Aihe: Arvostelkaa taas/jälleen kaks suomalaist.
1
Paranoid
06.04.2003 08:53:52 (muokattu 06.04.2003 08:54:44)
Näähän oli jo hyviä, pari kertaa meni hiukan yli.
Homma hanskassa, hanska hukassa :P Helvetti on täälläpäin --> http://www.kalamuki.net/muusikkovihaamo/
Iso-Jaakko
06.04.2003 10:21:20

On nämä ainakin väkeviä ja voin kuvitella että tekijä uskoo näihin täysillä. Mainiota oli tässä jälkimmäisessä että hra Plasma Demon on laajentanut laulujensa aihepiiriä myös muihin asioihin kuin pelkästään mytologis-demonologisiin pohdintoihin.

Huonoina puolina sanoisin ne useaan kertaan mainitut sekavuuden ja viimeistelemättömyyden.
Ronskisti ranttaliks vaan!
PlasmaDemon
06.04.2003 15:53:20
On nämä ainakin väkeviä ja voin kuvitella että tekijä uskoo näihin täysillä. Mainiota oli tässä jälkimmäisessä että hra Plasma Demon on laajentanut laulujensa aihepiiriä myös muihin asioihin kuin pelkästään mytologis-demonologisiin pohdintoihin.

Huonoina puolina sanoisin ne useaan kertaan mainitut sekavuuden ja viimeistelemättömyyden.

Ajattelin vähän laajentaa nää muihinki aiheisiin...
Toi eka on liianki saman tyylistä,k9u muutki mun biisit siinä kerrotaan vaan jostain maailman huonoista puolista ja pimeydestä,perkeleestä ynm sellasest...
Tos toises oon laajentanu sen eri asioihin...
Mun "KADOTUS" laulu sai ensimmäistä kertaa mun lauluista EXTRA HYWÄÄ PALAUTETTA!!!!!!
MENKÄÄS TSIIKAAN...
Kirves on paha, Kirves ei ole saha, Se on paljon pahempi kuin itse paha, Kuin leikkii sillä, KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo.
L.C.F
06.04.2003 18:17:38
Pitää sanoo et vois jopa ruveta pistää plussaa sulle noista biisoneista! Alkaa kuulostaa hyvältä!
"This shithole would be much more tolerable if everyone was dead."
thorn_of_blood
06.04.2003 18:39:20
Olette itsenne turva ja pettäjä
Teitä odottaa murha ja syyttäjä

Tää oli kyllä ihan hyvä kohta :)
The romantic face of external brutality
PlasmaDemon
06.04.2003 19:04:30

Tää oli kyllä ihan hyvä kohta :)

Kyl näist mielestäni voisi aikaan laulun saada!!=)
Kirves on paha, Kirves ei ole saha, Se on paljon pahempi kuin itse paha, Kuin leikkii sillä, KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo.
Nimismies
06.04.2003 19:56:46
Olet kehittynyt valtavasti sanoittajana, sillä nämähän ovat ihan toimivia. Tuon ensimmäisen aihepiiri on minulle vähän vieras enkä oikein saa siitä kiinni. Mutta tuossa toisessa oli mainioita pätkiä.
Muna ja kana makailivat sängyssä ja polttelivat tupakkaa. Kana totesi: "Tulipahan nyt tämäkin asia selvitettyä".
PlasmaDemon
06.04.2003 21:44:01
Olet kehittynyt valtavasti sanoittajana, sillä nämähän ovat ihan toimivia. Tuon ensimmäisen aihepiiri on minulle vähän vieras enkä oikein saa siitä kiinni. Mutta tuossa toisessa oli mainioita pätkiä.

jUUPS...
Se tuppaa oleen niin,että kaikkiin ei aivan kaikki nappaa.
miän vain
07.04.2003 10:40:41

Juokse pakoon pimeää
Älä anna itseäsi pahalle
Muuten sinne jää
Ja sinulla on ristiin naulittu pää

Tämä nauratti aika hyvin heti alkuun. Missä sinulla se pää on, purkissa hyllyllä vai?

Ymmärrän tietty mitä yritit sanoa, mutta se ei nyt oikein onnistunut.
O jee! *NAX*
face6
07.04.2003 17:13:18
Olihan tässä paljon hyvää, etenkin toisen biisin kolme ensimmäistä riviä... toi rockhevipop kertsi ei oikein kolahtanu...
//Siellä käy lehmä-, hevos- ja sikalaumoja laitumella.
Limited edition
07.04.2003 17:23:35
Tuo ensimmäinen oli hyvä, toisessa ei kertsi toimi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)