sunless 12.04.2005 11:15:45 | |
---|
Onkos muitakin tulossa? Keikkahan on tosin jo loppuunmyyty, niinkuin kaikilla hyvillä bändeillä yleensä. Mietiskelen tässä vain, että moneltakohan tuo keikka alkaa? Eikai ne ennen puoltayötä aloita, meinaan että mun koneen pitäis olla hesa-vantaalla 23.30 *kiire*. Onko lämppäriä? "antakaa mulle infrapunaviiniä" |
Tympee Huttunen 13.04.2005 12:16:17 | |
---|
Kukahan niitä kappaleita laulaa? |
Kukahan niitä kappaleita laulaa? Ei kukaan. it's cold gin time again! |
sunless 13.04.2005 16:00:57 | |
---|
Ei kukaan. mikä harvinaisen hieno ratkaisu. ihan liian monta hyvää bändiä pilataan jollain huonolla laulajalla. palaneet lapset haisevat pahalta . |
Nightwish 13.04.2005 18:50:02 | |
---|
Oon tulossa myös.Tavastia menee jo kummiskin kahdelta kiinni.Et ei kai ne kovin myöhään sitä keikan alottamista vedä. Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain |
Supernaut 17.04.2005 15:52:20 | |
---|
Minkäslaista oli? Mitä biisejä soittivat? Tuskaa odotellessa kyselen... Varokaa sitä, joka juo vettä ja seuraavana aamuna muistaa, mitä puhuimme. - Kreikkalainen sanonta |
sunless 17.04.2005 17:06:52 | |
---|
yksi parhaimmista keikoista tänä vuonna ehdottomasti. kävin tsekkaamassa apojen prahan keikan myös kun siellä suunnalla olin, mutta kyllä tavastia oli parempi... missasin tavan keikan alun, mutta muuten kuulosti suurin piirtein samalta kun pari päivää aiemmin prahassa, joten taisi olla suht. sama settilista Path Master Of Puppets Somewhere Around Nothing Fight Fire With Fire Farewell Quutamo Heat Hope Betrayal / Forgiveness For Whom The Bell Tolls Life Burns Nothing Else Matters Refuse/Resist Bittersweet Fisheye Seek And Destroy Creeping Death Inquisition Symphony ---------- Enter Sandman Hall Of The Mountain King palaneet lapset haisevat pahalta . |