The Heavyreaper 12.04.2005 20:25:01 | |
---|
Olen lukenut että tuosta kitarasta on joitain eri versioita. Ostin nimittäin tuollaisen kitaran käytettynä ja makso 350e. Myyjä sano että on halpa hinta tollasesta ja kyllä se mun mielestä ihan hyvältä tuntuu hintasekseen. Mutta yhdessä toisessa keskustelussa sanottiin että mua on kusetettu tosi pahasti ja sitä en usko. Joten onko tosta kitarasta olemassa "halpisversioita" ja kunnollisia versioita? |
McNulty 12.04.2005 20:40:29 | |
---|
tästäkin on olemassa jo threadi... taisi juurikin olla 270dx:stä. Hakua suosittelen!!! Myös www.ibanez.com vois auttaa :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Velli 12.04.2005 21:03:07 (muokattu 12.04.2005 21:05:03) | |
---|
Olen lukenut että tuosta kitarasta on joitain eri versioita. Ostin nimittäin tuollaisen kitaran käytettynä ja makso 350e. Myyjä sano että on halpa hinta tollasesta ja kyllä se mun mielestä ihan hyvältä tuntuu hintasekseen. Mutta yhdessä toisessa keskustelussa sanottiin että mua on kusetettu tosi pahasti ja sitä en usko. Joten onko tosta kitarasta olemassa "halpisversioita" ja kunnollisia versioita? Ei tuosta ole olemassa kuin halpisversiota. RG270DX maksoi aikoinaan uutena n. 2600mk eli jos siitä olet 350e (2100mk) maksanut, niin kyllä sua munkin mielestä on vähän vedätetty. Noita myydään 200-250e:oon käytettynä. Tuosta on olemassa versio joka kantaa nimeä RG270, mutta siinä ei tuohon DX-versioon ole erona kuin muutamia kosmeettisia juttuja kuten pallo-otelautamerkit ja krominen hardware. Samaa kuraa ne laadultaan kuitenkin kumpikin on. edit. Mutta jos itse olet tyytyväinen kitaraan, niin ei sua silloin ole kusetettu. Niin kauan kuin kaupan kumpikin osapuoli on tyytyväinen ei kumpikaan ole tullut kusetetuksi. |
Velli 12.04.2005 21:07:13 (muokattu 12.04.2005 21:08:56) | |
---|
Myös www.ibanez.com vois auttaa :) Ei voisi. Tuon mallin valmistus on jo lopetettu. Sen tilalle on tullut GRG 270, joka kuuluu Gio-perheeseen. Nykyään huonoimmat RG-mallit ovat 3xx. |
McNulty 12.04.2005 21:11:34 | |
---|
Ei voisi. Tuon mallin valmistus on jo lopetettu. Sen tilalle on tullut GRG 270, joka kuuluu Gio-perheeseen. Nykyään huonoimmat RG-mallit ovat 3xx. Ahh, ok. Sitten suunta Harmony Centralia kohti... sinne osa porukasta laittaa hintoja mitä ovat ite maksaneet laitteista. Tai ainakin sanovat maksaneen. Sieltä näkee hieman osviittaa vaikka ei niitä aina voi suoraan kotimaan hintoihin verrata. Onpi myös jokseenkin asiallisia arvosteluja, vaikka H-C:ssäkin on sitä vikaa että aina omat kamat on parhaat. Se ei oikein anna puolueetonta kuvaa laitteesta. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Ahh, ok. Onpi myös jokseenkin asiallisia arvosteluja, vaikka H-C:ssäkin on sitä vikaa että aina omat kamat on parhaat. Se ei oikein anna puolueetonta kuvaa laitteesta. Juu, se vika siellä päällimmäisenä onkin. Itse en käytä H-C:a muuta kuin specsien hakuun. Arvosteluja siellä on jokseenkin turhauttavaa lukea. Aivan varmasti sieltä löytyy RG270:kin kehuja taivaaseen asti... |