Aihe: Koch Twintone II compo
1 2
köpi62
11.04.2005 13:55:19

Mitä eroa tässä Koch Twintone II on verrattuna ykköseen?
Fide
11.04.2005 14:25:53

nopeasti katsottuna kaiun saa pois jalkakytkimellä ja särökanavaan on lisätty ylimääräinen Gain-boost, jota hallinnoidaan niin ikään jalkakytkimellä.

Eli siis erot on aika kosmeettisia viilauksia tuon vehkeen käytettävyydessä. soundillisesti käsittääkseni eroa ei pitäisi olla... tosin empä ole vielä päässyt kokeilemaan.
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
Tomtom
11.04.2005 19:31:05
Mikäli tuo boosti on sama kuin Multitonessa, lisää se käytettävyyttä varsin paljon.Erityisesti bändi- ja livesoitossa. Itselläni vaikutti ostopäätökseen huuomattavasti ja samalla putsaantui laudasta volumepedaali.
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Jii
11.04.2005 20:11:12
...ylimääräinen Gain-boost, jota hallinnoidaan niin ikään jalkakytkimellä.

Jos tuo on sama soolokytkin kuin Multitonessa, en lähtisi sitä sanomaan gainboostiksi. Se nostaa vain äänenvoimakkuutta, ei vaikuta soundiin.
ReBeat
11.04.2005 21:46:45

Kyllä tuossa taitaa olla nimenomaan gain boost, joka on tehty jalkakytkimellä valittavaksi kolmanneksi kanavaksi. Sen lisäksi jalkakytkimessä on se vanha kunnon solo boost, joka toimii kaikilla kanavilla. Eli vanhassa ja uudessa versiossa on soundillistakin eroa... tai paremminkin niin että uudessa on soundillinen extra. Hmm, ois kiva kokeilla että millanen tuo kolmoskanava on.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
köpi62
12.04.2005 13:06:10

Koch malleja ei näytä olevan myynnissä Thomannilla. Harmi, jonkun vastaavan täytyis hinnoitella ne järkevästi. Suomessa näyttää olevan melko yläkanttiin? Heti se vaikuttaa, kun Thomann ei ole hinnoittelussa mukana !
McNulty
12.04.2005 13:12:44
Koch malleja ei näytä olevan myynnissä Thomannilla. Harmi, jonkun vastaavan täytyis hinnoitella ne järkevästi. Suomessa näyttää olevan melko yläkanttiin? Heti se vaikuttaa, kun Thomann ei ole hinnoittelussa mukana !

Kyllä Custom Soundsista saa mielestäni hyvät alennukset kun jaksaa vaan tingata :) Ei koskaan kannata tyytyä listahintaan, kun siinä ei mitään menetä jos vähän vääntää kauppoja...
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Joees
12.04.2005 14:50:36
Kyllä Custom Soundsista saa mielestäni hyvät alennukset kun jaksaa vaan tingata :) Ei koskaan kannata tyytyä listahintaan, kun siinä ei mitään menetä jos vähän vääntää kauppoja...

Custom-Soundsin Harri on mukava hemmo, ja varmasti se toinen hemmo sielä Helsingin putiikissa on myös. Aina kannattaa tingata vähäsen.
Groooove is in heart!
Fide
13.04.2005 11:02:46

Hintahan on suhteellinen =) Jos käyttäjä katsoo saaneensa rahanarvoista vastiketta, niin kaikki on tyytyväisiä.

Mutta II-versiosta enemmän kohtapuoliin... pääsen meinaan vissiin tuota uutukaista ihmettelemään loppuviikosta.
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
Tomtom
13.04.2005 11:15:52 (muokattu 13.04.2005 11:16:06)
Joo jä mää olin tietty väärässä, eli M-tonessa tietty volumeboosti, eikä gainboosti. Rangaistuksena luen keskustelusäännöistä sata kertaa kohdan: Ajattele ennenkuin painat lähetä- nappia.
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
JuniperThree
14.04.2005 12:07:07
Löytyykö kuinka paljon hintaeroa normaaliin twintoneen? Normi twintonen ovh n. 1559€
Joees
14.04.2005 12:30:37
Löytyykö kuinka paljon hintaeroa normaaliin twintoneen? Normi twintonen ovh n. 1559€

Ei muistaakseni. Ja jos on niin ei se kovin paljoa ole.
Groooove is in heart!
Fide
14.04.2005 14:33:52

Mutta II-versiosta enemmän kohtapuoliin... pääsen meinaan vissiin tuota uutukaista ihmettelemään loppuviikosta.

...täten korjattakoon lausuntoa... eihän noita härpäköitä oo vielä ees maassa, vaikeutuu testaaminen vähän... ehkä ensi viikolla
TmuKoo
14.04.2005 22:56:30

Custom soundista sanottiin että 2-3vko päästä on tulossa mkII:set heille.
"...if you could only live my life, you could see the difference..."
Fide
28.04.2005 12:52:13

Vielä ei oo kuulunut...
JuniperThree
01.05.2005 17:39:18
Luetelkaapa te kokeneemmat putki-ihmiset, että mikä vois toimia vaihtoehtona twintonelle? Engl, orange...?
Fide
01.05.2005 21:17:27

Mä tykkäsin kyllä kovasti Orangen AD-30. Samoin Marshallin Vintage Series 1962... blues breaker, oli namu... tosin hinnat on prikulleen samoja tai kalliimpia kuin Kochilla, joten en tiedä haitko tätä?

Eniten Twintonessa mielytti vehkeen monipuolisuus. Sain siitä diskantitkin pihalle ilman, että vahvistin rupeaa "kirkumaan", mun korvani ei vain kestä esim Fenderien tyypillistä kirkasta cleania.

Vox mielyttää cleaneissa enemmän, mutta sieltäkin on hyvin vaikea saada matalilla volumetasoilla ulos kaunista laulua.

THD:t jäi kokeilematta, kun nuppi ei silloin tullut kyseeseen. Sieltä Bivalve vois hyvinkin olla kuitenkin tsekkaamisen arvoinen härpäkkä.
JuniperThree
01.05.2005 23:04:55
Mä tykkäsin kyllä kovasti Orangen AD-30. Samoin Marshallin Vintage Series 1962... blues breaker, oli namu... tosin hinnat on prikulleen samoja tai kalliimpia kuin Kochilla, joten en tiedä haitko tätä?

Eniten Twintonessa mielytti vehkeen monipuolisuus. Sain siitä diskantitkin pihalle ilman, että vahvistin rupeaa "kirkumaan", mun korvani ei vain kestä esim Fenderien tyypillistä kirkasta cleania.

Vox mielyttää cleaneissa enemmän, mutta sieltäkin on hyvin vaikea saada matalilla volumetasoilla ulos kaunista laulua.

THD:t jäi kokeilematta, kun nuppi ei silloin tullut kyseeseen. Sieltä Bivalve vois hyvinkin olla kuitenkin tsekkaamisen arvoinen härpäkkä.

Hinta ei nyt sillee oo ongelma. Jää vaan uuden kitaran hankinta myöhäsemmälle, jos investoin tohon twintoneen... Tuntuu vaan, että jos jätän twintonen ostamatta niin kadun sitä lopun elämääni... =)
Joees
02.05.2005 00:05:57
Hinta ei nyt sillee oo ongelma. Jää vaan uuden kitaran hankinta myöhäsemmälle, jos investoin tohon twintoneen... Tuntuu vaan, että jos jätän twintonen ostamatta niin kadun sitä lopun elämääni... =)

Sillon kannattaa ostaa Twintone niin ei kaduta. Eikä taatusti kaduta. Päteviä pelejä ovat moiset!
Groooove is in heart!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)