Klemetti 05.04.2003 18:27:17 | |
---|
En löytänyt yhtään tälläistä aihetta käsittelevää topiccia. Olen jonkin aikaa lauleskellut yksikseni ja suunnitelmana olisikin joskus soitella kitaraa ja lauleskella samaan aikaan mahdollisesti bändissä. Mutta laulu tuntuu menevän jotenkin käsijarrupäällä, kuin tulisi seinä vastaan ja homma jää puolitiehen. Miten tuosta pääsisi eroon? |
Makuupussimies 05.04.2003 20:40:19 | |
---|
Siis tarkotatko sä tolla että sä et osaa vai että sä et kehtaa laulaa? Jos valaiset vähän niin voin ehkä auttaa. "Stay out of the road if you wanna grow old"
-Pink Floyd |
En löytänyt yhtään tälläistä aihetta käsittelevää topiccia. Olen jonkin aikaa lauleskellut yksikseni ja suunnitelmana olisikin joskus soitella kitaraa ja lauleskella samaan aikaan mahdollisesti bändissä. Mutta laulu tuntuu menevän jotenkin käsijarrupäällä, kuin tulisi seinä vastaan ja homma jää puolitiehen. Miten tuosta pääsisi eroon? Soita ja laula enemmän. Soitto pitäis mennä turhia kelailematta niin voit keskittyä enempi lauluhommiin. |
Juhani 08.04.2003 10:26:50 | |
---|
En löytänyt yhtään tälläistä aihetta käsittelevää topiccia. Olen jonkin aikaa lauleskellut yksikseni ja suunnitelmana olisikin joskus soitella kitaraa ja lauleskella samaan aikaan mahdollisesti bändissä. Mutta laulu tuntuu menevän jotenkin käsijarrupäällä, kuin tulisi seinä vastaan ja homma jää puolitiehen. Miten tuosta pääsisi eroon? Kun alat bändeissä laulaa niin silloin on pakko puhista sen verran lujaa että laulusi kuuluu johonkin rumpujen, kitaroiden, bassojen jne alta. Ääni kehittyy kun treenaat bändin kanssa. Saat varmuutta sekä tuntumaa lauluusi. Kotona yksin treenaamalla ei oikein voi kehittää laulua, varsinkin jos tarvii samalla murhetia naapureista tms. |
d-e 11.04.2003 14:39:00 | |
---|
Onko toi käsijarru aina päällä?Jos paat levyn soimaan ja heität oman vokaaliakrobatian sen päälle niin sujuuko? Kun säestät itseäsi niin kokeile samaa biisiä eri sävellajeissa, ja tunnustele eroja.Kokeilemalla vaan... |