Aihe: Liima vai pulttikaula
1 2
...And Justice For All
12.04.2005 19:06:41
Sulla on joka asiasta näemmä joka ainoaan topicciin täällä mielipide mutta tiedätkö oikeesti mitään vai luetko vaan intternettiä niinku raamattua ja sitte kerrot lukemas?

Jaahas, taas näitä.
Minkätakia ei sais vastata jos on mielipide?
Tiedän oikeesti jonkun verran musalaitteista, sen takia ylipäänsä olen m.netissä. Vai onko liian vaikeaa ymmärtää että nuorikin voi ymmärtää jotain musakamoista?
Nettiä kuin raamattua? Hoho!
Ihan kun kiinnostais palvoo netistä löytyvää kitara/laite tietoa, väärin arvattu.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
carlos
12.04.2005 19:12:43
Jaahas, taas näitä.
Minkätakia ei sais vastata jos on mielipide?
Tiedän oikeesti jonkun verran musalaitteista, sen takia ylipäänsä olen m.netissä. Vai onko liian vaikeaa ymmärtää että nuorikin voi ymmärtää jotain musakamoista?

No näiden viesties perusteella on kyllä vaikea ymmärtää, että jotakin erikoista tietäisit. Ei siinä mitää, en minäkään tiedä. Mutta oonpahan sitten yleensä pitäny turpani kiinni sillon kun en jotain kysy :)

Viestis sisältö oli sanottu tässä kait jo 548 kertaa, ja se ei mitään mielipidettä sisältänyt.
I can't hide but I can run for miles
...And Justice For All
12.04.2005 19:14:21
No näiden viesties perusteella on kyllä vaikea ymmärtää, että jotakin erikoista tietäisit. Ei siinä mitää, en minäkään tiedä. Mutta oonpahan sitten yleensä pitäny turpani kiinni sillon kun en jotain kysy :)

Viestis sisältö oli sanottu tässä kait jo 548 kertaa, ja se ei mitään mielipidettä sisältänyt.

Siinätapauksessahan ketjuissa ei ole mitään järkeä jos ei saa sanoa samaa mielipidettä kuin jollain muulla.
Sillon riittää tasan kaks viestiä, toinen jossa kehutaan ja toinen jossa haukutaan. Ei muuta.
carlos
12.04.2005 19:20:03
Siinätapauksessahan ketjuissa ei ole mitään järkeä jos ei saa sanoa samaa mielipidettä kuin jollain muulla.

Saa sanoa, mutta sun tapauksessas se oli ihan turhaa, koska esim perustelut puuttui. Mua ainakin nappaa sellanen viesti enemmän, että MIKSI toinen näistä olis parempi ku sellanen, että molemmissa puolensa. Olen kai outo.
p130
12.04.2005 19:30:15

(Tästäkin pitäisi kai tedä FAQ... Anteeksi ja hymiö.)
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
carlos
12.04.2005 20:44:05
Ei täällä perusteluita tarvita. Ei ole koskaan tarvittu eikä tulla koskaan tarvitsemaan. Kaikki huutavat vuorotellen joo tai ei, ja sitten lasketaan äänet.

+

hahaa, niinhän se menee. Ja se kuka on eniten suosiossa, on oikeassa :)
...And Justice For All
12.04.2005 20:47:49
+

hahaa, niinhän se menee. Ja se kuka on eniten suosiossa, on oikeassa :)

Juu oon huomannut. :)
Jos mä heitän lyhyen kommentin niin kauheet saarnat mutta jos vaikka Hohhoijaa niin ei mitään.
(Kauhee päähänpintyymä Hohhoijaan tapauksesta!)
McNulty
12.04.2005 21:01:38 (muokattu 12.04.2005 22:38:06)
No, otetaan tuo ränttäys pois... En ole Ed Roman :)

Tiedän kuitenkin itse missä mennään ja pyrin antamaan vastauksia parhaalla mahdollisella tavalla. Välillä tulee ylilyöntejä ja virheitä, mutta olen vain ihminen.

EDIT: m.netin foorumi on hyvä ja täältä löytää kyllä apua ongelmiin ja pulmiin. Vinkkejä ja ajanvietettä... siltikin suurin osa "keskusteluista" on täysin perseestä (anteeksi kielenkäyttöä mutta sitä se on). Ne eivät ole keskusteluja vaan ne on tuota eipäsjuupaseipäsjuupas-vääntöä joka ei johda mihinkään.

EDIT2: Itselläni on sekä bolt-on, neckthru ja pari setneck skebaa ja ne ovat kaikki loistavia (ainakin minulle, tiedä vaikka toisellekin). Suosittelen testaamaan musaliikkeessä noita erilaisia kaulan kiinnityksiä. Mielestäni suurempi merkitys on kaulan profiililla kuin kiinnitystavalla... kyllähän lespallakin tiluttaa vaikka ylärekisteriin pääsy onkin jokseenkin tekniikkalaji :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)