jannu 03.04.2005 01:10:23 | |
---|
aattelin vaan, et jätkä menee vineemään kuitenkin ylläpidolle kohta tai jotain. Eihän noin suurelle humoristille voisi niin ikävästi tehdä. "vineemään"? Hu3v0s=1337... "Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!" -vanttera |
etnopoju 03.04.2005 01:22:23 | |
---|
sä mulle varmaan aiemminkin ne bännit hommasit. kummasti kun tähän ketjuun postasin, niin pamahti bännit. |
jannu 03.04.2005 01:59:36 | |
---|
sä mulle varmaan aiemminkin ne bännit hommasit. kummasti kun tähän ketjuun postasin, niin pamahti bännit. Kyllä täällä muutkin osaa varoitusta painella ja muissakin ketjuissa. Mitäs jos lopettaisit ton angstaamisen nyt ja menisit nukkumaan, niin kuin kiltit pojat tekee? "Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!" -vanttera |
konehes 03.04.2005 11:53:32 | |
---|
No voi hoho mitä juttua täällä taas on. Eihän hankita tälle ketjulle kuitenkaan lukkoa, eihän? Machinalla on kyllä kitaraa ihan perkeleesti. Adorella ei mitään ylettömiä 100000000 kitararaidan särövalleja ole, joten ehkä sitä pidetään siitä syystä vähäkitaraisena. Sibelius-akatemian opettaja Hannu Saha sanoi minulle ja parille bändikaverilleni seuraavasti: "Nykyään ymmärretään kantele pelkästään soittimena, mutta se on paremminkin symboli. Pojat, kantele elää teissä." Sama voisi päteä Adoren kitaroihin. Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
saturnzreturn 07.04.2005 15:35:33 | |
---|
huomisessa rumbassa on noteeraamisen arvoisia uutisia corganin sooloprokkiksesta. en jaksa tähän alkaa skriivaan. hyödyllinen postaus muuten... my wallet's fat and so is my head |
konnamatti 13.04.2005 18:21:30 | |
---|
Onko joku kuunnellu myspacessa tuon kappaleen? ( www.billycorgan.com päivitetty) Ite ei pysty oikein ku intissä.. Millaselta kuulostaa? "Floor it. That's technical talk." |
Ed The Ead 13.04.2005 19:19:02 | |
---|
Tuohan on Judas o levyllä tuo biisi nimellä My mistake. Ei se mikään uusi biisi siis ole. Spock luulee olevansa vaikka mitä, vaikka se on pelkkä paska |
konehes 13.04.2005 20:49:15 | |
---|
Tuohan on Judas o levyllä tuo biisi nimellä My mistake. Ei se mikään uusi biisi siis ole. Adoren aikainen. Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
Kiinnostavia juttuja esim. Adoren äänityksistä tuolla Billyn sivuilla. Mistähän syystä vuodet 1988-1996 on jätetty pois historiikista? Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
saturnzreturn 14.04.2005 17:07:05 | |
---|
Kiinnostavia juttuja esim. Adoren äänityksistä tuolla Billyn sivuilla. Mistähän syystä vuodet 1988-1996 on jätetty pois historiikista? koko ajanhan niitä tulee sinne lisää, minun mielestäni kyllä vähän huvittavaa, että se avautuu tonne ihan kympillä, mutta jos pilillä on tarve avautua, ja fanit tykkää niitä lukea, niin mikäs siinä. (itsekin luin kyllä kaikki läpi, että en ole paras sanomaan...) my wallet's fat and so is my head |
jannu 14.04.2005 23:42:19 | |
---|
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!" -vanttera |
saturnzreturn 20.04.2005 10:15:29 | |
---|
perskeles noita mellon collien demoja, ei niissä muuta, mutta chamberlinin rummut hakkaa ak-47 sarjan tavoin. jokaisen virpan iskun kohdalla on pakko irvistää naamaa. paremmin toi rumpuosasto näissä on esillä kuin itse levyllä. my wallet's fat and so is my head |
konehes 20.04.2005 13:55:38 | |
---|
paremmin toi rumpuosasto näissä on esillä kuin itse levyllä. Taitaa johtua Mellon Collien lo-fi-miksauksesta tuo. Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
eljohnny 20.04.2005 17:42:31 | |
---|
Tänään löysin divarista ikuisesti hankintalistalla olleen Smashing Pumpkinsin Siamese Dreamin, joka ainakin näin ensikuuntelemalta kuulosta jokseenkin hienosti kuulemieni kehujen arvoiselta. Venyttely on kaiken A ja O. |
saturnzreturn 20.04.2005 18:45:42 | |
---|
Taitaa johtua Mellon Collien lo-fi-miksauksesta tuo. noh...levyllä on ensinnäkin ihan eri rumpusoundit, ja ovat enemmänkin piiloon, seinään upotetusti miksattu. etenkin noi virpaniskut demoilla lyö silmille. my wallet's fat and so is my head |
voltasparta 20.04.2005 19:07:48 | |
---|
mitä on toi billyn glass-fetissi? kuka soittaa pianoa zeron videossa, outo ukko :) mitä se numerosarja meinaa jimmyn rummuissa, earphorian I am one kappaleessa. Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Heavy Metal Machine 20.04.2005 22:33:44 | |
---|
Ompas aika vitun asiallisen kuuloista tää Billy Corganin soolomatsku... Pitää varmaan avata oma ketju sille? Pari kuukautta niin levy on ulkona. halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo |
saturnzreturn 20.04.2005 22:46:56 (muokattu 20.04.2005 22:56:15) | |
---|
Ompas aika vitun asiallisen kuuloista tää Billy Corganin soolomatsku... Pitää varmaan avata oma ketju sille? Pari kuukautta niin levy on ulkona. the future embrace...aijai, tuota on todellakin odotettu sillehän oli jo joku virallinen ilmestymispäivä..muista mikä. tidätkö mistä jakelusta levy tulee? warner tai universal tod.näk. edit: toivon että corganin soolomateriaali tulee olemaan sitä tyypillisempää corgania, eikä zwanin pitkäsoiton tapaista happyjoypoprockia. my wallet's fat and so is my head |
Heavy Metal Machine 20.04.2005 23:13:03 (muokattu 20.04.2005 23:13:19) | |
---|
sillehän oli jo joku virallinen ilmestymispäivä..muista mikä. tidätkö mistä jakelusta levy tulee? warner tai universal tod.näk. edit: toivon että corganin soolomateriaali tulee olemaan sitä tyypillisempää corgania, eikä zwanin pitkäsoiton tapaista happyjoypoprockia. 23.6 Euroopassa ja jostain olin lukevinani että Warner sen julkaisee... Yhden biisin perusteella voin sanoa että aika elektronista musiikkia luvassa. halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo |
konehes 21.04.2005 09:32:51 | |
---|
mitä on toi billyn glass-fetissi? Se on Billyn "roolihahmo", jatkoa Mellon Collien aikaiselle Zero the Herolle. Machina kertoo Glassista rakkauksineen ja kutsumuksineen. kuka soittaa pianoa zeron videossa, outo ukko :) Jonathan Melvoin. Toimi kiertuekosketinsoittajana Mellon Collien rundilla. Kuoli yliannostukseen. mitä se numerosarja meinaa jimmyn rummuissa, earphorian I am one kappaleessa. En tiedä. En ole koskaan edes pannut merkille moista. Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |