Aihe: Huonoimmat musa-kaupat Tampereella?
1 2 3 4 5 6
juhist
06.04.2005 23:22:06
Pasi on mukava tyyppi, ehkä paras soitinmyyjä mihin olen törmännyt.

Konppaan.

Mielestäni huonoin (tai ehkä ahosen jälkeen huonoin) liike on kokonaan unohdettu mainita.
Piano-Laurila, joka kylläkin vastikään (n. 2kk sitten) muutti toimintansa pelkäksi verkkokaupaksi.
Kitaroita oli esillä alta 10, tais olla pelkkä ibanezin edustus. Kaikkea saattoi toki tilata.
Viikolla pulju avautui vasta klo 12.00. Liike olikin tosin erikoistunut noihin pianojuttuihin.
Lisäksi olen saanut osakseni paskanjauhantaa, ja huonoja tarjouksia. En tykänny.

1. Tammerpiano & Soitin Ky

- olen saanut aina kivan vastaanoton + laatutavara

2. Tampereen musiikki/Soitinkeskus

- molemmissa laatukamat, soitinkeskuksessa hitusen paremmat kamat, mutta paskemmat myyjät

3. Vertikaali

- Ei tässäkään mitään vikaa. Paitsi että huono kama.
En muista myyjiä, muutakun sen kaljun, ja ihan asiallinen äijä on. Mm. selvitti mulle jotain äänikorttijuttuja vaikka en ollut edes ostamassa mitään.
joy
06.04.2005 23:39:18
Soitinkeskus taitaapi olla toimivin puoti.

Sitten vähän offtopic:
Kun oon hankkimassa jotain uutta rompetta, on netti kokolailla ainoa kataloogi mitä tutkin ja sen mukaan suuntaan myös ostoksille. Soitinkeskusta lukuunottamatta,
(jolla sivut on jollakin mallilla) on muiden Tamperelaisten liikkeiden sivut luokattomia.

Asion joskus myös Hämeenlinnassa, kummallakaan liikkelle jota kylästä tiedän, ei oo kukaan kertonu että jonkin aikaa on ollut kaytössä sellainen värkki kuin internet.
"Hey Ho wish you well, everybody wanna yell" SLADE
Lilli
07.04.2005 07:10:07
Soitinkeskus - http://www.soitinkeskus.com/
Tampereen musiikki - http://www.tampereenmusiikki.fi/
Vertikaali - http://www.vertikaali.com/tampere.htm
TammerPiano - http://www.tammerpianojasoitin.fi/

Jatkakaapa joku listaa

Vaikka ei aivan laajassa mielessä musiikkikauppa olekaan, ei sovi unohtaa Matti Nevalaisen FGW-liikettä Aleksis Kiven kadulla (mikäse kotisivu nyoli...).
'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'.
HeavyMachinery
07.04.2005 11:23:26

Siinnäpä masan sivut.

http://www.flyingfinnguitars.com/

Kylläpä tuota itte tulee asioitua tampereen musassa sieltä kyllä saa kaiken mitä tarvii. Sittenaina välillä vertikaalissa jos tarvii masterworksejä tai joitan nuottiteline kiippari osastoa...
Minä tiedän - siis pelkään !
BuzBuz
07.04.2005 13:55:56

En muista myyjiä, muutakun sen kaljun, ja ihan asiallinen äijä on. Mm. selvitti mulle jotain äänikorttijuttuja vaikka en ollut edes ostamassa mitään.

Se kalju tyyppi on mukava, pikkuveljelle myi asiallisesti syntikan. Ja niin, nykyisen 1. kitarani ostin myös häneltä.
Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään.
riffi-rotta
07.04.2005 14:43:28
Tampereen Musiikkiin kun suunnistaa ja muistaa asioida Riikosen Pasin kanssa, löytää Suomen parhaan musiikkiliikkeen. Muista tapauksista en sano mitään ;D

pasi on hyvä. mut on ne muutkin hyviä paitsi se yks
RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak.
superfly
07.04.2005 14:51:07
Vaikka ei aivan laajassa mielessä musiikkikauppa olekaan, ei sovi unohtaa Matti Nevalaisen FGW-liikettä Aleksis Kiven kadulla (mikäse kotisivu nyoli...).

Eikös tämä ole Kalevan puistotiellä nykyään? Tai on siellä ainakin joku Nevalaisen kioski....
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Lilli
11.04.2005 12:56:29 (muokattu 14.04.2005 13:11:40)
....Fasulta tilasin ja sain juuri straton tallapalojen säätöruuvit kuusiokoloavaimineen. Ei hinta lähetyslistan tietojen mukaan iso ole, mutta kun (todennäköisesti) laskussa on laskutuslisiä ja muita käsittelymaksuja, tulee kokonaishinta varmasti tuplaantumaan. - Markun Musiikista olen tilannut efektejä, kieliä ja jopa vahvarin, eikä mitään lisiä ole mukana, ja mikä parasta, lasku on lähetyksen mukana! Kun luottamus on molemminpuolista niin homma ei haise.

Yllätyksen - positiivisen - koin kun sain postista Fazerin laskun: ruuvit ja kuusiokoloavain yhteensä kympin ja lähetys- ja käsittelykulut 0 euroa ! No tämä alkaa jo olla kilpailukykyistä toimintaa. Kiitos (Karl?) Fazer !

Lisäksi Markun Musiikista tilaamani kielisatsit saapuivat; ei toimituskuluja, ja kuten ennenkin, lasku paketissa.

- No oli miten oli, mutta jos kauppias luottaa näin, on itsestään selvää että lasku menee heti maksuun, meinaan notta ensitilauksellakin saa saman 'palvelun'.
'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'.
fox
11.04.2005 13:01:21

Eikös tämä ole Kalevan puistotiellä nykyään? Tai on siellä ainakin joku Nevalaisen kioski....

On on, ei oo enää BootFactoryn yläkerrassa Matti! Kalevan Puistotieltä löytyy puoti.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
rok
12.04.2005 21:20:18
Sitten vähän offtopic:
Kun oon hankkimassa jotain uutta rompetta, on netti kokolailla ainoa kataloogi mitä tutkin ja sen mukaan suuntaan myös ostoksille. Soitinkeskusta lukuunottamatta,
(jolla sivut on jollakin mallilla) on muiden Tamperelaisten liikkeiden sivut luokattomia.

Täyttä totta, toivottavasti tätä joku kauppiaista lukee ja parannusta olisi odotettavissa.
"Floor it, that's technical talk!"
carlos
12.04.2005 22:39:22
Markun Musiikista olen tilannut efektejä, kieliä ja jopa vahvarin, eikä mitään lisiä ole mukana, ja mikä parasta, lasku on lähetyksen mukana! Kun luottamus on molemminpuolista niin homma ei haise.

Hmm. MArkun Musiikista? Onko Tampereellakin senniminen musakauppa? Vai tarkoitatko tätä Nurmossa sijaitsevaa musaliikettä, joka tosiaankin on yks parhaista?
I can't hide but I can run for miles
McNulty
12.04.2005 22:46:47
Asion joskus myös Hämeenlinnassa, kummallakaan liikkelle jota kylästä tiedän, ei oo kukaan kertonu että jonkin aikaa on ollut kaytössä sellainen värkki kuin internet.

En tiedä tuon hämeenlinnan musiikin kohtaloa kun en ko. liikkeessä asioi lainkaan. Niin jäätävä paikka on se. Tv-Sävel taasen on sen verran pieni ja parin kaverin voimalla pyörivä... eivät ole kokeneet nettisivuja aiheelliseksi. Tarjouduin jopa kerran niitä heille tekemään veloituksetta, mutta kun suurin osa kohderyhmästä on kuitenkin paikkakuntalaisia jotka käyvät paikanpäällä ja suuri osa ostettavista tuotteista on tilauskamaa joita ei muuten hyllyssä ole, oli nettisivut tarpeettomat. Voisihan niiltä nyt kysyä uudestaan, josta näkis edes yhteystiedot, edustamia merkkejä yms yms.

Menen tällä viikolla käymään joten pitänee tiedustella tarvetta :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Veikko
12.04.2005 23:04:36
Luulisi ihmisten olevan enemmän kiinnostuneita hyvistä musakaupoista...

Ihan samaa tässä pohdiskelin. Soitnkeskus on miun lempipaikka.
Pirkanmaan passiivit - aktivismia vastaan
carlos
13.04.2005 20:26:25
Ihan samaa tässä pohdiskelin. Soitnkeskus on miun lempipaikka.

Jos sulla on tiedossa ne huonot mestat, niin mitä jää jäljelle? Ne hyvät. Ei se ajatteleminen niin vaikeaa ole mitä luulet.
I can't hide but I can run for miles
kk80
13.04.2005 21:51:00
Osaako kukaan Tamperelainen sanoa mitään sellaisesta liikkeestä kun alan-musiikki? Millainen liike ja millaisia myyjiä? Uskaltaisikohan tuolta tilata tavaraa postitse?

Liikkeen nettisivuja en halua edes kommentoida mutta ehkä tämä olisi niitä harvinaisia pieniä & kodikkaita liikkeitä jotka panostavat henk.koht asiakaspalveluun eikä kaikenmaailman inter net hömpötyksiin :)
Twist
13.04.2005 22:12:49
http://musalaite.net/liikkeet.lasso?-Token.gr=2

Tuohan pitäisi laittaa listalle. sinne Faq:in.
Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004
Synth
14.04.2005 10:06:36
tein joskus oman tutkimusmatkan tampereen musakauppoihin... aluksi parhaimmat plussat tuli kyllä vertikaalille koska sieltä löyty juuri ne vehkeet joita etsiskelin, vaan kun kuukautta myöhemmin tulin hakemaan ne niin vahvaristaki multa pyydettiin liki tuplahintaa kuin kuukautta aiemmin... ja eikä myyjä siinä vaiheessa uskaltanu kertoa että se yamahan keppi, minkä ostin, oli käytetty enkä vielä niin varhaisella kokemuksella osannut omin silmin asiaa nähdä vaan kun kotona kokeilin ihan kunnolla niin ne nauhat oli jo päivänsä nähneet... ja jäi vielä kiukuttelemaan sitä kun on niin halpa hinta tullut kombosta luvattua vaan kun katselin muista liikkeistä niin muualla siitä pyydettiin vielä kymppi vähemmän... myöhemmin kun tulin valittamaan "uudesta" kepistäni niin hyvitykseksi annettiin euro alennusta uusista kielistä....xD
Veikko
14.04.2005 11:14:06
Jos sulla on tiedossa ne huonot mestat, niin mitä jää jäljelle? Ne hyvät. Ei se ajatteleminen niin vaikeaa ole mitä luulet.

Jos mulla tulee vaikeuksia ajattelun kanssa niin otan suhun yhteyttä vaikka pikaviestillä niin voinet auttaa.
Pirkanmaan passiivit - aktivismia vastaan
Nipsu
24.02.2006 22:52:47
Mulle ei ainakaan oo tullu vastaan vittuilua Tampereen musakaupoista(varmaan,koska oon tyttö...?)vaan aina on esitelty uusimpia kitaroita jne.oon saanu soitella muuten vaan(mm.Tampereen Musiikissa)ja testailla kitaroita.Tampereen musiikissa vaihtoivat mulle ilmaseks bassoon tallan,kun se oli huono ja sain ilmaseks Fenderin kitara-kuvastonkin.

Tosin mun kaveri kerto,että,kun se oli ostamassa synaa,niin se ei saanu ite testata,vaan myyjä muka "oikeesti" alko soittaan jotain helvetin joululauluja,vaikka oikeesti ne oli tullu suoraan siitä synasta ja tää myyjä oli vaan hakannu siihen päälle jotain xD
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)