PlasmaDemon 05.04.2003 14:27:49 | |
---|
Tää on suomalainen heavy lyriikka!! Toivottavasti parempaa,kun edelliset.. Voi kuulostaa saatanan palvonnalta,mutta ei ainakaan tarkotuksellisesti!! Sanokaa mitä voi parantaa ja mikä on hyväää!! ARVOSTELKAA!! Kadotus Kun joudut kadotukseen kuolet Taivas silloin putsattu on Kun joudut kadotukseen revitään kaikki suolet Helvetissä kohtalon tovereita löytyy Kun joudut kadotukseen et oo enää kun puolet Siellä kaikki köyhtyy Kadotukseen,Kun joudut kadotukseen.. Maata pitkin marssii perkele Se riistää sydämeni Maata pitkin marssii perkele Siellä minä tapan kuolleita Kun maata pitkin marssii perkele Varjojen temppelissä kaipaan ruokaa Demonit huutaa: -Tää onni mulle suokaa Joka päivä itselleni hyvyyttä tyrkytän Silti en sitä saa Sitten itseni myrkytän Varjojen tempelissä.. Miksi minut piti hautaan riistää En tiedä En voi sitä kiistää Opettelin palvomaan pimeyttä Tuhosin itseni Olen nyt vainaja Loukussa sieluni Pimennossa mieleni Pimeyden orjat tuovat kahleita Jostakin kuuluu huutoja Perkele ovella kolkuttaa Joku huutelee riivattuja nimiä Tuonelan joki virtaa vastaan Kun demoni värvää lastaan Helvetissä on pilkko pimeä En saisi mainita sitä nimeä Miksi minut piti hautaan riistää En tiedä En voi sitä kiistää Maata pitkin marssii perkele Se riistää sydämeni Maata pitkin marssii perkele Siellä minä tapan kuolleita Kun maata pitkin marssii perkele. Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |
Sa,kke 05.04.2003 15:42:42 | |
---|
Huh-huh! Olipa sairasta! Mikä köhän tässä oli se pointti? Ja mitä terkoittaa sana kadotus? Onko edes suomenkielinen sana? Taitaa se olla, mutta ei tämä minulle kyllä aukene. Jäähyväiset aseille |
PlasmaDemon 05.04.2003 17:06:02 | |
---|
Huh-huh! Olipa sairasta! Mikä köhän tässä oli se pointti? Ja mitä terkoittaa sana kadotus? Onko edes suomenkielinen sana? Taitaa se olla, mutta ei tämä minulle kyllä aukene. Arvasin sen,että se ei aukene kellekkään! Kai ny ku on noin perseestä! Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
PlasmaDemon 05.04.2003 17:08:10 | |
---|
Tää on suomalainen heavy lyriikka!! Toivottavasti parempaa,kun edelliset.. Voi kuulostaa saatanan palvonnalta,mutta ei ainakaan tarkotuksellisesti!! Sanokaa mitä voi parantaa ja mikä on hyväää!! ARVOSTELKAA!! Kadotus Kun joudut kadotukseen kuolet Taivas silloin putsattu on Kun joudut kadotukseen revitään kaikki suolet Helvetissä kohtalon tovereita löytyy Kun joudut kadotukseen et oo enää kun puolet Siellä kaikki köyhtyy Kadotukseen,Kun joudut kadotukseen.. Maata pitkin marssii perkele Se riistää sydämeni Maata pitkin marssii perkele Siellä minä tapan kuolleita Kun maata pitkin marssii perkele Varjojen temppelissä kaipaan ruokaa Demonit huutaa: -Tää onni mulle suokaa Joka päivä itselleni hyvyyttä tyrkytän Silti en sitä saa Sitten itseni myrkytän Varjojen tempelissä.. Miksi minut piti hautaan riistää En tiedä En voi sitä kiistää Opettelin palvomaan pimeyttä Tuhosin itseni Olen nyt vainaja Loukussa sieluni Pimennossa mieleni Pimeyden orjat tuovat kahleita Jostakin kuuluu huutoja Perkele ovella kolkuttaa Joku huutelee riivattuja nimiä Tuonelan joki virtaa vastaan Kun demoni värvää lastaan Helvetissä on pilkko pimeä En saisi mainita sitä nimeä Miksi minut piti hautaan riistää En tiedä En voi sitä kiistää Maata pitkin marssii perkele Se riistää sydämeni Maata pitkin marssii perkele Siellä minä tapan kuolleita Kun maata pitkin marssii perkele. Toi sopis kyl MUN MIELEST SELLASEEN HEAVY METALLIIN,KU VAIKKA KOTITEOLLISUUS TAI RUOSKA,MUT EI PAKOLLA!! NÄÄ SANOTUKSET ON KATO VÄHÄN SELLASIA MAKU ASIOITA,EIKÄ TÄÄ KYL MUN MIELEST YHTÄÄN HUONOMPIKAA OO KU PIMEYDEN PALVOJA. KAI TIEDÄTTE SE NORIN LYRIIKKA?!! Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
karkkka 05.04.2003 18:01:07 | |
---|
Tää on suomalainen heavy lyriikka!! Toivottavasti parempaa,kun edelliset.. Voi kuulostaa saatanan palvonnalta,mutta ei ainakaan tarkotuksellisesti!! Sanokaa mitä voi parantaa ja mikä on hyväää!! ARVOSTELKAA!! Duodanoin... täytyy myöntää, että tämä oli kyllä lukemistani tuotoksistasi tähän asti paras. Born mistake prone™ |
noir 05.04.2003 18:08:39 | |
---|
...EIKÄ TÄÄ KYL MUN MIELEST YHTÄÄN HUONOMPIKAA OO KU PIMEYDEN PALVOJA. KAI TIEDÄTTE SE NORIN LYRIIKKA?!! Pimeyden Palvoja on Oanin, ihan ohihuomautuksena. Tästä sun tekstistäsi. Todella parempaa päätä, huvittavia kohtia enklantinkielisiä härytelmiäsi vähemmän. Mielestäni nuo riimit olivat aika perinteisiä, ei siis loppuunkulutetussa mielessä, vaan tuollaisia suomalaisessa kansanlyriikassa tyypillisiä. Loi sellaisen ristiriitatunteen. Mitäköhän yritin sanua? Friend of the devil is a friend of mine. |
MetalliHippi 05.04.2003 18:55:09 | |
---|
Tykkäsin. En tiedä miksi, mutta iski ja lujaa. Et taidakaan olla niin toivoton tapaus. Ajassa: 2.2.2000-3.4.2003 |
L.C.F 05.04.2003 19:26:29 | |
---|
Pitää myöntää et tuo oli paras sun tekemistä sanotuksista! Parempi että jatkat vaan tuota suomeks sanottamista! L.C.F |
Bathory 05.04.2003 20:58:36 | |
---|
Tää on suomalainen heavy lyriikka!! Toivottavasti parempaa,kun edelliset.. Voi kuulostaa saatanan palvonnalta,mutta ei ainakaan tarkotuksellisesti!! Sanokaa mitä voi parantaa ja mikä on hyväää!! ARVOSTELKAA!! Kadotus Kun joudut kadotukseen kuolet Taivas silloin putsattu on Kun joudut kadotukseen revitään kaikki suolet Helvetissä kohtalon tovereita löytyy Kun joudut kadotukseen et oo enää kun puolet Siellä kaikki köyhtyy Kadotukseen,Kun joudut kadotukseen.. Maata pitkin marssii perkele Se riistää sydämeni Maata pitkin marssii perkele Siellä minä tapan kuolleita Kun maata pitkin marssii perkele Varjojen temppelissä kaipaan ruokaa Demonit huutaa: -Tää onni mulle suokaa Joka päivä itselleni hyvyyttä tyrkytän Silti en sitä saa Sitten itseni myrkytän Varjojen tempelissä.. Miksi minut piti hautaan riistää En tiedä En voi sitä kiistää Opettelin palvomaan pimeyttä Tuhosin itseni Olen nyt vainaja Loukussa sieluni Pimennossa mieleni Pimeyden orjat tuovat kahleita Jostakin kuuluu huutoja Perkele ovella kolkuttaa Joku huutelee riivattuja nimiä Tuonelan joki virtaa vastaan Kun demoni värvää lastaan Helvetissä on pilkko pimeä En saisi mainita sitä nimeä Miksi minut piti hautaan riistää En tiedä En voi sitä kiistää Maata pitkin marssii perkele Se riistää sydämeni Maata pitkin marssii perkele Siellä minä tapan kuolleita Kun maata pitkin marssii perkele. Tämä oli hyvä lyriikka! Tuli mieleen kotiteollisuus, on niin tyylille ominainen;) Sana demon hyppäsi vähän silmään, se ei sopinut oikein sekaan. Mutta en tiedä mille sen voisi korvata. |
Tämä oli hyvä lyriikka! Tuli mieleen kotiteollisuus, on niin tyylille ominainen;) Sana demon hyppäsi vähän silmään, se ei sopinut oikein sekaan. Mutta en tiedä mille sen voisi korvata. Kotiteollisuutta mä oon vähä tavotellukki,koska ite tykkään siitä! Ajattelin jos se demoit huutaa voi korvata näin: Vainajat huutaa: -plaa,plaa voisko se olla noin?
Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
PlasmaDemon 06.04.2003 15:49:51 | |
---|
Kotiteollisuutta mä oon vähä tavotellukki,koska ite tykkään siitä! Ajattelin jos se demoit huutaa voi korvata näin: Vainajat huutaa: -plaa,plaa voisko se olla noin? Menkäähän arvostelemaan nuo kaksi muuta laulua!!...
Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
thorn_of_blood 06.04.2003 18:43:36 | |
---|
Äijä alkaa jo saamaan vähän kiinni jostain. Tässä vois kyllä olla ainesta. The romantic face of external brutality |
PlasmaDemon 06.04.2003 19:02:38 | |
---|
Äijä alkaa jo saamaan vähän kiinni jostain. Tässä vois kyllä olla ainesta. Kyl täst jotain aikain sais,ku sais tehtyy viä musan ja laulu siihen!... Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
Nimismies 06.04.2003 19:58:59 | |
---|
Tämäkin oli ihan hyvä lyriikka. Kertosäe ihan jees. Tämä sinun perkelemytologiasi ei vaan nappaa mua ollenkaan. Eli siinä mielessä makuasia. Muna ja kana makailivat sängyssä ja polttelivat tupakkaa. Kana totesi: "Tulipahan nyt tämäkin asia selvitettyä". |
PlasmaDemon 06.04.2003 21:40:20 | |
---|
Tämäkin oli ihan hyvä lyriikka. Kertosäe ihan jees. Tämä sinun perkelemytologiasi ei vaan nappaa mua ollenkaan. Eli siinä mielessä makuasia. No eihän se kaikkia napsuttele!!! Kokeilen huomenna tehä tänne eri AIHEISEN LYRIIKAN,ETTEI AINA JOKU PERKELE... Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
Limited edition 07.04.2003 17:29:17 | |
---|
Pitää myöntää et tuo oli paras sun tekemistä sanotuksista! Parempi että jatkat vaan tuota suomeks sanottamista! Aivan! Kehitystä on tapahtunut huomattavasti. |
PlasmaDemon 09.04.2003 20:01:12 | |
---|
Aivan! Kehitystä on tapahtunut huomattavasti. Tuotas,meikääkin ons alkanuts tympiins toits perkeletsmytologiats!
Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,