Aihe: messengerillä skittaa
1
Juukebox
13.04.2005 15:56:51

Mulla on multiefekti ja oon saanu sen kuulumaan tietokoneesta mut voinko mä soittaa sitä messengerin kautta kaverille? Miten se onnistuu?
Jaskanpoika
13.04.2005 23:21:35
kyllä onnistuu! Hyvä kun pistit tämän topiikin niin tuli itekkin mietittyä asiaa ja kokeiltua...

Eli laitat vain multiefektin out-putista äänikortin line-iniin, jonka jälkeen messengerissä valitset ohjattu äänen säätö. Laitat sieltä "mikrofoni" sisäänmenoksi se inputti (jos niitä on useampia) jossa multiefekti on kiinni. Sitten vain aloitat puhekeskustelun kaverisi kanssa ja eiku Rök än röl!!
Micolo
18.04.2005 00:01:17
voikos tollatavalla ihan jamitella? vai onko äänessä pidempikin jonkinlainen viive? eipä ois siistiä kaverin kanssa jamitella koneen ääressä.
Kauneus on kuuntelijan korvassa...
Heart Of Steel
18.04.2005 17:54:55

Ei onnistu jamittelu reaaliajassa. Ellei soita doom metallia, hee hee.
"Nobody tells a Man how to play."
HMB
wilho
19.04.2005 18:41:10
Telkkarista tuli joskus ohjelmaa - oliskos ollut verkkoyhteys alle vuosi sitten jossa tuollaista harrastettiin jopa videon kera. Taisipa vaan olla kyseessä jenkkiyliopisot ja internet2, jollaista ei nyt justiinsa satu operaattoriltaan saamaan.

Latenssihan tuossa on ropleema, ehkä < 20ms. välttäisi ja 10ms olisi hyvä, mutta käytännössä se on varmaan vähintään 200 parhaillakin yhteyksillä.
hirvijo
21.04.2005 12:11:30
Latenssihan tuossa on ropleema, ehkä < 20ms. välttäisi ja 10ms olisi hyvä, mutta käytännössä se on varmaan vähintään 200 parhaillakin yhteyksillä.

Kyllä esim. Ventrilolla on saatu semmonen 40 ms latenssi. mutta speedmetallissa yli kymmenen on jo mahdottomuus...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)