kiiltomato 12.04.2005 23:16:53 | |
---|
tossa n.10v sitte omistin Tama Rockstar tuplasetin ja nyt vanhoilla päivillä innostuin uudelleen soittamisesta.Sanokaas mitkä on hyvät/parhaat polkimet ku hommasin tollasesin Swingstar setin(on tulossa toinen basari) ku on nii perkl tuota valikoimata.Mulla oli nuo powerglidet(tama) ja ne oli hyvät.Mitkä ne nykyäänsä on hyvät? |
hollmi-5 12.04.2005 23:18:40 | |
---|
No ne samat Tamat. Iron Cobra Powerglide... Mika Hollström |
yamaha dfp 9410 suoravetopedaalit, kevyt kuin mitkä ja tehty semmosiksi että voi soittaa tuplapedaaleina tai kahtena sinkkupedaalina mainstream=painstream |
Legatus 12.06.2005 22:37:50 | |
---|
Axis A2 Longoboardsit on parhaat mun mielest ( ku ite omistan) Säätömahdollisuuksia on paljon oman mielen mukaan. Vähän kalliit mutta hintansa arvoset. Kannatan.... |
Dnjmaster 13.06.2005 00:32:01 | |
---|
Axiksiahan ne kehuu maailman nopeimmiksi pedaaleiksi. Ainaki thomannilla ;D |
e r s k i 13.06.2005 09:07:29 | |
---|
Sanokaas mitkä on hyvät/parhaat polkimet ku hommasin tollasesin Swingstar setin(on tulossa toinen basari) ku on nii perkl tuota valikoimata.Mulla oli nuo powerglidet(tama) ja ne oli hyvät.Mitkä ne nykyäänsä on hyvät? Minäkin suosittelen testaamaan Iron Gobraa. Suht OK hinta, ja osia saa jos tarttee. Merkkikin täsmää. |
Aimo 13.06.2005 11:33:13 | |
---|
Ja jotta tässäkin keskustelussa tulisi kaikki pakolliset vaihtoehdot sanottua, niin ehdotan itse Pearlin Eliminatoreita. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
Youni 13.06.2005 15:48:59 | |
---|
Axiksiahan ne kehuu maailman nopeimmiksi pedaaleiksi. Ainaki thomannilla ;D Se on kyllä hauska juttu. Minä kun luulin, että soittajat ovat nopeita, eivätkä pedaalit :D . Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Deino 13.06.2005 17:48:31 | |
---|
yamaha dfp 9410 suoravetopedaalit, kevyt kuin mitkä ja tehty semmosiksi että voi soittaa tuplapedaaleina tai kahtena sinkkupedaalina Suosittelen myös. Hintakaan ei ole yli-inhimillinen. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Niskamies 13.06.2005 19:39:59 | |
---|
Suosittelen myös. Hintakaan ei ole yli-inhimillinen. Suorastaan edulliset. Yamahoita, Pearl Eliminatoreita ketjuvetoisina tai IC rolling glidea suosittelisin. Virallisesti semi-pro! |
Viceroy 13.06.2005 19:57:12 (muokattu 13.06.2005 19:58:16) | |
---|
Ja jotta tässäkin keskustelussa tulisi kaikki pakolliset vaihtoehdot sanottua, niin ehdotan itse Pearlin Eliminatoreita. Pearleille annan minäkin ääneni. Vaihtoehtoja lisätäkseni mainitaan vielä Gibraltarin Intruderit (sellaiset on itsellä - pirun kalliit, ja kestää kauan, että tottuu polkemaan näin raskailla speduilla). edit: niin joo ja noilla Gibroillakin olen soittanut sekä kahta että yhtä bassaria. Käy kokeilemassa musakaupoissa (ja osta sitten käytettynä) ;) Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Outkast 14.06.2005 10:36:03 | |
---|
No tietysti ne pedaalit jotka jalkaan tuntuu parhailta, mutta varmasti axiksen artistilista puhuu puolestaan. Voisi sanoa näin, että siellä on suurin osa maailman suosituimmista extreme tuplapaukuttelijoista (Nicholas Barker, Derek Roddy, Tim Waterson, Jan Axel Blomberg, Pete Sandoval, Kai Hahto jne...) Ja omasta kokemuksestani voin sanoa, että axiksen maine ei ole pötypuhetta. Hintaa on, mutta kestävyyttä ja laatua sitäkin enemmän. "It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix |
HCW 14.06.2005 15:42:25 | |
---|
Axikset on hyvat. Mutta todettakoon jälleen kerran että, se nopeus on siinä polkijassa eikä siinä pedaalissa. Hyvällä pedaalilla on tietenkin helppo soittaa. Itse suosin strappi Eliminaattoria. Se on meikäläisen tassulle hyvä. Samaa sarjaa löytyy myös normi haitsu sekä kaapeli. Nekin on hyviä. "Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua" |
kiiltomato 20.06.2005 14:03:56 | |
---|
Juu ostin tuplapeedaalit täsä välisä ku ei ollu toista basaria etes maahantuojalla,mut myin ne eteen päin ku en tykänny soitella niilä(tama ironcobrat).Nii nyt kysynki sitte että jos ostasin saman kokosen ja taman basarin vaikka käytetyn,nii onko siinä kovin erilainen mäjähys ääni?Toi swingstar on kyllä päästelly just oikeeta ääntä. |
Bacchus 20.06.2005 16:54:15 (muokattu 20.06.2005 16:56:27) | |
---|
Ja omasta kokemuksestani voin sanoa, että axiksen maine ei ole pötypuhetta. Hintaa on, mutta kestävyyttä ja laatua sitäkin enemmän. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että jokaisen joka kehuu Axiksia, tulisi omistaa sellaiset edes muutaman kuukauden ajan. Jos senkin jälkeen vielä rakastaa niiden tuntumaa, niin sitten ne varmastikin ovat parhaat ko. jampalle. Itselläni oli mokomat avaruushirviöt puoli vuotta, ja loputtoman säätämisenkään jälkeen ei pedaali yksinkertaisesti istunut jalkaan tipan vertaa. Uskomattoman veltto tuntuma. Nyt on DW:n 9002:set jalkojen alla, ja täytyy kehaista että on kyllä parhaat millä itse olen soittanut. "The true artist is a man who believes absolutely in himself, because he is absolutely himself." -Oscar Wilde |