä tarvitsekkan, ja Andy on aikanaan kirjoittanut tukun loistobiisejä, ja Bankok Shocks...sekä' Oriental Beat on perusrokkilevyjä, jonkalaisen tekemisestä Technicolour tai Private Line voi haaveilla vielä jonkun aikaa. Mutta jos keskittyvät päänpaukutksen sijasta soittamaan, niin se aikaa tulee kyllä epäilemättä.
Gypsy
15.04.2005 19:35:38
sirdickyj: Ei noista sun mielipiteistäs kuiteskaan totuuksiks ole.
sirdickyj
15.04.2005 19:45:14
sirdickyj: Ei noista sun mielipiteistäs kuiteskaan totuuksiks ole.

Eipä tietenkään, three sides to every story; yours, mine & the truth.
Jako
15.04.2005 20:42:38
damn, miks jokaisen threadin pitää mennä tähän paska/hyvä riitelyyn. luulis nyt niiden "dissaajienkin" tajuavan, että ei voi voittaa tappelua threadissa jossa kummiskin suuri osa on bändistä pitäviä. turhaa paskanjauhantaa.
Silvio Dante
16.04.2005 14:57:30
menen kyllä tsiigaamaan ja varmasti kuulen mikäli on playbackiä. :) Voin kyllä sitten kertoa oliko.

No, vetikö playbackinä?
Pääasia että pizza kuuma ja herkullinen
Artist
16.04.2005 14:58:41
No, vetikö playbackinä?

Vetivät joo.
Sliv
16.04.2005 19:05:45
Villi Ville
16.04.2005 20:21:55
JOS hanoi rocks ei olisi hajonnut tai razzle kuollut ei todennäköisesti heitä olisi montaa elossa kuten on nähty monissa muissa bändeissä
Sliv
17.04.2005 19:21:17
Kohta mike telkkarissa. ykkösellä nyberg showssa 19.45
Deathrace King
17.04.2005 22:24:16

Let's Thrash!!!
LaXu
18.04.2005 00:00:04
http://www.digipaul.com/album/albums/userpics/10002/KU9H6022.JPG
http://www.digipaul.com/album/albums/userpics/10002/KU9H5997.JPG

Höh, en löytänyt itseäni kuvasta. Jossain Inter-Sport (vai mikä onkaan) oven lähellä olin...
moottorisaha
18.04.2005 02:22:50 (muokattu 18.04.2005 02:25:05)

Näin aihetta sivuten, Pantera veti loppuun asti keikat välillä suht humaltuneessa tilassa, mutta helvetin hyvältä ja tiukalta kuulosti aina. Se on treenauskysymys. ;)

Ja playbackkina tosiaan tuli tuo Hanoin rykäisy.
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)