riff 08.02.2005 10:22:31 | |
---|
Tietääkö kukaan, onko ko. herra tehnyt muita soolo tms. levyjä Silver and Goldin lisäksi? Ja jos on, mistä niitä saa? Kiva, kiva, oukki doukki! |
StJerky 08.02.2005 15:03:17 | |
---|
"Psycho Motel" bändin kanssa levyt "State Of Mind" ja "Welcome To The World". En ole valitettavasti kuullut noita. |
lapio 08.02.2005 15:26:38 | |
---|
Ovatkos nämä levyt minkä kuuloista materiaalia. Kannattaako tutustua? |
Hevi! 08.02.2005 16:56:34 | |
---|
Ovatkos nämä levyt minkä kuuloista materiaalia. Kannattaako tutustua? oon kuullut muutaman riffin vaan, en yhtään biisiä, mutta ne oli kyllä tosi hyviä... |
Nikke 08.02.2005 17:03:21 (muokattu 08.02.2005 19:10:09) | |
---|
Mistähän noita levyjä ois mahollista saaja? Nettikaupoista en ole löytänyt ainakaan. Edes DC ei löytänyt kun yritin muutamia näytebiisejä hakea. No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin |
PoLFus 08.02.2005 19:01:43 | |
---|
Itse olen etsinyt vuosia mm. psycho motelia. Turhaan. No, toivottavasti tulee hyviä vinkkejä. "Hippi mieheksi." - Mirrinsane |
mathias 08.02.2005 19:58:37 | |
---|
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson- |
LesPaul70 09.02.2005 11:50:21 (muokattu 09.02.2005 11:52:53) | |
---|
Painos on ollut lopussa jo vuosia. Jokunen vuosi sitten (silloin kun Adrian palasi Maideniin) oli puhetta, että joku pieni levyfirma olisi uudelleenjulkaisemassa Adrianin soolotuotantoa? Eivätpä kuitenkaan rantautuneet ainakaan Suomeen asti. Itselläni ei ole noista ainuttakaan, mutta Silver And Goldin olen kuullut kokonaan ja Psycho Motelin matskusta suurimman osan. ASAP - Silver And Gold on pop-rockia. B-puoli Reach Out (jonka Smith taisi itse laulaa) tulee Maidenin levyttämästä tuotannosta lähimmäksi tätä, kun kuvittelee siihen vielä poppisynan lisäksi. Smithin lauluääni on ehdottomasti enemmän "pop" kuin "hevi". Psycho Motel sitten menee askeleen enemmän hard rock -suuntaan. Erityisesti mieleeni on jäänyt kappale "City of Light", jossa oli ihan tarttuva chorus. Eipä ole tullut levyä vastaan suomalaisissa kaupoissa. EDIT: Eli minuakin kiinnostavat sen verran, että jos jollakulla löytyy CD:nä, minulle voisi pistää yksityisviestiä. "Lahjattomat harjoittelee" (sinfoniaorkassa kuultua) |
lxi 09.02.2005 12:07:52 | |
---|
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
StJerky 10.02.2005 11:12:27 | |
---|
Myös ainakin kaksi sinkkua teki Urchinin kanssa ennen Maidenia. Toisella soitti myös Dave Murray. Nuo olen kuullut. Enemmän jenkkirokin kuuloista (ei kovin ihmeellistä). Myös Wasted Yearsin b-puolta "Reach Out" voisi ajatella enemmän Adrian Smithin sooloksi. Alun perin soittivat sitä sivuprojekti "The Entire Population Of Hackney" kanssa. |
Hern ndez 11.02.2005 16:52:18 | |
---|
Myös ainakin kaksi sinkkua teki Urchinin kanssa ennen Maidenia. Toisella soitti myös Dave Murray. Nuo olen kuullut. Enemmän jenkkirokin kuuloista (ei kovin ihmeellistä). Myös Wasted Yearsin b-puolta "Reach Out" voisi ajatella enemmän Adrian Smithin sooloksi. Alun perin soittivat sitä sivuprojekti "The Entire Population Of Hackney" kanssa. Ei muuten oo hassumpi biisi singlen b-puoleks toi Reach Out. Tekihän se levynkii Urchinin kanssa. Ei muistaakseni menestynyt kovin hyvin. |
Vanha topikki, mutta ylösnostamisen arvoinen:-) Hienoakin hienompi pelimanni. Loppuun saakka melodinen, mutta soitossa on myös potkua. Ei mikään vauhtitiluttaja, vaan kaikessa tekemisessä melodiat ovat kaiken a ja o! Paschendale-biisissä Smith erottuu upeasti, kun hänen oma osuutensa soolossa alkaa siinä viiden minuutin kieppeillä:-) |
Kimmo72 14.04.2005 12:28:37 | |
---|
Mistähän noita levyjä ois mahollista saaja? Nettikaupoista en ole löytänyt ainakaan. Edes DC ei löytänyt kun yritin muutamia näytebiisejä hakea. Mä löysin kaikki. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
bloodsucker 14.04.2005 12:30:51 (muokattu 14.04.2005 12:31:06) | |
---|
Itselläni on Psycho Motelin Welcome To The World-levy. Ostin sen aikoinaan jostain nettikaupasta. Tosi hyvä levy. Modernia grungemetal-meininkiä sekoitettuna perinteiseen, melodiseen hardrockiin. |