Aihe: Symbaalien testaaminen
1
Progressor
14.04.2005 17:01:37
Tällä palstalla on usein (ja syystä) korostettu sitä, että symbaalia ostettaessa eri malleja on päästävä kokeilemaan ainakin liikkeessä ja mielellään myös setin kanssa. Kaupassahan symbaalin kokeilu yksinään onnistuu kyllä mainiosti, mutta miten on laita settitestauksen kanssa? Antavatko myyjät tosiaan symbaaleja kotiin testattaviksi, kuten olen joistakin kirjoituksista ymmärtänyt? Itselleni ei kyllä tulisi äkkiseltään edes mieleen kysyä moista. Mikä tässä on yleinen käytäntö?
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
KoRn88.
14.04.2005 17:09:37
Tuntuu vähän, että myyjän pitäs olla varmaan jonkulainen tuttu, että semmonen onnistuisi. Itse en ainakaan myyjän asemassa uskaltaisi antaa jollekkin ventovieraalle vaan peltiä kotiin lainaan, mutta tiedä sitten.
A.R.P.
14.04.2005 17:10:57
Ainakin joissain paikoissa on testihuoneita, missä testaus setin ja muiden peltien kanssa onnistuu...
Halpa on halpaa, vaikka sen ostaisi kalliilla.
Niskamies
14.04.2005 18:00:57
Setin kanssa voi usein testata liikkeessä. Ainakin F-musiikissa, Levytukussa, DLX:ssä, Musamaailmassa ja Millbrookissa olen näin voinut tehdä.
Meitsi on meshissä.
vapauskauppias
14.04.2005 18:38:17
Kotiin ei varmasti anna kukaan viedä, ellet anna jotain pantiksi (esim. symbaalin hinnan verran rahaa) eikä silloinkaan tuo ole kovinkaan varmaa.
Varmaan selviää varmemmin lähimmästä musiikkiliikkestäsi, saako siellä testata symbaaleja setin kanssa kuin täällä internet foorumilla, vai mitäkö luulet?
savopie
14.04.2005 21:16:22
Setin kanssa voi usein testata liikkeessä. Ainakin F-musiikissa, Levytukussa, DLX:ssä, Musamaailmassa ja Millbrookissa olen näin voinut tehdä.

Musamaailmassa??? ei kyllä siellä oo mitään testihuoneita, paitsi skitalle ja bassolle.. mutta olis kiva jos siellä olis ;D
Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee??
Niskamies
14.04.2005 21:18:14
Musamaailmassa??? ei kyllä siellä oo mitään testihuoneita, paitsi skitalle ja bassolle.. mutta olis kiva jos siellä olis ;D

Mutta siellä testattiin symbaaleja kaverin kanssa myyjän luvalla/avustuksella.
Meitsi on meshissä.
miän vain
14.04.2005 21:25:20

Eiköhän jokseenkin jokaisessa kaupassa voi testata. Settejähän on, jos kerran on peltejäkin. Lupa kysytään tietty, eikä vedetä mitään puolentunnin sooloa per pelti.

Jos eivät ole yhteistyökykyisiä, kannattaa rahat viedä muualle. "Ostaisitko itse auton ilman koeajoa?" on aika toimiva lause.

Jos ei ole oikeasti ostoaikeissa, ei kannata. Hermot ne on kauppiaillakin.
Give me time, I need to make mistakes
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)