Aresius 13.04.2005 21:45:57 | |
---|
Mulla kävi vähän oudosti kitaran kanssa et Tone-nuppi lähti ittestään irti. Kyseessä n. puoli vuotta vanha kitara, uutena ostettu. Pitkän aikaa ihmettelin ku mikit särisi. Tarviiko viedä korjaukseen vai saako sen ite laitettua takasin? "Vittuako se minulle kuuluu, mitä minä teen." -Tapio Wilska |
carlos 13.04.2005 22:46:10 | |
---|
Mulla kävi vähän oudosti kitaran kanssa et Tone-nuppi lähti ittestään irti. Kyseessä n. puoli vuotta vanha kitara, uutena ostettu. Pitkän aikaa ihmettelin ku mikit särisi. Tarviiko viedä korjaukseen vai saako sen ite laitettua takasin? Josko kyselisit tuolta kitarakamat-osiolta, niin voisit saada helpommin vastauksen (kai). I can't hide but I can run for miles |
Siis pelkkä potikan nuppi lähti? Minkä mallinen? Jos siinä on ruuvi, kiristä ruuvi. Jos ei, paina nuppi takas kiinni. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Hannu H. 14.04.2005 09:51:13 | |
---|
Jos ei, paina nuppi takas kiinni. Ja jos ei pysy tämmötti, niin siivu teippiä tai jotain muuta tilkettä väliin, niin johan pysyy. "Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page- |
Von Härskiburg 14.04.2005 10:43:44 | |
---|
Ja jos ei pysy tämmötti, niin siivu teippiä tai jotain muuta tilkettä väliin, niin johan pysyy. Minä laitoin potikan nupin sisään pienen siivun talouspaperia, kun ei meinannut ilman pysyä kiinni vaan tippuili koko ajan. Ny o pysynyt ihan hyvin. Life feeds on life. |
MannihilatoR 14.04.2005 13:50:30 | |
---|
vi**u et ihmiset osaa olla avuttomia...;) KITARISTI EDELLEEN VAPAANA (SOITTO)HOMMIIN...HELLsinki-VANtaa-area51. (Johonkin ei niin vakavaan projektiin). |
toxic 14.04.2005 13:54:23 | |
---|
vi**u et ihmiset osaa olla avuttomia...;) ... Rahiseeko se potikka kun sitä pyörittää? |
Aresius 14.04.2005 17:02:39 | |
---|
vi**u et ihmiset osaa olla avuttomia...;) No anteeksi että olen olemassa. "Vittuako se minulle kuuluu, mitä minä teen." -Tapio Wilska |
striippi 14.04.2005 17:06:08 | |
---|
No anteeksi että olen olemassa. Harvinaisen paska kommentti. Saat plussan |
Aresius 15.04.2005 23:26:10 | |
---|
... Rahiseeko se potikka kun sitä pyörittää? Kyllähän se rahisee, ottaa päähän niin perhanasti. Ja anteeksi jos kyselen tyhmiä kysymyksiä........ "Vittuako se minulle kuuluu, mitä minä teen." -Tapio Wilska |
Spike 16.04.2005 08:48:54 | |
---|
Kyllähän se rahisee, ottaa päähän niin perhanasti. Ja anteeksi jos kyselen tyhmiä kysymyksiä........ Potikka vaihtoon sitten vaan. Jos uutena oot ostanu ja puol vuotta vanha, ni luulis menevän takuuseen. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |