Teijo K. 13.04.2005 13:01:41 (muokattu 13.04.2005 13:03:13) | |
---|
Melkein ostin yhden yksilön tuossa, kun oli niin hyvän oloinen. Sitten on ollut pari yksilöä joita en olisi ottanut käyttöön edes maksusta. Tai no jossain parin tonnin kieppeillä olisin kyllä jo vakavasti harkinnut. Siinäpä minun kaksipenniseni. Joo, Ps. että joskus tulee mieleen että sellainen työkalusbasso voisi olla kiva, minkä uskaltais jättää hyvällä mielellä treenikselle. Ei aina tarvitsisi kantaa mukana. |
Teijo K. 13.04.2005 13:04:55 | |
---|
Pari vuotta tommosseella Affinityllä kohta tullu soiteltua. Hyvin on mulla toiminu ainakin. Oon niin kiintyny kyseiseen beissiin että tuskin myyn sitä ikinä! No tähän vielä. Jos sinulla on tarpeeksi hyvä yksilö, niin tuskin kannattaa myydäkään. Tuossa soittimessa se käyttöarvo on rahallista arvoa huomattavasti korkeampi. |
Mistäköhän noita saisi käytettynä, netistä on vähän huono mielestäni lähteä ostamaan jos ei saa instrumenttia ensin kokeilla? Omani löysin Tampereelta. En nyt muista liikkeen nimeä. Se on kuitenkin siinä Anttilaa vastapäätä. Hinta oli 250€. metalli sykkii... |
...And Justice For All 13.04.2005 15:18:59 | |
---|
Ootko varma ettei ollu 20th malli? Meinaan vaan että kun mulla sattuu olemaan tommonen ja Squier perustettiin vasta 1982 eli periaatteessa tommonen ois mahollinen vasta vuonna 2007 eikö? Oho sori niin olikin. Mieli taas muualla missä kädet kirjotti. :) Mutta jokatapauksessa loistava basso. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |